Skocz do zawartości

Magazyny Idlerów (iI)


Magazyny Idlerów (iI)  

36 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Zdjąć limit pojemności magazynów u graczy nieaktywnych?

    • Tak
      31
    • Nie
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Braus
Napisano (edytowane)

Skoro nikt odwagi nie ma, to znowu ja głos zabiorę. Pomysł pisałem na SB, myślałem, że ktoś napisze.

 

A więc pomysł polega na drobnej modyfikacji tego, co Deusx już nam dał - mianowicie wydobycie u idlerów.

Proponuję zmniejszenie wydobycia do 25% a w zamian zdjęcie limitu magazynów, czyli jak to określiłem - zerwanie dachów w magazynach.

 

Co nam to da?

Kilka korzyści i urozmaicenie.

1. Nie będziemy latali w koło po tych samych farmach na wyścigi kto pierwszy, lecz po całej unii.

2. Nie będzie podstaw do narzekania, że "idler" dobrą pozycję blokuje

3. Nowy gracz nie zna lokalizacji "dobrych farm", ta zmiana spowoduje, że każda farma będzie dobra.

 

Byłbym wdzięczny, za uzasadnianie głosu oddanego przeciw.

 

Więc do dzieła i głosujmy.

 

 

@

Małe uzasadnienie pomysłu. Jest mnóstwo farm, które maja na prawdę dobrze rozwinięte kopalnie, ale z powodu zaniedbania przez właścicieli rozbudowy magazynów, sa to konta, które tylko "zaśmiecają" serwer.

 

@@

W zasadzie pozostawienia wydobycia u idlerów na 50% i zdjęcie limitu z magazynów, też nie byłoby złym posunięciem.

Ale to już w gestii Admina

Edytowane przez leon
Napisano

samo zdjęcie ograniczenia magazynów byłoby dobre, ale myślę że na to deusx nie pójdzie.

Ale jeżeli miałaby być opcja w której zmniejszono by wydobycie do 25% w zamian za nielimitowane magazyny, to muszę się nie zgodzić.

Dlaczego? Ponieważ jest to aż dwukrotnie zmniejszenie wydobycia. Magazyny są na ogół słabo rozwinięte u słabych graczy, tam wydobycie zatrzymuje się na kilkudziesięciu milionach surowca, na co przecież nie opłaca się lecieć. Jest wiele innych farm na których jest kilkanaście-kilkadziesiąt miliardów surowca. Moim zdaniem całkowicie nieopłacalne jest pomniejszenie tej liczby kilkudziesięciu miliardów na pół w zamian za kilka milionów więcej u słabych graczy.

Gość Braus
Napisano (edytowane)

Moim zdaniem całkowicie nieopłacalne jest pomniejszenie tej liczby kilkudziesięciu miliardów na pół w zamian za kilka milionów więcej u słabych graczy.

 

Wziąłeś pod uwagę, że na unii masz kilka tysięcy kont i wszystkie te konta stałyby się dobrymi farmami?

 

 

@

Speriz nie doczytałeś do końca, albo nie rozumiesz pomysłu.

Magazyny są na ogół słabo rozwinięte u słabych graczy, tam wydobycie zatrzymuje się na kilkudziesięciu milionach surowca

 

Moja propozycja wiążę się z tym, że u idlera z nawet słabą kopalnią, po miesiącu nieodwiedzania go, znajdziesz sporo surowca.

Magazyny nie maja limitu, wydobywa się w nieskończoność

Edytowane przez leon
Napisano

sam napisałeś, po MIESIĄCU.

A przez ten miesiąc zbierania na jednej planecie idlerka mogę sfarmić 20 razy innego gracza na którym będzie tyle samo surowca codziennie co u tego jednego przez ten miesiąc ;)

Gość Braus
Napisano

Spieriz

 

Na unii będą tysiąc farm. Czasem trafisz na jedną, która zastąpi 50 innych, ale co dzień farmionych po 3x

Będzie to wymagało skanowania całego systemu a nie tylko kilku wybranych idlerów. Zapiski pójdą do kosza

Napisano (edytowane)

Dla mnie pomysł ma sens , dobrze , że ktoś szuka dobrego rozwiązania dla czegoś bezużytecznego , oczywiście mówię o tych przypadkach które opisał leon .

Edytowane przez NotEnough
Napisano

Ja nie widzę potrzeby powiększania magazynów, dla graczy aktywnych (bardzo aktywnych) to jest plus, bo zbiorą MAX, czemu Ci mniej aktywni mają mieć takie same profity ?

Napisano

deusx ale zobacz sondę.....

to samo za siebie mówi....

a słabi gracze mocniej zaczną się rozwijać i szybciej będą mogli poczuć "magię" posiadania mocnego konta :)

Napisano

deus to temat o idlerach....

piłes cos dzisiaj ?

Czytaj te zrozumiem.

Chodzi o to, że im bardziej gracz aktywny tym więcej zbierze z gracza nieaktywnego.

Gracze zawsze będą za zwiększaniem limitów, profitów itp.

Jednak moje stanowisko w tej sprawie jest NIE, im gracz bardziej aktywny tym bardziej zyskuje, spełnienie powyższego pomysłu doprowadza powoli do równowagi nad wszystkim, czy grasz raz na miesiąc czy raz dziennie, bez różnicy i tak nic nie stracisz :)

 

hhsnake, nie uważam, aniżeli słaby gracz by się szybciej rozwiną, za to ten mocniejszy się oddali się dzięki tej zmianie jeszcze dalej.

Gość Braus
Napisano

spełnienie powyższego pomysłu doprowadza powoli do równowagi nad wszystkim, czy grasz raz na miesiąc czy raz dziennie, bez różnicy i tak nic nie stracisz :)

 

Dokładnie, tylko w drugą stronę. Grasz - zyskujesz, nie grasz - tracisz.

Ponad to podkreślam wpływ zmiany na rozwój nowych graczy. Starzy doskonale znają położenie dobrych farm, nowi gracze nie ogarniają tematu tak dobrze.

Jest mnóstwo farm (założyłbym się, że około 30--40%, które maja magazyny rozwinięte na poziomie 1lvl). Trzymanie takich kont na serwerze mija się z celem.

Napisano

Jeśli "słabi" są tak leniwi by nawet nie farmić pustych planet to w pewnym sensie ich w grze nie ma.

A skoro ich nie ma to nie da się od nich oddalić, bo oni nigdy się w ogóle nie zbliżą do topki siedząc w miejscu.

Napisano

Dokładnie, tylko w drugą stronę. Grasz - zyskujesz, nie grasz - tracisz.

Ponad to podkreślam wpływ zmiany na rozwój nowych graczy. Starzy doskonale znają położenie dobrych farm, nowi gracze nie ogarniają tematu tak dobrze.

Jest mnóstwo farm (założyłbym się, że około 30--40%, które maja magazyny rozwinięte na poziomie 1lvl). Trzymanie takich kont na serwerze mija się z celem.

 

Niestety ale ten pomysł nie brnie w ogóle w słabych graczy, a tylko w nowych, słaby gracz nie potrzebuje gigantycznych nakładów surowcowych, dlatego jemu wystarczą obecne farmy, które i tak wydobywają 100%. Przeciwnie jest dla gracza stałego, dla niego pomysł jest strzałem w dziesiątkę, bo zamiast zbierać po 1 bln będzie on zbierał po 100 bln, bo żadnych limitów nie będzie miał.

 

Jest mnóstwo farm, które maja na prawdę dobrze rozwinięte kopalnie

Uzasadnienie to jest kompletnie absurdalne, ponieważ skoro jest ich aż tyle, możesz polecieć na xxx liczbę kont, zamiast na jedno.

Wprowadzenie tego pomysłu nie jest możliwe, limit wydobycia surowca musi być wprowadzony, inaczej będą się zbierać niewyobrażalne ilości surowców.

 

Dokładnie, tylko w drugą stronę. Grasz - zyskujesz, nie grasz - tracisz.

Nie grasz - tracisz ? Grasz - zyskujesz ?

Kolejne absurdalne porównanie, wg. ciebie wystarczy wejść raz, dwa razy na grę i to jest 100% aktywność a to, że ktoś wchodzi 10 lub 20 razy to nic wg. Ciebie nie znaczy ?

 

 

Zmiana ta zrobi więcej gorszego niż dobrego, każdy będzie miał wszystkiego więcej i łatwiej dostępnego, oczywiście oprócz gracza słabego, który dopiero wkracza w tajniki gry i jakie on będzie miał szanse, gdzie stali gracze będą zbierać po niewyobrażalne ilości surowców.

Gość Braus
Napisano

Kolejne absurdalne porównanie, wg. ciebie wystarczy wejść raz, dwa razy na grę i to jest 100% aktywność a to, że ktoś wchodzi 10 lub 20 razy to nic wg. Ciebie nie znaczy ?

 

No jasne że nie. Mam na myśli właśnie graczy, którzy ścigają się teraz do farm. Stare wyjadacze wyzerowuja praktycznie młodym dobra farmy do zera.

Sam tak robię, że dobre farmy odwiedzam rano i wieczorem, bo wiem gdzie latać.

 

Głównie o to mi chodzi. Gracz aktywny w grze, bez względu, czy młody, czy stary - ale aktywny, miałby szansę się wybić na starszych unii.

Polatałby po farmach (tak jak starzy) ale teraz wszystkie farmy byłyby dobre, młody zanim trafi na farmy, to czasem wieki miną.

 

Szczerze? Gram tu chyba ze 1,5 roku a na u2 nie wiem gdzie latać. Wszędzie pustaki albo wyfarmione.

Właśnie o to mi chodzi. Wywal Deus dachy magazynom, a unii ruszy. Młodzi i ambitni może polatają.

