Skocz do zawartości

Nuke

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Upvote
    Nuke przyznał reputację dla TwainPołączenie uni 4 i uni 5   
    Chociaż widzę że już po ptakach, to jednak chciałem wyrazić swoją opinię.
    Skoro do połączenia obu uniwersów dojdzie tak czy siak, jestem za postulatem, aby przenieść część nieaktywnych graczy (tych z top 400-500).
    Flociarze i tak będą mieli dobrze, ponieważ przybędzie im nowych celów. Natomiast Ci grający eko ze wskazaniem na farmienie nie dostają żadnych profitów a są wręcz do tyłu, ponieważ będzie tyle samo farm do podziału na więcej graczy. To oznacza mniejszy zysk (bo farmy częściej będą napadane i surowce nie zdążą się "zregenerować"). Mniejszy zysk oznacza wolniejszy rozwój i powolny wzrost w rankingu.
    Dlatego też moim zdaniem przeniesienie części farm nie zaszkodzi (zyskają też Ci z młodszego Uni5 bo farmy na Uni5 są bogatsze). Będzie to niewątpliwie ukłon w stronę graczy grających ekofarmienie. Pytanie tylko czy się administracji chce to robić, bo możliwości są na pewno.
    Pozdrawiam
  2. Upvote
    Nuke przyznał reputację dla Nyczu99u3 top 2   
    Dlaczego każdy tutaj dostał warna za spam?
  3. Upvote
    Nuke przyznał reputację dla SheeVa[Poradnik] Latanie & złomowanie   
    Witam wszystkich zgromadzonych. Temat, w którym się znaleźliście posłuży Wam do przyswojenia niezbędnej wiedzy odnośnie złomowania i gry flotą.
    Na wstępie proszę o wyrozumiałość - nadal brak niektórych obrazków i ilustracji - jednakże ze względu na małą ilość czasu wolnego, nie mam już czasu kontynuować tego projektu.
    Temat założyłem z własnej, nieprzymuszonej woli, dzieląc się ze społecznością Ogam zdobytą wiedzą. Poradnik nie jest doskonały dlatego zachęcam do KONSTRUKTYWNEJ krytyki.
     
    Floty - podstawa.
     
    Ideą posiadania floty jest złomowanie flot oraz niszczenie obcych bunkrów - w każdym bądź razie kradzież surowców.
    Jednak budując flotę sami stajemy się potencjalnym celem... Oto, jak zostać lotnikiem.
     
     
     
     

    WAŻNE!
    Przypominam o punkcie z regulaminu, zabraniającym ataku na jedną pozycję (moon i planeta liczą się osobno) więcej niż 6 razy w ciągu doby, na danego gracza maksymalnie 20 ataków w ciągu doby (wyjątkiem jest wojna z jego sojuszem). Przypominam również, że podczas niszczenia księżyca dochodzi do starcia, które wlicza się do ogólnej możliwej ilości ataków, można zniszczyć maksymalnie CZTERY księżyce jednego gracza w ciągu doby.  
     
     
     
    1. Budowa + FS + time
     
    ogam.online udostępnia nam wiele typów statków. Nie ma jednego, najlepszego typu statków - dobra flota jest zróżnicowana.
    Na pytanie "co najlepiej budować?" odpowiadam jasno: nie ma uniwersalnego sposobu budowy floty. Wszystko zależy od tego z jakimi flotami będziemy się potyczkować,a także od naszego stylu gry.
    Oto kilka wskazówek, które powinieneś/powinnaś wykorzystać do budowy floty:
     
    -niszczenie bunkrów - aurory, Gwiazdy Śmierci
    -niszczenie auror - okręt wojenny
    -niszczenie Gwiazdy Śmierci (GŚ, gąski) - okręt wojenny
    -niszczenie okręt wojenny(OW,owca) - pancernik
    -niszczenie pancernika(pancek,PC) - niszczyciel
    -niszczenie niszczyciela(NC/niszczara) - ow,GŚ
    -lekki myśliwiec (LM) - lekka flota służąca głównie do ochrony przed pancernikami, w każdym innym wypadku OW lepiej chroni flotę.
    -ciężki myśliwiec (CM) - rzadko wykorzystywany, wytrzymalszy od lm, droższy niz lm
    -krążownik - do niszczenia miesa armatniego aurora tez niezle sobie radzi z LM.
    -recykler - budujemy ich zawsze tyle, zeby na wypadek nieprzemyślanego wlotu zebrać złom z samego siebie + pewien % obrońcy.
     
