Po prostu, zeby urozmaicic gre, gracze z calego uni staraliby sie przebic ten bunkier i dostac do skarbca(surowcow). Zrobic taki bunkier, ze nikt solo a nawet 10 osob ACS nie byloby w stanie go przebic, ale tylko uszkodzic i tak kazdy by po troche rozwalal ta fortece, az w koncu, ktorys gracz by sie przebil. Mozna np. zrobic, ze nie bedzie obrony, ale bedzie sama tarcza, oslona, ktora bedzie miala iles pkt. obrony i te pkt nie beda sie regenerowaly po atakach. Np.: Taka oslona, ktora wytrzymalaby rowno 6 rund przy 1 mld . i tak kazdy gracz, by po troche niszczyl ta oslone, obrone, flote, czy cokolwiek i np. przy kazdym ataku bylaby jakas szansa na dodatki, stracenie % floty, opoznienie, dodatkowe statki(podobnie do ekspedycji) oraz w RW, ile jeszcze zostalo pkt. obrony. Po zniszczeniu oslony, na planecie bylaby nagroda uznana przez admina. I kazdy moglby za jednym atakiem zgarnac cos losowo. Po przebiciu oslony kazdy ma np 24h na ataki i kazdy atak to jest cos pewnego + cos losowego. Po 24h oslona sie odnawia. Zniszczenie takiej oslony trwaloby np. tydzien albo kilka dni, ale korzysci tez byloby niezle. Mozna by polowac kolo tej planety, robic podstawiki i atakowac ta planete dla korzysci.