Gość Braus Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 Pomysł może szatański - ale zaryzykuję. Bez ankiety, bo bardziej interesują mnie wypowiedzi. Pomysł polega na dodatkowym wykorzystaniu kolonizatora.Zasadniczo pomysł jest skierowany do graczy EKO, do Farmerów, do graczy którzy już tak się rozwinęli, że teraz im się nudzi. Choć zdanie flociarzy, toż może być ciekawe Mamy setki kont na poszczególnych unii, które nie są rozwinięte w ogóle, lub w stopniu minimalnym.Mamy również statek kolonizacyjny. Wyobraźmy sobie, że posyłamy kolonizator z misją budowy czegokolwiek na planecie gracza nieaktywnego (iI) - tutaj jest podobieństwo do rakiet. Atak rakietami ma rozwijane menu, z którego wybieramy cel do zniszczenia, WR'ki czy plazmy. Kolonizator dosłałby menu, z listą budynków. Więc wysyłamy taki kolonizator, ładujemy surowiec i leci. Zasady budowy, takie jak są na planecie. Czyli trzeba nanity postawić, kopalnie, magazyny.Żeby nie było za łatwo, to koszty proponowałbym o 100% wyższe niż są obecnie w rozbudowie planety. Żeby uniknąć nielegalnego podstawiania surowca na planety idlerów (push), to surowiec wysyłany w celu rozbudowy idlera, nie pojawiałby się na planecie a byłby natychmiast zużyty do budowy.Czyli jak wybieramy kolonizatora, że ma lecieć i rozbudować kopalnię metalu na 45lvl, to zabiera on tylko tyle surowca ile potrzeba. Lądując - uruchamia budowę. Ilość surowca leżącego na planecie nie ma znaczenia. Chcemy podnieśc lvl, to kolonizator musi zabrać surowiec.Każda kolejna próba podniesienia lvl - wymaga wysłania kolejnego kolonizatora. Byłaby to swego rodzaju "Hodowla Farm" Smaczek pomysłu?Wszystkie farmy należą do wszystkich graczy - czyli korzystają wszyscy.Satysfakcja z wyhodowania sobie farmy, której jeszcze nikt nie znalazł DarkPassenger i spieriz dodali reakcje 2
Neverr Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 no pomysl ciekawy...ale to kolejne ulatwienie gry. ja pozostane wiec neutralny i jest jeszcze jedna kwestia. kolonizator ma pewna ograniczona pojemnosc, a ut itp z kolonizatorem wysylac poki co nie mozna
deusx Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 Dość to ciekawe, jednakże po wprowadzeniu limitu, czyli możliwość rozbudowy jednej cudzej planety ma jakiś sens, aczkolwiek ta planeta może zniknąć wraz z kontem lub ktoś to konto może przejąć, wtedy byłaby możliwość rozbudowy kolejnej planety, trochę to skomplikowane, nie wiem, czy warte zachodu.
Gość Braus Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 ednakże po wprowadzeniu limitu, czyli możliwość rozbudowy jednej cudzej planety ma jakiś sens Limitu raczej w pomyśle nie przewidywałem. Bardziej chętnie za to rozbudowałbym kilkadziesiąt magazynów Nawet za własną surkę. Jasne jest, że dla limitu jednej czy nawet 5'ciu planet, pomysł nie ma sensu. Zdaję sobie sprawę z ogromu pracy związanej z wdrożeniem opcji
lisex123 Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 pomysł jest zaiste ciekawy ale ile by to nam dało? tak naprawdę zanim rozbudujemy sobie jakaś planetkę do farmienia to stracimy kupe surowca bynajmniej mi się tak wydaje Bynajmniej sądzę że taka opcja by się nawet przydała w niektórych przypadkach takich jak podniesienie o 1-3 lvl każdej kopalni ale tak w granicach 55 lvl minimum... bo wcześniej są za małe wahania w ilosciach wydobywanych surowców takie moje zdanie
Gość Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 Bez wprowadzenia limitu to byłoby - takie moje skojarzenie - legalne multi które możemy sobie farmić... Z drugiej strony - rozbudowa kont nieaktywnych przyczyniłaby się do polepszenia stanu kont do przejęcia, które jak wiemy, nie są zbyt zachęcające. Ale również pozostanę neutralna.
Neriel Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 Swoje eko wyhodować jest niełatwo, a jeszcze u kogoś.. i najlepiej wróci taki idler do gry i "ooooo co ja pacze!" Takie coś znacząco ingeruje w zasady gry. Nie mamy wtedy już limitu planet tylko ograniczoną ich opłacalność, a że na koncie idlera sobie geologa nie kupię to też lipa. Do tego normalnie idlerzy mają 50% wydobycia.. Pomysł nawet ciekawy jednak jakoś tego nie widzę..
Gość Braus Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 i najlepiej wróci taki idler do gry i "ooooo co ja pacze!" I się gracz ucieszy a my mamy satysfakcję, bo dobry uczynek zrobiliśmy.Podkreślę może jeszcze to, że geolog i opcja 'Wpłać ze wszystkich planet' takiej hodowli nie obejmuje. No cóż, prawie wszystko na neutralnym poziomie, a tak długo kombinowałem, jak tu zerwać dachy w magazynach idlaków
hhsnake0 Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 MI się pomysł podoba gracze nudzący się (eko zapaleńcy ) mogą zacząć hodowlę ja jestem bardziej na tak Pomysł godny przemyślenia
DanielDz Napisano 14 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 14 Marca 2012 hmm... jestem raczej na nie, chociaz pomysl nie jest az taki tragiczny..."chodowac sobie farme" krotko mowiac... zgadzam sie z tym co Princesska napisala:Bez wprowadzenia limitu to byłoby - takie moje skojarzenie - legalne multi które możemy sobie farmić... 21 planet to i tak za duzo, a co tu jeszcze w farmy surke pakowac, troche bez sensu i bez wiekszej korzysci, wydobycie 50% i konto w kazdej chwili moze "zniknac".takze odpada jak dla mnie
Goldi Napisano 15 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 15 Marca 2012 No cóż, prawie wszystko na neutralnym poziomie, a tak długo kombinowałem, jak tu zerwać dachy w magazynach idlaków w takim razie pomysł do bani, usunć go a autora zbanować !!! a na powążnie pomysł całkiem fajny, ale mam wrażenie że jest to kontynuacja innego pomysłu, leon ? co do budowania sobie farm to sie założe że głównie byłyby stawiane magazyny na niektórych farmach, a kolejne (14tki ilderków) miałyby odrazu podniesione wydobycie.21 planet to i tak za duzo, a co tu jeszcze w farmy surke pakowac, troche bez sensu i bez wiekszej korzysci, wydobycie 50% i konto w kazdej chwili moze "zniknac".pamiętajmy że inni też mogą nam naszą wychodowaną farme sfarmić, więc też sie może zainwestowana surka wolniej zwracać
DanielDz Napisano 15 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 15 Marca 2012 pamiętajmy że inni też mogą nam naszą wychodowaną farme sfarmić, więc też sie może zainwestowana surka wolniej zwracać no wlasnie, i do tego jeszcze 50% wydobycia, i w kazdej chwili konto moze zniknac...nie widze w tym wiekszej korzysci, chyba ze walic surke w tych co maja magazyny na smiesznych poziomach, i o to tez leonowi chodzilo
pzpl Napisano 15 Marca 2012 Zgłoszenie Napisano 15 Marca 2012 Pomysł całkiem fajny zawsze magazyny by można powiększyć idlaków Ale zamiast kolonizatorów musiałby by lecieć jeszcze ut lub recki które mają dużą zabierają surki
Rekomendowane odpowiedzi