    Tutaj specjalne podziękowania dla Spieriza, za poniższa tabelkę UWAGA! Straty są liczone w statkach, nie jednostkach!
     
    http://img525.imageshack.us/img525/1736/tabelawalk2.jpg
     
     
    podpinam również ważny temat użytkownika Spieriz - warto zajrzeć: http://forum.ogam.online/topic/15930-trochę-tabelek-i-info-o-statkach/
    Tabela wartości punktowej różnego rodzaju statków (wartość punktowa dla zbudowanego 1 statku):
     
    Lekki myśliwiec: 4 pkt
    Ciężki myśliwiec: 10 pkt
    Krążownik: 29 pkt
    Okręt wojenny: 60 pkt
    Recykler: 24 pkt
    Bombowiec: 90 pkt
    Niszczyciel: 125 pkt
    Gwiazda śmierci: 10.000 pkt
    Pancernik: 85 pkt
    Ultra transporter: 104 pkt
    Aurora: 1450 pkt
    Szperacz: 50 pkt
     
    Tabela cen różnego rodzaju statków podana w deuterze dla 1 statku:
     
    Lekki myśliwiec: 1.250 deuteru
    Ciężki myśliwiec: 3.500 deuteru
    Krążownik: 10.500 deuteru
    Okręt wojenny: 18.750 deuteru
    Recykler: 10.000 deuteru
    Bombowiec: 40.000 deuteru
    Niszczyciel: 55.000 deuteru
    Gwiazda śmierci: 4.250.000 deuteru
    Pancernik: 42.500 deuteru
    Ultra transporter: 39.500 deuteru
    Aurora: 600.000 deuteru
    Szperacz: 17.500 deuteru
     
     
    FS - fleet save, określenie 'z branży' oznaczające lot zabezpieczający przed stratą floty . Stojącej floty nigdy nie upilnujemy, choćby to bylo 100 kk ow, zawsze znajdzie się ktoś, kto poleci. Dlatego też pewien mądry człowiek wymyślił jednostkę 'fleet slov'.
    Jest to statek spowalniający naszą flotę - póki jest w powietrzu, nikt jej nie zezłomuje. Loty ubezpieczające, na czas, kiedy nas nie ma, zawsze wysyłamy z księżyca na księżyc z misją stacjonuj. Lotu z ksiezyca nie widac na falandze czujników, a jeśli ktoś zniszczy nam moona i zauważy flotę, możemy ją zawrócić - wtedy staje się niewidzialna. FS może być nawet na 3 minuty, ważne żeby flota nie stała. Idziesz po herbatę czy chociażby zmieniasz kanał w TV, robisz FS!!
     
    //Falangą czujników nie można wykryć lotu z księżyca oraz zawróconego stacjonowania. FS z misją inną, niż 'stacjonuj' nie jest w stanie uratować naszej floty, gdyż agresor ma wtedy podany czas powrotu naszej floty bez wysiłku.
     
    2.Zbudowałem flotę, co dalej?
     
    No cóż, pierwszy krok już za nami. teraz już tylko trudniej Po pierwsze, limit planet jest 20 kolonii + planeta matka, jednak my posiadamy skolonizowane 19 kolonii + planeta matka. Dlaczego ? Lot OW z odległości~30 układów słonecznych to czas około 1,5 minuty. W tym czasie wiele może się wydarzyć. Lot z planety położonej w układzie naszego celu ~27 s. Tego można nawet nie zauważyć, odpisując na pw czy cokolwiek.
     
    Masz cel, ale jest aktywny. No cóż....szukamy innego...
    A może jednak nie ?
     
