Skocz do zawartości

primal

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Aktywność reputacji

  1. Upvote
    primal otrzymał reputację od spierizPoints of interest   
    Points of interest
    Stworzyć miejsca w galaktyce które by oferowały jakieś bonusy np. te z resortu lub też inne (to jest do ustalenia).
    Taką planetę przejmował by sojusz swoimi flotami, na początku musiał by zniszczyć obronę tej planety by ją przejąć.
    Po przejęciu wszyscy sojusznicy dostają bonus tak długo jak miejsce jest w posiadaniu sojuszu.
    Oczywiście chęć posiadania tego miejsca musi zmuszać do ciągłej walki o obronę i zdobycie tego miejsca, dlatego jako nagroda musi być coś wartościowego.
     
    Początkowa obrona planety, tutaj mogło by być coś w stylu, że % z tego % który każdy płaci przy wpłatach do banku trafiał by na surowce które posłużyły by do budowy obrony lub też można ustalić z góry konkretne wartości poszczególnych jednostek, tutaj myślę, że osoby z większym stażem na ogam wiedzą co trzeba postawić by bunkier był naprawdę ciężki do zdobycia przez dłuższy czas.
     
    Po przejęciu sojusz wysyła jednostki do pilnowania z opcją stacjonuj ale nie tak jak zwykle tylko na określony czas przez który nie można ich cofnąć (żeby nie można było robić FS).
    Czas postoju jednostek do ustalenia np. 6h co zagwarantuje spory ruch flot.
    Jednostki można jedynie zawrócić jeśli wspierają inny sojusz.
    Jednostki są na miejscu przez określony czas lub do ich zniszczenia.
     
    Co do debrisu z początkowej obrony to albo nie było by go w cale tylko z floty w przypadku walki sojusz vs ochrona punktu. Później w walkach między sojuszami już normalnie lub też od samego początku normalnie.
     
    W miarę czasu można by dodawać kolejne takie punkty z innymi bonusami jednocześnie wprowadzając limit np. 1 taki punkt na 10 członków sojuszu (też do ustalenia).
     
    Pomysł zaczerpnięty z innej gierki nie pamiętam czy to plemiona/trawian czy też coś innego. Pomysł ogólnie się sprawdzał dlatego, że klany walczyły nie tylko między sobą ale też o strategiczne miejsca na mapie. Niestety z czasem może być tak, że jeden sojusz zdominuje całe uniwersum a może zacznie walczyć sam z całym uniwersum, czas rozstrzygnie. Oczywiście to tylko szkic bo z tego co widzę po wypowiedziach innych użytkowników b. długo czeka się na coś 'nowego'. Wprowadzenie tego i tak pewnie trochę będzie trwać jeśli w ogóle jest to możliwe
     
    Pozdrawiam
  2. Upvote
    primal otrzymał reputację od Nyczu99Points of interest   
    Points of interest
    Stworzyć miejsca w galaktyce które by oferowały jakieś bonusy np. te z resortu lub też inne (to jest do ustalenia).
    Taką planetę przejmował by sojusz swoimi flotami, na początku musiał by zniszczyć obronę tej planety by ją przejąć.
    Po przejęciu wszyscy sojusznicy dostają bonus tak długo jak miejsce jest w posiadaniu sojuszu.
    Oczywiście chęć posiadania tego miejsca musi zmuszać do ciągłej walki o obronę i zdobycie tego miejsca, dlatego jako nagroda musi być coś wartościowego.
     
    Początkowa obrona planety, tutaj mogło by być coś w stylu, że % z tego % który każdy płaci przy wpłatach do banku trafiał by na surowce które posłużyły by do budowy obrony lub też można ustalić z góry konkretne wartości poszczególnych jednostek, tutaj myślę, że osoby z większym stażem na ogam wiedzą co trzeba postawić by bunkier był naprawdę ciężki do zdobycia przez dłuższy czas.
     
    Po przejęciu sojusz wysyła jednostki do pilnowania z opcją stacjonuj ale nie tak jak zwykle tylko na określony czas przez który nie można ich cofnąć (żeby nie można było robić FS).
    Czas postoju jednostek do ustalenia np. 6h co zagwarantuje spory ruch flot.
    Jednostki można jedynie zawrócić jeśli wspierają inny sojusz.
    Jednostki są na miejscu przez określony czas lub do ich zniszczenia.
     
