Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Używając RMP na u6 zauważyłem, że mój kalkulator podaje za duże wartości, gdy jest duża różnica technologii.

 

Mamy granicę 7 techów w górę - jeśli ja mam 8 bojowej, a obrońca 20 opancerzenia to siła moich rakiet spada o 70% (czyli to jest max).

Odwrotnie też miało tak być - jeśli ja mam 20 bojowej, a obrońca 8 opancerzenia to siła moich rakiet rośnie o 70%. Jest jednak tak, że nie ma tu limitu i rośnie aż o 120%.

 

 

 

@EDIT

A tak przy okazji jeszcze literówka nad sygna w podglądzie w cechach planety.

 

Debris Metal : 0 / Kryszta : 300.300

Edytowane przez Neriel
Napisano (edytowane)

Oczywiście - sprawdziłem w symulatorze z ogam i porównałem z własnym z Excela.

 

Gdy w excelu usuwam ogranicznik wtedy wyniki są takie jak w grze.

Edytowane przez Neriel
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.