Nyczu Posted June 15, 2012 Report Posted June 15, 2012 6 Skanowanie planety użytkownika (sondą szpiegowską) na czas mniejszy albo równy 5 sekundom przed dolotem floty z misją agresywną jest również traktowane jako bash. Deusx prosiłbym o wyjaśnienie mi w czym utrudnia 1 skan ucieczkę obrońcy. Rozumiem że gdyby skany szły nagminnie, to może spowodować lagi, ale w tym przypadku, gdzie poszły 2 skany (dziwnym trafem bez misji agresywnej leci 3 sekundy a teraz na 10 sek przed dolotem wysłałem i leciał 7 sekund) jest to raczej niemożliwe. Wnoszę aby ten punkt regulaminu zmodyfikować.
deusx Posted June 15, 2012 Report Posted June 15, 2012 Może się zdarzyć, że podczas gdy my klikniemy wyślij sona w tym samym momencie zacznie skanować i powstanie na ułamek sekundy lag, a przeglądarka może dać już np. 1 sekunde na ponowne zapytanie do serwera, co może utrudnić ucieczkę.5 sekund było ustawione na lichawe przeliczanie, teraz można ustawić już sekundę przed ataiem, nie widzę przeciwwskazań.
Nyczu Posted June 15, 2012 Author Report Posted June 15, 2012 Jak wysokie jest prawdopodobieństwo że się zlaguje? Ostatnio na grze 0 lagów.
Nyczu Posted June 15, 2012 Author Report Posted June 15, 2012 W takim razie czy nie lepiej byłoby zmodyfikować ten punkt regulaminu, i dawać bany za natrętne skany które mają na celu zlagowanie gry aniżeli banować za pojedyncze nawet sekundę przed RW?
deusx Posted June 15, 2012 Report Posted June 15, 2012 W takim razie czy nie lepiej byłoby zmodyfikować ten punkt regulaminu, i dawać bany za natrętne skany które mają na celu zlagowanie gry aniżeli banować za pojedyncze nawet sekundę przed RW?Zwykłym skanowaniem raczej będziesz miał problem, żeby obciążyć prace serwera. Punkt zostanie zmodyfikowany, jednak wraz z innymi ew. zmianami czy poprawkami w regulaminie.
Recommended Posts