    Co do debrisu z początkowej obrony to albo nie było by go w cale tylko z floty w przypadku walki sojusz vs ochrona punktu. Później w walkach między sojuszami już normalnie lub też od samego początku normalnie.
     
    W miarę czasu można by dodawać kolejne takie punkty z innymi bonusami jednocześnie wprowadzając limit np. 1 taki punkt na 10 członków sojuszu (też do ustalenia).
     
    Pomysł zaczerpnięty z innej gierki nie pamiętam czy to plemiona/trawian czy też coś innego. Pomysł ogólnie się sprawdzał dlatego, że klany walczyły nie tylko między sobą ale też o strategiczne miejsca na mapie. Niestety z czasem może być tak, że jeden sojusz zdominuje całe uniwersum a może zacznie walczyć sam z całym uniwersum, czas rozstrzygnie. Oczywiście to tylko szkic bo z tego co widzę po wypowiedziach innych użytkowników b. długo czeka się na coś 'nowego'. Wprowadzenie tego i tak pewnie trochę będzie trwać jeśli w ogóle jest to możliwe
     
    Pozdrawiam
  3. Upvote
    primal przyznał reputację dla Neriel[Poradnik] Ekspedycje   
    PTE - Poziom Technologii Ekspedycji

    Każdy PTE we wzorach jest liczony od 20 poziomu Technologii ekspedycji, czyli zdanie "każdy PTE daje 1%" oznacza, że każdy poziom licząc od poziomu 20 daje 1%.


    Szansa na utratę całej floty - 5% i spada o 1% co 2 PTE
    20 PTE = 5%
    22 PTE = 4%
    24 PTE = 3%
    26 PTE = 2%
    28 PTE = 1%
    30 PTE = 0%

    Szansa na utratę/sklonowanie 30% floty - po 5% dla obydwu opcji, niezależnie od PTE

    Szansa na znalezienie trytu - 0%, a każdy PTE podnosi szansę o 2%
    20 PTE = 0%
    21 PTE = 2%
    22 PTE = 4%
    23 PTE = 6%
    24 PTE = 8%
    25 PTE = 10%
    26 PTE = 12%
    27 PTE = 14%
    28 PTE = 16%
    29 PTE = 18%
    30 PTE = 20%

    Ilość trytu - Losowa wartość od 100 do 1000. Każdy PTE zwiększa ilość o 50% wartości początkowej (50-500).
    20 PTE = 100 - 1000
    21 PTE = 150 - 1500
    22 PTE = 200 - 2000
    23 PTE = 250 - 2500
    24 PTE = 300 - 3000
    25 PTE = 350 - 3500
    26 PTE = 400 - 4000
    27 PTE = 450 - 4500
    28 PTE = 500 - 5000
    29 PTE = 550 - 5500
    30 PTE = 600 - 6000

    Szansa na znalezienie deuteru - 50%, a każdy PTE zwiększa szanse o 2%
    20 PTE = 50%
    21 PTE = 52%
    22 PTE = 54%
    23 PTE = 56%
    24 PTE = 58%
    25 PTE = 60%
    26 PTE = 62%
    27 PTE = 64%
    28 PTE = 66%
    29 PTE = 68%
    30 PTE = 70%

    Ilość deuteru - 1200 w każdym Szperaczu, a każdy PTE zwiększa ilość o 10% wartości początkowej.
    150.000.000 Szperaczy przywiezie:
    20 PTE = 180 mld
    21 PTE = 198 mld
    22 PTE = 216 mld
    23 PTE = 234 mld
    24 PTE = 252 mld
    25 PTE = 270 mld
    26 PTE = 288 mld
    27 PTE = 306 mld
    28 PTE = 324 mld
    29 PTE = 342 mld
    30 PTE = 360 mld

    Szansa na znalezienie astatów - 1% na 1-3 astatów.

    Szansa na znalezienie oficera - 1% na jednego z 4 oficerów (geolog, naukowiec, magazynier i konstruktor). Jeżeli posiadasz geologa+ (100%) znalezienie zwykłego przedłuży czas posiadanego geologa+

    Czas ekspedycji - każdy PTE daje 3 godziny więcej do wyboru, zaczynając od 1 godziny na 20 PTE
    20 PTE = 1
    21 PTE = 4
    22 PTE = 7
    23 PTE = 10
    24 PTE = 13
    25 PTE = 16
    26 PTE = 19
    27 PTE = 22
    28 PTE = 25
    29 PTE = 28
    30 PTE = 31

    Czas ekspedycji nie ma żadnego wpływu na wyniki ekspedycji - jest on dla wygody, aby zamiast FSa wysłać ekspedycję na dowolną ilość godzin w posiadanym przedziale. Szperacze wysłane tą metodą są o tyle bezpieczniejsze, że można je zawrócić i dolecą z powrotem w 15-30s, podczas gdy zawrócony FS wraca długimi godzinami i można go wyliczyć.





    Na 25 oraz 30 PTE otrzymujemy dodatkowy slot ekspedycji. Możliwe jest także dokupienie jednego slotu za astaty.

    W razie wylosowania trytu, astatów lub oficera otrzyma się je jedynie, gdy ilość Szperaczy na ekspedycji wynosi co najmniej 20.000.000.
    Ilość statków na jednej ekspedycji to maksymalnie 150.000.000 i przy takiej ilości są największe zyski ale i największe ryzyko.
    Zyski są proporcjonalne do ilości wysyłanych Szperaczy. 3x mniej statków = 3x mniejsze zyski.

    Do budowy Szperaczy wymagany jest 20lvl PTE, jednak na tym poziomie bardzo prawdopodobne są wysokie straty. PTE ma duży wpływ na wyniki ekspedycji ale nie można zapomnieć, że jest to losowanie, więc nie ma gwarancji, że ekspedycje przyniosą zysk. Może być tak, że jednego dnia będzie 5 bln na plus, a następnego dnia 5 bln na minus.

    Zalecane jest latanie na ekspedycje z co najmniej 22lvl PTE, ponieważ od tego poziomu przewidywane są dodanie wyniki. Na poziomach 24-25 będą to już konkretniejsze wartości.
    Poziomy 26-27 przy intensywniejszym lataniu (min. 8h) mogą nawet przerosnąć przyzwoite eko.
    Ilość trytu na 28-29 PTE usatysfakcjonuje nawet najbardziej rozrzutnych graczy, a o 30 chyba nie trzeba mówić



    Tryt wymieniać można klikając w jego ilość pod wiadomościami w górnym prawym rogu.
    Obecnie dostępne opcje to:
    - Jednodniowe zmniejszenie spalania o 10%
    - Jednodniowe zmniejszenie spalania o 20%
    - Tygodniowe zmniejszenie spalania o 10%
    - Tygodniowe zmniejszenie spalania o 20%
    - Miesięczne zmniejszenie spalania o 10%
    - Miesięczne zmniejszenie spalania o 20%
    - Miesięczne zmniejszenie spalania o 30%
    - Zmniejszenie czasu badania o 3 godzin
    - Zmniejszenie czasu badania o 12 godzin
    - Zmniejszenie czasu badania o 1 dzień
    - Zmniejszenie czasu badania o 5 dni
    - Zmniejszenie czasu badania o 10 dni
    - 20-dniowe zmniejszenie czasu badań o 10%
    - 20-dniowe zmniejszenie czasu badań o 20%
    - Ochłodzenie planety o 1°C
    - Jednodniowe zwiększenie limitu budowy w stoczni na księżycu do 1.000.000 statków na raz
    - Zwiększenie zasięgu falangi o 35 układów
    - Zwiększenie zasięgu RMP o 35 układów
    - Powiększenie średnicy księżyca o 500
    - Powiększenie średnicy księżyca o 1.000
     

    Używać można tylko jednego pakietu skracającego o x% - nie da się skrócić o 10% i jednocześnie 20% (razem 30%). Można jednak jednocześnie użyć dwóch typów skróceń czasu badań (X % na 20 dni + X h / dni).
    Dozwolone jest również wielokrotne użycie pakietu skracającego badanie o 10 dni, przy czym koszt każdego kolejnego skrócenia rośnie o 50%.Możliwe jest też używanie wielokrotnie pakietów różnej długości (3h, 12h, 1dzień, 2 dni, 5 dni) na tym samym badaniu jeśli suma tych skróceń nie przekroczy 10 dni. W tej sytuacji cena każdego pakietu jest stała.

    Skracanie o określoną liczbę godzin / dni odbywa się podczas aktywnego badania, także skraca się tylko czas bieżącego badania.
    Jeśli skrócisz jakieś badanie i je anulujesz wydany tryt przepada, a badanie będzie trwać normalną ilość czasu po ponownym uruchomieniu.
     
    Skrócenie o 10/20 % na 20 dni należy aktywować przed włączeniem badania, ponieważ skraca ono podstawowy czas wszystkich badań (nie tak jak w przypadku wyżej - tylko licznika, który aktualnie odlicza czas).
    Po anulowaniu jakiegoś badania można odpalić je ponownie lub dowolne inne badanie i czas nadal będzie skracany o 10/20%.
  4. Upvote
    primal przyznał reputację dla SkuziUniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00   
    Dużo kombinujecie z energią, ale w tym kierunku szczerze wątpię aby coś to zmieniło. Zwiększycie cenę poprzez podniesienie ceny budowy bądź poprzez zmniejszenie produkowanej energii, nic to nie da, będzie za drogie - czysty zysk dla potencjalnych agresorów, będzie opłacalne mniej lub bardziej - stawiamy raz jak teraz i z głowy. 
    Jeżeli już taki straszny problem z energią to może uzależnić ją od temperatury i naszych elektrowni ? Przykład mojej wizji:
    - Usuwamy elektrownie fuzyjną. ( Przecież nikt po wtajemniczeniu się w ten serwer tego nie używa)
    - Elektrownia nie produkuje energii a daje jej tylko pojemność jak magazyny.
    - Każdy poziom technologii energetycznej dodaje bonus do przechowywania energii 10%. (Czyli tak jak w badaniach bojowych)
    - Każdy satelita produkuje produkuje pierwiastek z 1pkt energii + bonus z technologii. (Tutaj moglibyśmy jeszcze dodać jakiś bonus od temperatury)
    - Satelity są niezniszczalne przez zwykłe ataki, jedynie przez RMP.
     
    Teraz wytłumaczę dlaczego miałyby być niezniszczalne. Potraktujmy te satelity jako wiatraki produkujące energię jakich mamy aktualnie pełno w kraju, elektrownie byśmy rozbudowywali, aby zwiększyć pole do stawiania tych wiatraków. Dodatkowy bonus z tego rozwiązania - dobre farmy. Przecież na rozbudowanej planecie jak zniszczymy teraz satelity to będzie gorsza farma. Jeżeli naprawdę będziemy chcieli zniszczyć satelity wyślemy RMP, które są dość drogie i będą musiały przeciwstawić się przeciwrakietom. Przypuszczam, że do tego rozwiązania koszt sateltów jest odpowiedni, jednak trzeba jeszcze temperaturę uwzględnić.
     
    Był mały edit na poprawki logistyczne.
  5. Upvote
    primal otrzymał reputację od SkuziUniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00   
    Na uni7 niestety ich brak
     
    Coś ode mnie małego, mianowicie żeby to menu/lista planet miała 21 pozycji zamiast 20 , nie trzeba będzie scrolować by zobaczyć tą ostatnia planetę
     
    Zastanawia mnie jeszcze czy Międzygalaktyczna Sieć Badań Naukowych nie mogła by obejmować tylko te X najwyżej rozwiniętych Laboratoriów przez co te mniejsze można by było rozwijać ale już możliwość badania była by zablokowana
  6. Upvote
    primal przyznał reputację dla NerielPlanety wielkość/temperatura   
    Na u3 byś się zmieścił w 1 gali wszystkimi planetami.
  7. Upvote
    primal przyznał reputację dla MOCZARUniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00   
    Chcecie znaleźć zastosowanie dla trytu i zadowolić flociarzy :
     
    1 000 000 trytu dodatkowy slot ekspedycji na 30 dni?   Maks. trzy sloty
    więcej szperek więcej celi
     
    drugie:
    szperki lecą trafiają surke - tryt - oficera wracają na planetę a ja je bum - czemu nie zrobić tak, że moim zyskiem z ataku będzie ten tryt - oficer itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.