Animedium
Użytkownik-
Liczba zawartości
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Contact Methods
-
Nazwa z gry
Animedium
-
Uniwersum
5
Animedium's Achievements
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Jakie ograniczenie? Kiedy to zostało wprowadzone i gdzie jest do tego temat? Przejrzałem wszystkie tematy od kiedy ostatni raz byłem na forum i nic nie widziałem. A fabrykę nanitów mam na poziomie 20. Edit: Dobra już działa. Nie wiem co się stało ale chodzi.
-
Widzę, że ludzie zjechali z tematu promocji na temat dodatków ogólnie. Osobiście kiedyś mnie rajcowało, że promocja. Potem zauważyłem kolejną i kolejną każda większa od poprzedniej. Irytujące jeśli kupujesz dodatki w promocji a tu ona po kilku dniach nagle się powiększa o kolejne 50%. Potem wszedł nowy system. Było mieszania z dodatkami. Komuś pozabierano, komuś dodano i taka jazda była. Ponownie zniechęcające. Teraz patrzę na napis promocja i myślę sobie, że i tak nie warto kupować. Za tydzień może być promocja z okazji świąt wielkanocnych, dnia dziecka, imienin Zdzisia lub innych pierdół. To nie są już promocje ale stały element krajobrazu. Szpecący niczym 3m beteonowy mur w pięknym krajobrazie górskim. Więcej już nie kupuję bo to się mija z celem skoro zaraz po kupieniu zmieni się promocja na większą. Poza tym zmiany tego systemu też na to wpłynęły i tak swoją drogą o ile pamiętam miało nie być promocji na dodatki a na ceny w sklepie, ale to takie moje małe spostrzeżenie.
-
Witam, Wszedłem dzisiaj by sprawdzić czy ktoś mnie zaatakował i ewentualnie odbudować satelity i obronę. Z satelitami nie było problemów i zostały zbudowane. Problem jest z odbudowaniem obrony. Mogę budować obronę ale nie w takich ilościach co kiedyś. Kiedyś mogłem bez problemu postawić 100k i więcej Dział Jonowych za jednym razem, a teraz są jakieś dziwne ograniczenia niczym na moonie. Proszę o sprawdzenie tego i szybką poprawę. Pozdrawiam
-
To usuń. Podniosą się kolejne głosy sprzeciwu ponieważ aktualne rozmiary planet są obliczone na opcję dodania pól przez dodatki. Efekt będzie taki, że nowi będą mieli jeszcze gorzej niż teraz i nigdy przenigdy nie będą mieli nawet najmniejszych szans żeby chociażby zbliżyć się do topki.
-
Animedium zareagował na odpowiedź w temacie: nowe rozmiary planet
-
Animedium zareagował na odpowiedź w temacie: nowe rozmiary planet
-
Animedium zareagował na odpowiedź w temacie: nowe rozmiary planet
-
Ja mówiłem że tak będzie, ale kto by się przejmował. Deus... pokasuj wszystkie tematy o starych 14-stkach i zrób temat informacyjny o nowych rozmiarach i temperaturach. I KONIECZNIE należy poprawić ten temat: [Poradnik jak dobrze zacząć] bo posiada on aktualnie błędne informacje o planetach na pozycji 14. Na dodatek jest to jeden z tematów w poradnikach dla początkujących. Więc wymaganie od ludzi by najpierw znaleźli temat w którym są aktualne zmiany jest trochę przesadne. Nowi szukają informacji o tym jak wygląda serwer. Jak wyglądają rozmiary planet, itp., a takie tematy są w tym momencie jak najbardziej mylące, ponieważ zanim znajdzie temat o tym że była zmiana przekopie się przez naście tematów o tym, że 14 były ogromne i zimne. I w tym momencie się nowemu grać odechciewa. (oczywiście, nikt nie zmusza)
-
Sugeruję usunąć wszystkie wpisy o sławnych MEGA 14 planetach bo tylko spowoduje dodatkową frustracje i możliwe odejścia z gry ;> a na pewno nie zachęci do grania nowych. Tak btw. ten temat też radziłbym usunąć. Temat z ankietą też. Zrobić nowy temat informacyjny zawierający aktualne rozmiary i temperatury planet na poszczególnych pozycjach w układzie Trzeba działać prewencyjnie a nie naprawiać szkody bo może być za późno
-
Chodziło mi tylko o te zmiany które mają wpływ na graczy jak zmiana w moonach, bankach, flotach, ekspedycjach i innych elementach, które wpływają na grę. Łącznie z ich opisem (czym mógłby się zająć ktoś inny kto się orientuje w tym... niekoniecznie Deus).
