Neriel Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 (edited) Używając RMP na u6 zauważyłem, że mój kalkulator podaje za duże wartości, gdy jest duża różnica technologii. Mamy granicę 7 techów w górę - jeśli ja mam 8 bojowej, a obrońca 20 opancerzenia to siła moich rakiet spada o 70% (czyli to jest max).Odwrotnie też miało tak być - jeśli ja mam 20 bojowej, a obrońca 8 opancerzenia to siła moich rakiet rośnie o 70%. Jest jednak tak, że nie ma tu limitu i rośnie aż o 120%. @EDITA tak przy okazji jeszcze literówka nad sygna w podglądzie w cechach planety. Debris Metal : 0 / Kryszta : 300.300 Edited June 5, 2012 by Neriel AisheN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 Sprawdziłeś do dokładnie ? Bo w kodzie jest limit na oba przypadki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neriel Posted June 5, 2012 Author Report Share Posted June 5, 2012 (edited) Oczywiście - sprawdziłem w symulatorze z ogam i porównałem z własnym z Excela. Gdy w excelu usuwam ogranicznik wtedy wyniki są takie jak w grze. Edited June 5, 2012 by Neriel Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 Błąd nie powinien już występować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neriel Posted June 5, 2012 Author Report Share Posted June 5, 2012 Nom, już jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts