Skocz do zawartości

Neriel

ex. team
  • Liczba zawartości

    3 251
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    64

Ostatnia wygrana Neriel w dniu 4 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają Neriel punkty reputacji!

O Neriel

  • Urodziny 16.10.1992

Contact Methods

  • Nazwa z gry
    Neriel
  • Uniwersum
    3
  • Gadu-Gadu
    1463534

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świebodzin
  • Zainteresowania
    Matematyka i programowanie

Ostatnie wizyty

16 655 wyświetleń profilu

Neriel's Achievements

  1. A ja często.
  2. Neriel

    Powiększenie planety Trytem

    Podobno chcecie usunąć surkę za astaty. W tym celu należy zwiększać ilość opcji dostępnych wyłącznie za astaty, a w ten sposób jedna odpadnie.
  3. Neriel

    NIE CHCEMY UNI 10 ;)

    Tak tak, fejkowe konta porobiłeś pewnie :]
  4. Neriel

    NIE CHCEMY UNI 10 ;)

    Poniekąd "większość" chce by statystyki zostały jak są. No powiedziałbym - sprawdzimy. Ale nie sprawdzimy jak nas tutaj z 10 już tylko siedzi, także żadna to ankieta.
  5. Neriel

    Uniwersum 10 - informacje

    Czyli robimy jakąś mini reklamę, która ma tu ściągnąć nowych graczy.. ale parametrów nie zmieniamy, bo starzy (których tak właściwie już nie ma) chcą starych ustawień.
  6. Neriel

    Magazyny

    No a co ma mieć na myśli.. Nie potrzebujesz magazynów, a musisz je robić, bo takie zadanie - czyli wymuszenie. Co do zabudowania planety, to jak chcesz mieć chłodną to każde pole jest cenne.
  7. Neriel

    MSBN

    Dołącza labeorkę z planety admina i wszystko robisz 0s
  8. Neriel

    MSBN

    Chyba było coś, że 1 poziom nic nie daje - jest jak wyposażenie jednego laboratorium w komunikator i tylko z samym sobą może się komunikować. Jest to dość wygodne. 10 poziom to 10 planet, 20 poziom łączy 20. Nic nie trzeba liczyć.
  9. http://www.reactiongifs.com/r/2013/11/yump.gif
  10. Więc jednak mój skład nie jest OP No i spoko, dobrze, że nie jest tak łatwo wygrać. marcinek napisz jeśli to nie tajemnica jak skład dobierałeś. Ja zastosowałem blokowanie wszelkich SD, tak żeby w pierwszych 3-4 rundach przeciwnikowi się nie aktywowały. Jak widać taktyka skuteczna ale nie idealna. Byłoby też fajno wiedzieć jak z tymi punktami. Miało być po 2 pkt za pokonanie składu pomocniczego za pomocą podstawowego i jestem ciekaw jak to wyszło.
  11. Jeśli wygram to uwierzcie na słowo, że jest coś takiego jak skład idealny. Fakt, że drobne różnice w tym składzie mogą sprawić, że będzie sobie radził lepiej lub gorzej z innymi podobnymi składami, ale wszystkie znacząco się od niego różniące sieka bez wyjątku. Może nawet się wygadam o co dokładnie chodzi, bo w takim układzie ta zabawa nie będzie miała w przyszłości sensu. Zobaczymy jutro.
  12. Nooo faktycznie podejrzane! Mógłbym przecież... no.. zaprogramować sobie ten no... program! Taki co... no taki co wygrywa! Albo wyedytować wyniki w pierwszym poście i nikt by się nie połapał! #OKURDEONWIE
  13. Nie. A powinno? Ani tu ani na SB nikt nic nie narzeka.
  14. Gdzie kto napisał, że trzeba podać nick i uni? Po coś jest ten mechanizm z linkiem na stronie podglądu. Na wszelki wypadek podam... : Neriel u5
  15. Jedyne co bym dodał, to to, że nikt nie broni jeszcze robotów podciągnąć do 30 poziomu. Ja tak też zrobiłem i wówczas cały proces zabiera już chyba mniej jak kilka godzin. Paradoksalnie najdłużej budują się nanity... Jak ktoś nie ma dość pól to żaden problem po zbudowaniu eko wyburzyć nadmiar robotów i na końcu postawić magazyny. A i hej, po co komu astaty? Żadnych konstruktorów czy czego, same nanity i dość surki. Widać że ludzie już dawno przestali grać i pozapominali jak to wygląda. Albo bida piszczy i nie stać na nanity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.