-
Temat o dodaniu limitu na bank przypomniał mi o jednej sprawie. Mianowicie chodzi o to, że nigdzie nie ma spisanych planowanych zmian. Dobrze by było mieć przyklejony temat zawierający aktualnie prowadzone i planowane zmiany. Byłby to temat czysto informacyjny, zamknięty i tylko moderatorzy mogliby dopisywać lub edytować posty. Przydatność takiego tematu jest ogromna. Wszyscy lepiej się orientują. Gracze mają możliwość zobaczenia co w najbliższym czasie będzie zmieniane lub nad czym są już prowadzone prace. Jeśli są poinformowani o tym co się dzieje w momencie robienia jakiejkolwiek ankiety będą już mieli swoje własne ustalone zdanie. Jeśli jakaś zmiana MUSI być zrobiona i będzie ona w tym temacie zamieszczona ludzie będą mieć czas się z nią oswoić. Poza tym jeśli jakaś zmiana, która jest konieczna i poprawiająca grywalność, ma minusy, które uniemożliwiały by jej przejście przez głos ludu, może się okazać, że w połączeniu z inną zmianą która także będzie wprowadzona wcale nie będzie budzić już takiego sprzeciwu, a może dostać bardzo dużo głosów poparcia. Bo gracze nie wiedzą czy to, że jakaś zmiana jest wprowadzana jest tylko czyimś wyobrażeniem na to jak to powinno wyglądać czy jest to wstęp do serii zmian, które ostatecznie poprawią grę. Temat zawierałby: - Ogólną ilość planowanych zmian. - Nazwę przeprowadzanej zmiany. - Ważność zmiany (np. taka która wejdzie niezależnie od niechęci osób przy czym to w jakiej formie będzie zależało od opinii graczy powinna być oznaczona dodatkowo, itp.) - Datę ostatniej edycji opisu zmiany plus może wersja zmiany - Opis planowanego wpływu tej zmiany na grę. - Opis aktualnej formy danej zmiany (prawdopodobnie najczęściej edytowana część opisu zmiany) Rozumiem, że taki temat kosztowałby sporo wysiłku ale byłby to wysiłek jednorazowy. Później wystarczy tylko edytować ten temat jeśli coś by się zmieniało.
-
Kopalnia deuteru nie pobiera w ogóle energii. Prawdopodobnie zaczęło się to w momencie wprowadzenia łatki dającej idlerom wydobycie. Pewnie bym tego nie zauważył gdybym nie rozwijał akurat nowej planety. Czy to tak miało być, czy to jakiś niezamierzony efekt uboczny?
-
Pozwólcie że pozwolę sobie podsumować wszystko co do tej pory ustaliliśmy. Protektor jest potrzebny -Prawdopodobnie najlepsza wersja to protektor procentowy zależny od ilości punktów we flocie. -Procent musi być zmienny zależny od ilości punktów (dla przykładu: mniej więcej w przedziale 10%-1%), bo jest poważna różnica między osobami mającymi 1kk punktów i 1kkk punktów i o ile w pierwszym wypadku 5% to nie problem o tyle w drugim to byłaby bardzo duża różnica w sile. -Trzeba dać też możliwość ataku na osoby które mają obronę na tej samej zasadzie co na osoby mające flotę. Tylko zamiast porównywać punkty flota-flota będziemy porównywać punkty flota-obrona. -Protektor ochrania graczy słabszych przed zniszczeniem przez silniejszych, jak i silniejszych przed nękaniem przez słabszych. Tak więc zakres punktowy ataku byłby i na plus i na minus. Obliczenia muszą być wykonywane, tak że jeśli chcemy zaatakować słabszego bierzemy jego punkty pod uwagę a silniejszego nasze. Unikniemy w ten sposób sytuacji, że słabszy może atakować silniejszego a silniejszy słabszego nie może, lub na odwrót, która byłaby możliwa przy różnicy punktowej a przy tym samym progu procentowym. -Żeby zachęcić ludzi do grania flotą i by usunąć czyste eko z topki zwiększamy ilość punktów za flotę. (znów dla przykładu 10x) -Idlerzy nie są objęci ochroną. Mam nadzieję, że wszystko uwzględniłem i że nic nie ominąłem lub nie zrozumiałem czegoś źle. Kilka komentarzy i ew. poprawek i opracowywanie tego projektu będzie skończone
-
Deus... to nie jest "lekka" zmiana. Zupełnie inaczej to napisałeś niż ja. Chodziło mi o to że nowi bez dodatków nie zrobią takich planet jakie już i tak mają starsi gracze. Chodzi o zasady fair play. Jakbyś miał zakładać konto po takiej zmianie i dowiedziałbyś się jak to wyglądało przed? Fakt że nigdy nie dojdziesz do topki bo oni mają wielkie zimne planety a Ty musisz sam se je robić wydając kasę. Na dodatek oni też mogą wydać tyle co Ty co sprawi że i tak nie będziesz w stanie ich dogonić. No powiedz szczerze. Czy byś grał i walczył czy znalazłbyś inny serwer ugameli?
