Skocz do zawartości

Korepetycje z matematyki


Feniks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem studentem 3 roku matematyki na UMCS w Lublinie.

W tym roku mam zamiar napisać pracę licencjacką.

Wpadłem na pomysł iż mógłbym pomagać co niektórym w zadaniach matematycznych o ile bede w stanie w zamian za szczere odpowiedzi które przydadzą mi się do mojej prezentacji licencjackiej :)

 

 

 

Pierwsze Pytanie:

Jak według was matematyka wpływa na nasze Życie.

Edytowane przez Feniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matematyka jest potrzebna, ustala niejako porzadek wg ktorego zyjemy. Wstajemy o okreslonej matemtycznie godzinie, mamy okreslona ilosc czasu na wykonanie kazdej z czynnosci.

Bez niej, nie potrafilibysmy wymieniac sie dobrami, ba poprawnie komunikowac, nie mowiac o jakimkolwiek rozwoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach