Skocz do zawartości

CaT

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CaT

  • Urodziny 01.01.1970

CaT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. CaT

    ST

    Jesli zostalem zezlomowany na % ST, a agresor nie wstawia RW, to czy ja( jako przegrany), moge wstawic
  2. CaT

    Zadania

    +1
  3. CaT

    Forteca

    badz jednym z nich!
  4. CaT

    Forteca

    +1
  5. CaT

    Forteca

    Wlasnie jesli chodzi o ilosc zadanych obrazen itp, to top znowu jest gora. Wydaje mi sie, ze zrobienie rabunku losowego(cos na zasadzie ekspedycji) surowce od xxx do xxx, dodatki od xxx do xxx, flota od xxx do xxx. Mysle, ze to bardzo pobudzi gre na uni, zacheci i bedzie cos ciekawego. Koledzy fajnie opisali sposob pojawiania sie planety itp, wiec tylko dopisuje do ich wypowiedzi. Oczywiscie sforsowanie takiej planety powinno byc nie lada wysilkiem. mozna zrobic, ze ataki beda mozliwe co godzine, wiec ten ktory znajdzie i przebije sie pierwszy bedzie mial taka przewage nad pozostalymi. Albo tak, jak napisal kolega wyzej, ze kazdy dostanie, ktory atakowal, ale tez losowo od (xxx do xxx) * (jakis wskaznik zadanych obrazen - tak, zeby osoby, ktore rzeczywiscie ostro wladowaly w planete dostaly wiecej, ale nie 100 krotnie tylko 1,1*(od xxx do xxx) 1,2 ; 1,3)
  6. CaT

    Forteca

    NO coz. Jak bedzie kiedys czas, to mozna wrocic.
  7. CaT

    Forteca

    Ja nikomu nic nie kaze, tylko propozycja. Ulepszajcie ten pomysl, to moze stworzymy cos ciekawego.
  8. CaT

    Forteca

    Po prostu, zeby urozmaicic gre, gracze z calego uni staraliby sie przebic ten bunkier i dostac do skarbca(surowcow). Zrobic taki bunkier, ze nikt solo a nawet 10 osob ACS nie byloby w stanie go przebic, ale tylko uszkodzic i tak kazdy by po troche rozwalal ta fortece, az w koncu, ktorys gracz by sie przebil. Mozna np. zrobic, ze nie bedzie obrony, ale bedzie sama tarcza, oslona, ktora bedzie miala iles pkt. obrony i te pkt nie beda sie regenerowaly po atakach. Np.: Taka oslona, ktora wytrzymalaby rowno 6 rund przy 1 mld . i tak kazdy gracz, by po troche niszczyl ta oslone, obrone, flote, czy cokolwiek i np. przy kazdym ataku bylaby jakas szansa na dodatki, stracenie % floty, opoznienie, dodatkowe statki(podobnie do ekspedycji) oraz w RW, ile jeszcze zostalo pkt. obrony. Po zniszczeniu oslony, na planecie bylaby nagroda uznana przez admina. I kazdy moglby za jednym atakiem zgarnac cos losowo. Po przebiciu oslony kazdy ma np 24h na ataki i kazdy atak to jest cos pewnego + cos losowego. Po 24h oslona sie odnawia. Zniszczenie takiej oslony trwaloby np. tydzien albo kilka dni, ale korzysci tez byloby niezle. Mozna by polowac kolo tej planety, robic podstawiki i atakowac ta planete dla korzysci.
  9. CaT

    Forteca

    Chodzilo mi o taki bunkier, ze nawet top by sie rozbijalo... No coz, to tylko pomysl
  10. CaT

    Forteca

    Czemu caly silnik ? Po prostu wprowadzic nowe statki dla tej planety tylko(chyba, ze to nie jest tylko). Odpowiednie parametry statkow... Z rekompensata chodzilo mi o to, ze na planecie bedzie konkretnie surowcow i z atakow na ta planete sie zwroci.
  11. CaT

    Forteca

    Nawet gdyby surowce rekompensowaly 5 mln Gs za pierwszym atakiem ?
  12. CaT

    Forteca

    Zamiast obrony moze byc flota, ktora nie bedzie sie odnawiac. Liczba bedzie stala i kazdy, kto zaatakuje(czytaj rozbije sie o planete) rozwali troche floty, broniacej planety... I pozbiera 60% swojej floty...
  13. CaT

    Forteca

    Utworzyc np. nowe dziala dla tej planety tylko. Wszyscy gracze z calego Uni, zasiedlaliby sie kolo tej planety, rozbijaliby sie, walczyli miedzy soba i rywalizowali o surowce.
  14. CaT

    Forteca

    Wkradl mi sie taki pomysl: Mianowicie zrobic planete, na ktorej byloby sporo surowcow, sporo obrony lub floty pod nastepujacymi warunkami: 1. Planeta bylaby na zasadach moona, czyli odporna na falange 2. Znajdowalaby sie w losowej galaktyce i gracze usieliby przeszukac galaktyki w celu jej znalezienia 3. Podbicie jej zajeloby np. tydzien, dwa tygodnie, miesiac 4. Obrona lub flota bylaby podatna nawet na najmniejsze floty i niszczylaby je tak samo. zeby agresorzy za kazdym razem tracili odpowiednia ilosc floty np: zeby Latajac GS'ami tracic je w walce i robiac odpowiednie szkody. Powiedzmy, ze kazdy bedzie musial poswiecic swoja flote, ale powoli niszczyl obrone tej planety. Przyklad: 1.000.000 OW VS. 200.000.000 WR Wedlug symulatora walk Uni 4. WR bez strat broni, a zrobic tak, zeby te OW jednak cos zniszczyly na tej planecie. 5. Nagroda, czyli surowce na planecie, trzeba sie liczyc z tym, ze ktos poswieci np 4 mlm , wiec ... Taki wstepny pomysl, oczywiscie kazdy cos dorzuci i moze cos fajnego wyjdzie.
  15. CaT

    Dyskusje Turnieju ogam.online

    A ja uwazam, ze i tak jest niesprawiedliwie, bo gracze np. powyzej top100, top 150 uzyskaja prog ST w mozliwie skrajnych przypadkach, czyli stracenie calej floty i doslownie minimalny zysk albo strata, a gracze z TOP spokojnie zrobia prog, tracac 1/20 floty i zyskujac 4 razy wiecej. niz stracili.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.