-
Liczba zawartości
3 251 -
Rejestracja
-
Wygrane w rankingu
64
Ostatnia wygrana Neriel w dniu 4 Sierpnia 2023
Użytkownicy przyznają Neriel punkty reputacji!
O Neriel
- Urodziny 16.10.1992
Contact Methods
-
Nazwa z gry
Neriel
-
Uniwersum
3
-
Gadu-Gadu
1463534
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Świebodzin
-
Zainteresowania
Matematyka i programowanie
Neriel's Achievements
-
Vehnaton zareagował na odpowiedź w temacie: [Poradnik] Ekspedycje
-
A ja często.
-
Podobno chcecie usunąć surkę za astaty. W tym celu należy zwiększać ilość opcji dostępnych wyłącznie za astaty, a w ten sposób jedna odpadnie.
- 3 odpowiedzi
-
- #tryt#powiekszenie#
- #deusx
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Tak tak, fejkowe konta porobiłeś pewnie :]
-
Dagger157 zareagował na odpowiedź w temacie: Uniwersum 10 - informacje
-
Poniekąd "większość" chce by statystyki zostały jak są. No powiedziałbym - sprawdzimy. Ale nie sprawdzimy jak nas tutaj z 10 już tylko siedzi, także żadna to ankieta.
-
Czyli robimy jakąś mini reklamę, która ma tu ściągnąć nowych graczy.. ale parametrów nie zmieniamy, bo starzy (których tak właściwie już nie ma) chcą starych ustawień.
- 11 odpowiedzi
-
- uniwersum 10
- nowe uniwersum
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
No a co ma mieć na myśli.. Nie potrzebujesz magazynów, a musisz je robić, bo takie zadanie - czyli wymuszenie. Co do zabudowania planety, to jak chcesz mieć chłodną to każde pole jest cenne.
-
Dołącza labeorkę z planety admina i wszystko robisz 0s
-
Chyba było coś, że 1 poziom nic nie daje - jest jak wyposażenie jednego laboratorium w komunikator i tylko z samym sobą może się komunikować. Jest to dość wygodne. 10 poziom to 10 planet, 20 poziom łączy 20. Nic nie trzeba liczyć.
-
Zabawa w złomowanie vol. 14 - harmonogram walk
Neriel odpowiedział deusx → na temat → Turnieje & Konkursy &Eventy
http://www.reactiongifs.com/r/2013/11/yump.gif- 48 odpowiedzi
-
- ZWZ
- zabawa w z�omowanie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zabawa w złomowanie vol. 14 - harmonogram walk
Neriel odpowiedział deusx → na temat → Turnieje & Konkursy &Eventy
Więc jednak mój skład nie jest OP No i spoko, dobrze, że nie jest tak łatwo wygrać. marcinek napisz jeśli to nie tajemnica jak skład dobierałeś. Ja zastosowałem blokowanie wszelkich SD, tak żeby w pierwszych 3-4 rundach przeciwnikowi się nie aktywowały. Jak widać taktyka skuteczna ale nie idealna. Byłoby też fajno wiedzieć jak z tymi punktami. Miało być po 2 pkt za pokonanie składu pomocniczego za pomocą podstawowego i jestem ciekaw jak to wyszło.- 48 odpowiedzi
-
- ZWZ
- zabawa w z�omowanie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zabawa w złomowanie vol. 14 - harmonogram walk
Neriel odpowiedział deusx → na temat → Turnieje & Konkursy &Eventy
Jeśli wygram to uwierzcie na słowo, że jest coś takiego jak skład idealny. Fakt, że drobne różnice w tym składzie mogą sprawić, że będzie sobie radził lepiej lub gorzej z innymi podobnymi składami, ale wszystkie znacząco się od niego różniące sieka bez wyjątku. Może nawet się wygadam o co dokładnie chodzi, bo w takim układzie ta zabawa nie będzie miała w przyszłości sensu. Zobaczymy jutro.- 48 odpowiedzi
-
- ZWZ
- zabawa w z�omowanie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zabawa w złomowanie vol. 14 - harmonogram walk
Neriel odpowiedział deusx → na temat → Turnieje & Konkursy &Eventy
Nooo faktycznie podejrzane! Mógłbym przecież... no.. zaprogramować sobie ten no... program! Taki co... no taki co wygrywa! Albo wyedytować wyniki w pierwszym poście i nikt by się nie połapał! #OKURDEONWIE- 48 odpowiedzi
-
- ZWZ
- zabawa w z�omowanie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zabawa w złomowanie vol. 14 - harmonogram walk
Neriel odpowiedział deusx → na temat → Turnieje & Konkursy &Eventy
Nie. A powinno? Ani tu ani na SB nikt nic nie narzeka.- 48 odpowiedzi
-
- ZWZ
- zabawa w z�omowanie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Gdzie kto napisał, że trzeba podać nick i uni? Po coś jest ten mechanizm z linkiem na stronie podglądu. Na wszelki wypadek podam... : Neriel u5
-
Jedyne co bym dodał, to to, że nikt nie broni jeszcze robotów podciągnąć do 30 poziomu. Ja tak też zrobiłem i wówczas cały proces zabiera już chyba mniej jak kilka godzin. Paradoksalnie najdłużej budują się nanity... Jak ktoś nie ma dość pól to żaden problem po zbudowaniu eko wyburzyć nadmiar robotów i na końcu postawić magazyny. A i hej, po co komu astaty? Żadnych konstruktorów czy czego, same nanity i dość surki. Widać że ludzie już dawno przestali grać i pozapominali jak to wygląda. Albo bida piszczy i nie stać na nanity