-
Edit: Sorry Plucjan, gdzieś mi się źle przeczytało. Zmęczony chyba już jestem. ale mógłbyś pisać do kogo się zwracasz Wracając do tematu zróbmy te 3 ostatnie duże i będzie święty spokój. Kompletne przeorganizowanie rozmiarów planet tak jak mówiłem ja i powiedział Neriel można odłożyć dla nowego Uni. Bo tam to nie będzie przeszkadzać. Trzeba jednak zaznaczyć gdzieś (strona główna, forum), że rozmiary planet wyglądają inaczej. @Edit UP: To wyślij se FSa i jedź w miasto. Okaże się że nie wrócisz na czas i po flocie nie zależnie od tego czy umiesz grać flotą czy nie. Jak cie nie ma to nie masz floty. Zresztą nie o flotę tu chodzi tylko o płacących graczy więc przestań się czepiać floty jakbyś był guru i fakt, że nie byłoby cie w grze przez 24h cały dzień i twoja flota by przeżyła (jakimś cudem) zawdzięczasz swojej wiedzy na temat "jak grać flotą". To byłby tylko czysty przypadek, który na pewno by się nie powtórzył. Więc zrozum. Chodzi o ludzi nie mogących grać 24h. I dopilnować swojej floty. Tacy ludzie nie grają flotą tylko eko. Jako eko potrzebują planet. Ale nie można im nie dać takich samych możliwości jak starym graczom. Czy teraz przestaniesz w końcu pisać o flotach i wypowiesz się w temacie planet?
-
Tylko że pola nijak się mają do deuteru. Deuter jest na kompletnie innym poziomie i nie ma co go porównywać do pól. To tak jakby porównać Fiata 126p do Ferrari. Wiadomo że wolimy Ferrari. I ci którzy "dostali" to Ferrari są w znacznie lepszej sytuacji. Po wprowadzeniu planet byłoby tak że masz osoby mające super wydajne planety i osoby, które mogą co najwyżej pomarzyć o takich, gdyż zostały "wycofane z produkcji" lub mogą se sami takie sklepać z części zamiennych (teraformer i dodatki). Trochę nie tak chyba moim zdaniem.
-
To jeszcze jedno pytanie odnośnie tych sąsiednich planet. Jaka byłaby na nich minimalna temperatura? Naturalnie nie może się różnić znacząco od aktualnej minimalnej temperatury 14. W ogóle jest gdzieś spis temperatur w zależności od pozycji?
-
Najbardziej jestem za pomysłem przeróbki 13-stek i 15-stek na 14-stkopodobne. Skoro już zostało coś ustanowione na początku istnienia tego serwera (no czy na początku to nie wiem, w każdym razie odkąd ja gram) to taka nagła zmiana pól na planetach jest co najmniej nie naturalna. Jeśli wszechświat został stworzony w taki sposób że istnieją lodowe giganty a gazowe olbrzymy są mniejsze od nich to tego się trzymajmy. Zmiana nagle planet w realnie istniejącym świecie wiązałaby się z wielkim wybuchem, zmiany fizyki układów gwiezdnych, i ponownego stworzenia planet. W grze odpowiada to zresetowaniu Uni do miejsca, gdzie wszyscy zaczynają z losową pozycją planety matki w nowo utworzonym wszechświecie. Raczej tego byś nie zrobił ze względu na sprzeciwy aktualnych topek i ogólnie graczy. Więc dlaczego teraz zmieniać fizykę wszechświatów i burzyć naturalny porządek tylko dlatego żeby wykorzystywać wszystkie planety. Trzeba znaleźć inne metody zachęcenia wykorzystania ciepłych planet. Kiedyś na jakimś serwerze (może tutaj) widziałem pomysł, że im cieplejsza planeta tym więcej metalu/kryształu daje (musi być ustalone minimum jakie może dawać żeby nie było że nagle gwawłtownie spadnie wydobycie na planetach z temp. -100). Aktualnie od ciepłoty tylko zależy ilość energii z satelit co jest raczej kiepskim atrybutem. Też wiązałoby się to ze zmianami rozmiarów ale nie z całkowitym zniszczeniem aktualnego systemu. trzeba by po prostu dodać dużą planetkę na pozycji 15 i dwie na pozycji 1,2 co zapewni możliwości planowania rozwoju. No i wprowadzić duże moony na środkowych planetach i malutkie słabe na tych skrajnych. Jak już wcześniej powiedziałem, cały pomysł zmiany rozmiarów planet można wprowadzić na nowym Uni, ale na starych Uni to zniszczy równowagę gry nie dając tych samych możliwości rozwoju nowym graczom. Bo cokolwiek by nie robili temperatury -100 na 7 pozycji nie wyciągną.