    Sposób A:
    Wysyłasz z najbliżej położonej kolonii statek kolonizacyjny do docelowego układu słonecznego. Tworzysz moona. Przesyłasz tam flotę atakującą + recyklery. Wysyłasz recyklery na pz celu:
     
    Zakładka floty, wybieramy recyklery, kontynuuj, wpisujemy współrzędne celu, wybieramy lot na PZ , kontynuuj, misja zbieraj,kontynuuj. Recyklery w drodze.
    http://img39.imageshack.us/img39/1153/wyborreckow.png
     
    http://img694.imageshack.us/img694/1079/szczatki1.png
     
    Zakładka floty otwarta w drugiej karcie przeglądarki, wybierasz flotę, która lecisz, kontynuuj, wpisujesz współrzędne - wybierasz moon/planeta, zapamiętujesz CZAS LOTU(przykładowo 27 s), kontynuuj, zaznaczasz opcję napadaj,jednak jeszcze nie wysyłasz.
     
    http://img845.imageshack.us/img845/3229/zakladkafloty.png
     
    http://img220.imageshack.us/img220/8115/wyborf.png
     
    http://img43.imageshack.us/img43/1149/czaslotu.png
     
    http://img846.imageshack.us/img846/2649/napadaj.png
     
    Ciągle pamiętasz, że twoja flota będzie lecieć 27 s. W pierwszej, głównej karcie przechodzisz do podglądu. Czekasz na czas dolotu recyklerów
     
    a)do około 35 s. Wysyłasz flotę z drugiej karty. Skanujesz, sprawdzasz czy stoi i czekasz na wynik wlotu,nie opóźniając, istnieje ryzyko podstawki.
    b)do około 50 s. W tej chwili najszybsza akcja, jaką potrzebujesz zrobić. Zamykasz dodatkową kartę. Z podglądu przechodzisz na planetę oddaloną minimum 2 galaktyki od celu. W karcie odpalasz flotę (dwukrotnie) i układ słoneczny celu. Tworzysz ACS w 1 z kart flot - obok misji twojej lecącej floty wciskasz 'złącz', po czym potwierdzasz losowo nadaną nazwę związku wojennego.10 sond szpiegowskich >kontynuuj> na dole pojawił się związek wojenny,wciskasz jego nazwę. Na górze zmieniasz speed odpowiednio do twoich potrzeb. Na początek polecam ci 10-20 % - daje ci to sporo czasu na reakcję. Kontynuuj. Misja związek. Z podglądu patrzysz, na moment, gdy twoja flota ma 2 s do dolotu. Wysyłasz. Przechodzisz do karty galaktyki. Skanujesz natychmiastowo cel. 1sza karta > wiadomości, odczytujesz raport szpiegowski, czy cel nie podstawił WR(jeśli lecisz na planetę) lub floty (głównie moon). Jeśli coś takiego się stało, z drugiej karty flot ZAWRACAMY naszą flotę - ocaliliśmy ją właśnie. Jeśli nie, czekamy na nasze żniwo Kilka sekund po wlocie wpadają nasze recyklery, co jest gwarantem tego, że złom należy do nas
     
    Sposób B:
     
    Praktycznie wszystko tak samo jak w punkcie A, za wyjątkiem wysłania recyklerów. wysyłamy je od razu na PZ celu, bez zbędnego przesyłania na lotkę.
     
     
     
     
    3. dobieranie celu.
     
    Uwaga! Pamiętaj o używaniu opcji symulatora. Przypominam również, że każdy atak jest INNY=dla pewności przed atakiem przeprowadź kilka symulacji.
    Teoretycznie rzecz biorąc, skanować wszystko po kolei,przy okazji uprawiając farming. jednak jeśli nie mamy zbyt wiele czasu, a właśnie mija pełna godzina, wchodzimy w statystyki flot i patrzymy,kto podskoczył w miejscach. wchodzimy w podgląd jego układu słonecznego i jeśli nadal nie ma tam czerwonych PZ, znaczy ze stawiamy lotkę bez skana pod jego matką. Jest to niejako loteria, możemy stracić ~300kkk-1,5kkk deu lub zyskać 10 x tyle. stawiamy lotkę, moona,przesyłamy tam flotę, skan > lot > bum. w ten sposób ofiara jest niesamowicie zaskoczona obrotem spraw
     
    możemy tez wybrać kilka celi patrząc po statystykach flot,w naszym zasięgu i co 30-40 minut skanujemy im wszystkie planety i moony.
     
