Neriel Napisano 5 Czerwca 2012 Zgłoszenie Napisano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Używając RMP na u6 zauważyłem, że mój kalkulator podaje za duże wartości, gdy jest duża różnica technologii. Mamy granicę 7 techów w górę - jeśli ja mam 8 bojowej, a obrońca 20 opancerzenia to siła moich rakiet spada o 70% (czyli to jest max).Odwrotnie też miało tak być - jeśli ja mam 20 bojowej, a obrońca 8 opancerzenia to siła moich rakiet rośnie o 70%. Jest jednak tak, że nie ma tu limitu i rośnie aż o 120%. @EDITA tak przy okazji jeszcze literówka nad sygna w podglądzie w cechach planety. Debris Metal : 0 / Kryszta : 300.300 Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Neriel AisheN dodał reakcję 1
deusx Napisano 5 Czerwca 2012 Zgłoszenie Napisano 5 Czerwca 2012 Sprawdziłeś do dokładnie ? Bo w kodzie jest limit na oba przypadki.
Neriel Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Oczywiście - sprawdziłem w symulatorze z ogam i porównałem z własnym z Excela. Gdy w excelu usuwam ogranicznik wtedy wyniki są takie jak w grze. Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Neriel
Rekomendowane odpowiedzi