 

Jeśli pomysł nie wypali i zmiany nie nastąpią w ciągu nie wiem, trzech miesięcy - przywrócisz dotychczasowe zasady

Napisano

A może na Idlerach, którzy są nieaktywni ponad 7 dni dać magazyny na 12 poziom, a jak są ponad 28 dni nieaktywni to na 24 poziom? Limit będzie, ale głównie chodzi mi o to, aby to się tyczyło idlerów z dolnego zakresu punktowego (czyli farmy dla słabych). Np. do top 800-1000. Bo chyba top 1 może sfarmić idlera z top 2600. Ale zrobić takie ograniczenie, że idlerzy do jakiegoś top dla słabych (z magazynami) i od jakiegoś top normalni (zostają tak jak teraz). Nie chcę aby było tak, że farm nie będzie, ale po prostu można dać, że idlerzy do top 1000, albo 1500 mieli te magazyny zwiększone, a powyżej były normalne, z tą różnicę, że tych poniżej nie mogą atakować topxxx, a te wyżej mogą już wszyscy.. Jak tam komu na uni pasuje. Tak aby ci nowi mogli podgonić, a ci lepsi mieli jeszcze jakieś farmy. Tylko nie krytykujcie tego za ostro. ;D To tylko propozycja.

Napisano

No jasne że nie. Mam na myśli właśnie graczy, którzy ścigają się teraz do farm. Stare wyjadacze wyzerowuja praktycznie młodym dobra farmy do zera.

Sam tak robię, że dobre farmy odwiedzam rano i wieczorem, bo wiem gdzie latać.

 

Głównie o to mi chodzi. Gracz aktywny w grze, bez względu, czy młody, czy stary - ale aktywny, miałby szansę się wybić na starszych unii.

Polatałby po farmach (tak jak starzy) ale teraz wszystkie farmy byłyby dobre, młody zanim trafi na farmy, to czasem wieki miną.

 

Szczerze? Gram tu chyba ze 1,5 roku a na u2 nie wiem gdzie latać. Wszędzie pustaki albo wyfarmione.

Właśnie o to mi chodzi. Wywal Deus dachy magazynom, a unii ruszy. Młodzi i ambitni może polatają.

 

Jeśli pomysł nie wypali i zmiany nie nastąpią w ciągu nie wiem, trzech miesięcy - przywrócisz dotychczasowe zasady

Po samym nadaniu wydobycia zmiana była nie wielka, zniesienie limitu nie zrobi różnicy. A jak wczesniej mówiłem, to właśnie ty, jako stary wyjadacz potrzebujesz gigantycznych ilości surowców, gracz słabszy aż tylu ich nie potrzebuje, jemu wystarczą pobliskie farmy. Poza tym, jego głównym celem jest szukanie innych graczy, których może atakować, nie ograniczenie całej gry do ilderów.

Gość Braus
Napisano

Tutaj muszę powiedzieć, że nie wystarczą.

Przykład z u5.

Założyłem sobie nowe konto, poskanowałem i musiałem wrócić do swoich starych zapisków.

Wszędzie pusto.

 

Nowy gracz praktycznie jest bez szans na dogonienie topki, lub nawet zbliżenie się.

 

Zgadzam się, że takie posunięcie daje profity jednym i drugim, ale myślę, że temat wart jest przemyślenia

Napisano

Jeśli ktoś nie zrozumiał mojej wypowiedzi to napiszę jeszcze raz.

 

Idlerzy do top 1500 mają zwiększone magazyny (odpowiednio 7 dni nieaktywności to 12 poziom, 28 dni nieaktywności to 24lvl) [25% wydobycia]

* Tych idlerów mogą atakować gracze tylko do top np.500-600.

 

Idlerzy od top 1499 zostają tak jak teraz. [wydobycie takie jakie jest]

* Tych idlerów może zaatakować każdy gracz.

 

Może być tak? Słaby gracz się rozwinie, a topka dalej ma farmy tylko, że z większym top. Oczywiście te progi mogą być modyfikowane.

Napisano

Nom, z farmami to jak na grzyby trzeba-rano :P ale pomysł mi się podoba. Napewno zachciało by się wielu graczom farmić :)

Gość Braus
Napisano

21 vs 1

 

zauważ Deus, że zaproponowałem zmniejszenie wydobycia idlera do 25%. Cudów nie będzie, ale będzie wszędzie ;)

 

No nie wiem. Jak jesteś całkowicie nastawiony na nie, to zamknij temat ;)

Jeśli jest cień nadzieji, to zostaw i pomyśl jeszcze nad tym.

 

Zyski czerpią wtedy wszyscy. Młodzi i starzy

Napisano

Pomysł na pewno nie przejdzie, magazyny muszą być i będą, tego typu rozwiązanie jest dobre dla wszystkich i dla nikogo, graczy silniejsi zyskają najbardziej, oddalając się tym samym od słabszych. To kolejne źródło surowca, zauważmy słowo koleje, bo ułatwień i tak jest bardzo bardzo dużo, bardziej ułatwiać nie będziemy nieskończonymi czy bardzo wysokimi magazynami.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.