    jeśli chodzi o 'uwzięcie się' na jeden cel i zdejmowanie moonów,najlepiej robić to w 4 - 5 osób. w ten sposób mamy 100 % szansy na znalezienie floty. cel najlepiej dobierać patrząc po forum.ogam.online SJ u5 i ST u5. kto się mało udziela,kogo tam dawno nie było po lewej stronie, tego można bić
     
    4. ochrona floty.
     
    a) moony. fsy zawsze wysyłamy z moona na mona z misja stacjonuj. zawrócone stacjonowanie jest niewidoczne na falandze, nawet po zdjęciu moona.
    b) zdjęty moon. no, nie było nas,ktoś nam trzepnął moona z którego/na który leci flota. zawracam natychmiast! przecież on mnie mógł sfalangować! ... no i prawdopodobnie odświeża falangę co 5 si dokładnie będzie wiedział,kiedy zawrócisz. są tacy,co potrafią kilkanaście h tak spędzić. pierwsze co robisz, to oceniasz,ile czasu ci zostało do dolotu. jeśli więcej niż 5 min to prawdopodobnie jesteś uratowany:
     
    -w miejscu,z którego leci flota budujesz 1lm/1fleet slov, cokolwiek. ustawiasz dolot na miejsce w które leci twoja falangowana flota i sterujesz prędkością tak,żeby czas dolotu wyszedł +/- 1 s względem głównej floty. wysyłasz fake'a ,w tej sekundzie na drugiej karcie zawracasz główną flotę. przy bardziej ogarniętych agresorach,da ci to przewagę około 15 s. przy powrocie. Jednak nie zapomnij zawrocic i tej podstawionej floty, około 20 sekund po jej wysłaniu - agresor może wyliczyć jej dokładny start, co poskutkuje dokładnym czasem zawrotu. Nie daj mu tej możliwości.
     
    -jeśli czas jest
     
    z podziękowaniami dla Darth Misiek:
     
     
     

     
    5. mowa końcowa.
     
    dowiedziałeś się głównych sztuczek,z jakich korzystam podczas gry flota. nie są to na pewno wszystkie z nich, jednak tyle wystarczy Ci na rozwój floty i zapewnienia jej względnego bezpieczeństwa. Dałem ci podstawy,lecz latać za ciebie nie będę,tak wiec bierz się do roboty i dalej ucz się sam. Powodzenia!
     
     
     
     
     
     
    PS
     
    6. Skanowanie.
     
    Podstawą planowania ataku na gracza jest zebranie informacji o jego wszystkich aktualnych koordach i zapisania ich. I teraz...magia się zaczyna. Wiele osób pyta mnie, jakim cudem skanuje ich wszystkie planety w około 20 sekund. Otóż nie jest to żaden program i przy odrobinie wprawy każdy z Was będzie w stanie wyskanować czyjąś flotę niezależnie od tego, czy cel siedzi na koncie, czy nie. Jeśli tylko stoi, jest to możliwe.
     
     
    krok 1: znajdź wszystkie planety celu. Jest to najbardziej pracochłonna część skanowania, dlatego najlepiej zbierać informacje o kilku graczach na raz.
    krok 2: wyposaż się w przeglądarkę, która natychmiast po najechaniu myszką na moona otwiera okienko z opcjami. Na moim kompie działa tak firefox,o ile nie mam za dużo procesów w tle, na laptopie natomiast używam chrome'a.
    krok 3: otwierasz w kartach galaktyki na wszystkich koordach celu.
    krok 4: zaczynasz skanować. Są na to różne metody, najczęściej, otwieram galaktykę i jadę po moonach
    krok 5: czytasz raporty szpiegowskie i wiadomości w stylu "Ty też masz bota?!"
     
