Neriel Posted June 5, 2012 Report Posted June 5, 2012 (edited) Używając RMP na u6 zauważyłem, że mój kalkulator podaje za duże wartości, gdy jest duża różnica technologii. Mamy granicę 7 techów w górę - jeśli ja mam 8 bojowej, a obrońca 20 opancerzenia to siła moich rakiet spada o 70% (czyli to jest max).Odwrotnie też miało tak być - jeśli ja mam 20 bojowej, a obrońca 8 opancerzenia to siła moich rakiet rośnie o 70%. Jest jednak tak, że nie ma tu limitu i rośnie aż o 120%. @EDITA tak przy okazji jeszcze literówka nad sygna w podglądzie w cechach planety. Debris Metal : 0 / Kryszta : 300.300 Edited June 5, 2012 by Neriel AisheN 1
deusx Posted June 5, 2012 Report Posted June 5, 2012 Sprawdziłeś do dokładnie ? Bo w kodzie jest limit na oba przypadki.
Neriel Posted June 5, 2012 Author Report Posted June 5, 2012 (edited) Oczywiście - sprawdziłem w symulatorze z ogam i porównałem z własnym z Excela. Gdy w excelu usuwam ogranicznik wtedy wyniki są takie jak w grze. Edited June 5, 2012 by Neriel
Recommended Posts