Witam, widzę, że nikt nie ma odwagi powiedzieć tego głośno, choć paru "obiecywało", że zgłosi ten błąd. Nie widzę nigdzie oficjalnej informacji o zmianie skryptu niszczenia kulek a jednak uległ on zmianie. Przeważnie kilka set tysięcy niszczy każdą kulkę, ale zdarzają się sytuacje dziwne np. 2kk GSów daje sześćdziesiąt pare procent na zniszczenie kulki o średnicy 3.7xx. Tak to działało parę miesięcy temu zanim ten system nie uległ oficjalnej zmianie. Kiedy zostanie przywrócony poprawny, zatwierdzony przez większość, skrypt? Ja rozumiem, że niszczenie kulek jest na rękę właścicielowi, bo spadające moony wiążą się z ukazywaniem flot na fali, które są niszczone przez inne floty a ażeby te i inne floty latały "szybciej/wcześniej" potrzebne są dodatki... Wybacz deus o podejrzenia, ale taki stan rzeczy trwa już ładnych parę dni i nic w związku z tym nie zostało zrobione. W tej chwili byle noobek, który wcześniej nie miał nawet odwagi wskazać mnie palcem śle mi 200.000 GSów na niszcz i jest skuteczny. Być może doszukuję się spiskowych teorii, ale jak nie powiem tego głośno to nikt się za to nie weźmie Reasumując Proszę o powrót do skryptu niszczenia kulek, który jest aktualnie wykorzystywany przez Symulator a który sporo czasu obowiązywał i sprawdzał się w tej grze.