    7. Dodatek specjalny - powiększanie moona
     
    Wiele osób pyta się, jak powiększać moony i po co to robić.
    odpowiedź znajdziemy poniżej:
     
    a) moon wielkość 3.000,
     
     -liczba GŚ : 2.000.000
         Szansa na zniszczenie moona: 63% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 0%
     -liczba GŚ : 5.200.000
         Szansa na zniszczenie moona: 100% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 0%
     
    b) moon wielkości około 5.700 (próba moonowa z 1.000.000.000 LM)
     
    -liczba GŚ : 2.000.000
         Szansa na zniszczenie moona: 9% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 21%
    -liczba GŚ : 5.200.000
         Szansa na zniszczenie moona: 45% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 17%
    -liczba GŚ : 40.000.000
         Szansa na zniszczenie moona: 100% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 7%
     
     
     
     
    Jak widać, szansa na zniszczenie moona, małym kosztem maleje bardzo szybko.
    W zasadzie moon wielkości 5.000 odstrasza skutecznie potencjalnych agresorów.
     
     
    Jak to zrobić?
    Podobnie, jak tworzymy moon.
    Dajmy na to chcemy powiększyć moon znajdujący się na koordach [1:1:1]. Z moona/planety innej pozycji (np [1:1:2]) wysyłamy pewną ilość LM'ów, którą łatwo jest obliczyć za pomocą symulatorów dostępnych w grze, na planetę pozycji docelowej (  [1:1:1] ) z misją Napadaj (próba księżycowa).
     
    Pamiętajmy, że musi dojść do rozbicia lecącej próby, więc na planecie docelowej musi byc wystarczająca na to ilość obrony lub floty.
    Nie zapomnijmy również pozbierać złomu, szkoda by było, aby ktoś inny się wzbogacił na naszej próbie.
     
     
     
     

    ! PS ! Punkt 8.
    A mianowicie, jak stać się nieuchwytnym... Wszystkie w/w sposoby są skuteczne, jednak jak wiemy, nie każdy gra uczciwie i są tacy, którzy zatrudnią stado osób(oby to byli ludzie... ) żeby klikali falangę, gdy już was wypatrzą. Najlepszy sposób na bycie nieuchwytnym, który stosuję ja(stosowałem) zamieszczam poniżej,  krok po kroku:
     
    - posiadaj równą ilość floty, kończącą się kilkoma zerami.
    - wysyłając  fs, myśl o tym wcześniej
    - wymagana cierpliwość oraz Admirał 40 slotów
     
    Jak?
     
    Dajmy na to, mamy 25 poziom technologii komputerowej, z admirałem + mamy więc 65 slotów dla flot.
    Dzielimy sobie w kalkulatorze, wszystkie rodzaje jednostek  na 60... (dajmy na to mam 3.000.000 GŚ, więc po podzieleniu wychodzi 50.000).
    Gdy znamy już  wartości po podzieleniu (najlepiej przekleić je sobie do notatnika) otwieramy zakładkę floty, w miejscu, z którego chcemy wysłać flotę (moon) w drugiej karcie. Wpisujemy odpowiednie wartości po podzieleniu (w moim przypadku 50.000  w polu Gwiazd Śmierci) i klikamy kontynuuj. Ustawiamy sobie dogodną prędkość i cel dolotu, klikamy kontynuuj, zaznaczamy misję stacjonuj i znów kontynuuj. W tej chwili cofamy stronę w przeglądarce (skrótem klawiaturowym backspace lub strzałką skierowaną w lewą strone, obok pola adresu przeglądarki) i znów klikamy kontynuuj. Czynność tą powtarzamy 59 razy, w odstępach 2-7 sekundowych, kontrolując co kilka fal podgląd, czy aby ktoś na nas nie leci.
     
    Poniżej screen...
     
    >> klik!
     
    Jeśli ktoś nawet zdejmie nam moona, zawracamy...ale chaotycznie. Nie klikamy 'zawróć' po kolei we wszystkich flotach, lecz to tu, to tam również zachowując kilkusekundowe odstępy.
    Jest to gwarancją, że agresor może trafić w co najwyżej kilka części floty, jednak nie ustrzeli całej
    Dalej ucieczka to dziecinna zabawa, więc nie opisuje, gdyby jednak zaistniała taka potrzeba, proszę o PW
    Powodzenia!
     
