Jump to content

Bład RMP


Neriel

Recommended Posts

Używając RMP na u6 zauważyłem, że mój kalkulator podaje za duże wartości, gdy jest duża różnica technologii.

 

Mamy granicę 7 techów w górę - jeśli ja mam 8 bojowej, a obrońca 20 opancerzenia to siła moich rakiet spada o 70% (czyli to jest max).

Odwrotnie też miało tak być - jeśli ja mam 20 bojowej, a obrońca 8 opancerzenia to siła moich rakiet rośnie o 70%. Jest jednak tak, że nie ma tu limitu i rośnie aż o 120%.

 

 

 

@EDIT

A tak przy okazji jeszcze literówka nad sygna w podglądzie w cechach planety.

 

Debris Metal : 0 / Kryszta : 300.300

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

Oczywiście - sprawdziłem w symulatorze z ogam i porównałem z własnym z Excela.

 

Gdy w excelu usuwam ogranicznik wtedy wyniki są takie jak w grze.

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.