     

    ---------------------------------------
    zabrania sie kopiowania i rozpowszechniania powyższej treści bez zgody autora.
    wszelkie uwagi proszę pisać w tym temacie.
  4. Upvote
    Nuke przyznał reputację dla SnowNajbardziej szpetne gęby z gry ;]   
    Sorry za szczerosc, ale jesli na tym zdjeciu ktos robi za pasztet to raczej napewno bedziesz to Ty, a nie ona
  5. Upvote
    Nuke przyznał reputację dla MarcoRekordy ogam.online   
    Regulamin Rekord
    Są to rekordy całego serwera ogam.online

    Posty proszę podawać wg schematu nick uniwersum nazwa rekordu wartość nick JestemSuper uni4 rekord - lvl laboratori w (suma) = 750
    W temacie będą zamieszczane pierwsze osoby z każdego uniwersum, które zgłoszą dany rekord. Jeśli ktoś dorówna rekord podany poniżej, a przy danym rekordzie nie ma innej osoby z tego uniwersum proszę pisać.
    Można zgłaszać nie swoje rekordy jeśli posiada się taką informację.
    Na chwilę obecną mogą być maksymalnie 4 osoby przy danym rekordzie kolejno z uni 5,7,8,9 i 10.


    Jeżeli chodzi o rekordy flot:



    -zgłaszamy jednostki tylko wymienione w temacie (celowo są pominięte szperacze, transportery itd).



    -jeżeli rekord przestanie być aktualny nie oznacza to jego usunięcia (temat zawiera najwyższe wartości zdobyte kiedykolwiek, nie aktualne na daną chwilę).



    -zgłaszaj rekord flot tylko w przypadku, jeżeli faktycznie przebijasz poprzedni [jego aktualność jest bez znaczenia.


     

     

    Rekordy budynki:

    * wymaga potwierdzenia i aktualizacji




    Punkty za budynki:

    382.394.702.154.020 Alwego (uni5) 

     

    Kopalnia metalu: 

    79 lvl Alwego  (uni5) 



    Kopalnie metalu sumarycznie 

    1554 lvl Sroka123  (uni5)* 



    Kopalnia kryształu

    68 lvl Alwego  (uni5)

     

    Kopalnie kryształu sumarycznie 

    1323 lvl Alwego  (uni5)*



    Ekstraktor deuteru 

    78 lvl Alwego  (uni5)

     

    Ekstraktor deuteru sumarycznie 

    1500 lvl  Alwego  (uni5)*



    Elektrownia słoneczna

    72 lvl Skrzacik  (uni7) 



    Elektrownie słoneczne sumarycznie

    XX lvl  Nick  (uniX)*

     

    Fabryka robotów 

    41 lvl Arko  (uni5)

     

    Fabryka robotów sumarycznie

    1089 lvl Marco  (uni5)* 

     

    Fabryka nanitów

    30 lvl Arko  (uni5) mAniolL (uni7) Ap0calipto (uni9)

     

    Fabryka nanitów sumarycznie

    504 lvl Alwego  (uni 7) 

     

    Stocznia 

    40lvl zoe (uni7)

     

    Stocznia sumarycznie

    805 lvl Joyek (uni7)*

     

    Magazyn metalu

    40 lvl Arko  (uni5)

     

    Magazyny metalu sumarycznie 

    773 lvl Sammy (uni7)*

     

    Magazyn kryształu

    39 lvl Arko  (uni5)

     

    Magazyny kryształu sumarycznie

    631 lvl przesladowca (uni6)*

     

    Zbiornik deuteru

    38 lvl Arko  (uni5) Skrzacik  (uni7)

     

    Zbiorniki deuteru sumarycznie

    627 lvl przesladowca (uni6)*

     

    Laboratorium badawcze

    41 lvl Arko  (uni5)

     

    Laboratoria badawcze sumarycznie

    800 lvl Iac (uni5)*



    Terraformer

    34 lvl Arko  (uni5)

     

    Terraformery sumarycznie

    534 lvl Marco (uni5)*

     

    Silos rakietowy

    33 lvl Arko  (uni5) piorun88 (uni7)

     

    Silosy rakietowe sumarycznie

    440 lvl Pro100WPysk (uni7)*

     

    Stacja księżycowa

    22 lvl zbyszek1970_  (uni5) PapaRufus  (uni7) 

     

    Stacje księżycowe sumarycznie

    412 lvl sroka123 (uni5)*



    Falanga czujników

    22 lvl Iac (uni5) zlotoklos  (uni7) 

     

    Falangi czujników sumarycznie

    374 lvl Sroka123 (uni5)*

     

    Teleporter 

    15 lvl  Brasilas (uni5)  Grubson11  (uni7) 

     

    Teleportery sumarycznie

    269 lvl Marco (uni5)*



    Rekordy badania:




    Badania sumarycznie:

    505 Joyek  (uni7) 

     

    Technologia szpiegowska

    35 lvl Gango (uni8)

     

    Technologia komputerowa

    34 lvl SithGrom  (uni5)   



    Technologia bojowa

    36 lvl Sroka123 (uni5)  

     

    Technologia ochronna

    36 lvl zoe  (uni7)  



    Opancerzenie 

    36 lvl Sroka123 (uni5)  

     

    Technologia energetyczna

    35 lvl Skibek75  (uni5)  

     

    Technologia nadprzestrzenna

    32 lvl SithGrom  (uni5) Joyek  (uni7)  Gango  (uni8) 

     

    Napęd spalinowy

    36 lvl Gango   (uni8)



    Napęd impulsowy

    32 lvl RZEMEK  (uni5) zoe  (uni7)  

     

    Napęd nadprzestrzenny

    29 lvl uniwerek (uni5)   zoe  (uni7) BlackBlue  (uni8) 



    Technologia laserowa

    38 lvl Joyek (uni7)   



    Technologia jonowa 

    32 lvl Joyek (uni7) Neriel  (uni5)    

     

    Technologia plazmowa

    32 lvl RZEMEK  (uni5) 



    MŚBN 

    24 lvl Zire (uni5) 

     

    Technologia Ekspedycji

    31 LVL   Iac (uni5)  Alwego (uni7) Bananas (uni8)

     

    Rozwój grawitonów

    24 lvl  Joyek (uni7)



    Rekordy flota:




    Rekordy obrona:




    Rekordy wydobycia:




    Metal

    29.160.829.945.392 Alwego (uni5)



    Kryształ 

    5.063.771.980.872 Alwego (uni5)



    Deuter  

    10.848.584.132.976 Alwego (uni5)

     

    Wydobycie sumaryczne (w deuterze)

    20.670.677.609.760  Alwego (uni5)



    Rekordy inne:




    Punkty Razem

    152.652.380.726.400 Neriel (uni5)

     

    Rekord trytu z 1 ekspedycji

    6461 Bananas (uni8)   

     

    Rekord trytu w 1 serii

    23466 Sammy (uni7)

     

    Suma Ekspedycji

    63.528 Alwego (uni5) 56.091 Alwego (uni7)

     

    Czarne dziury w 1 fali

    3 koza (uni8)
  6. Upvote
    Nuke przyznał reputację dla deusxNowe zadania   
    OK, więc podam może kolejne terminy:
     
    Na chwilę obecną wszystkie zadania są skończone (poza ostatnią gałęzią floty, która teoretycznie jest zrobiona, ale jest jeszcze omawiana).
    Dzisiaj zostanie przeprowadzony audyt administracyjny, czyli sam sprawdzę na dwóch kontach każde zadanie. Dotychczas pojawiały się drobnostkowe błędy, nic poważniejszego nie było.
     
    Po audycie, zostaną jeszcze podjęte prace optymalizacyjne, aby skrypt nie obciążał się za bardzo, prace te potrwają cały dzień.
     
    Sumując:
    8 sierpnia - audyt całości skryptu
    9 sierpnia - optymalizacja + lekki audyt po optymalizacji
    10 sierpnia - piątek, prace wykończeniowe, poprawa wyglądu, automatycznego ruchu (przenosin) skrótów itd, wieczorem wgranie na uniwersa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.