Iac Napisano 25 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 (edytowane) Obecnie niemalże każdy bunkier można stosunkowo łatwo zniszczyć. Wiem to z doświadczenia. Kiedyś miałem top1 obronę na U4 i Xcool (jak to sam określił "dla zabawy") kilkoma falami auror mi ją zniszczył. Proponuję dodanie nowego badania: "Technologia obronna". Każdy poziom badania podwyższałby o 10% tech. boj, ochr, i opan. WYŁĄCZNIE jednostek obrony. Wymagania: tech. boj, ochr, i opan. na poziome 25. Czas badania i koszt: 5krotność kosztu i czasu badania tech. ochr. na tym samym poziome. Byłoby to jakimś plusem dla grających eko, a czas badań zniechęcił by flociarzy do ich badania.\ Czekam na opinie, również te negatywne, ewentualnie poprawki. Proszę o wypowiedzi merytoryczne. Edytowane 25 Lutego 2012 przez Jacme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 25 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Moim zdaniem obrona już jest dość silniejsza od floty.Niby łatwo pada, bo u nas przewagę liczebną dosyć łatwo zdobyć ale siły ma od cholery. Potrzeba najczęściej 2-3x więcej na flotę wydać żeby w ogóle przebić się przez dany bunkier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 25 Lutego 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Nie zgadzam się. Przykład: na u4 najwięcej WP ma niejaki wicher (nota bene zbanowany do 2014r.) w liczbie 13 mld. Żeby taki bunkier zniszczyć trzeba 2mld auror, co nie jest zawrotną liczbą. Jak pisałem mając swojego czasu najlepszy bunkier na u4 nie oparł sie on flocie przeciwnika, która nie była top1 przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tarn-vedra Napisano 25 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 z tego co wiem obrona już jest dużo silniejsza niż flota więc jestem zdecydowanie na nie jak jeszcze zwiekszymy jej moc to będzie przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 25 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 A no patrz czyli problem nie jest w bunkrze a w jego składzie. Plazmy są najsłabszą formą obrony. Wiesz co się stanie jak postawię WR + LDL w odpowiedniej proporcji za tą samą cenę co te plazmy? Nawet 4 mld Auror się nie przedrze. A dodam do tego te nowe techy i będzie jeszcze ciężej Nie mam nic przeciwko, bo nie niszczyłem bunkrów i nie wiem czy są z tym trudności ale zwyczajnie jest to zbędne.Już lepiej by było zrobić coś z tymi plazmami, Gaussami, CDL i ewentualnie jonami (ale one słabe nie są). Wszystko poza LDL i WR jest już dużo słabsze i nieopłacalne. Sam zobacz jak się ma siła bunkra do floty.http://img844.imageshack.us/img844/9664/silauy.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 26 Lutego 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 A jak te obliczenia mają do do szybkich dział przeciwko WR i LDL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 26 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Chociażby trzykrotnie kosztowniejsze krążki się przez nie nie przebiją.2x droższe bombowce również nie dają rady. 3x droższe już sobie poradzą.Odpowiednia kombinacja krążków i bombek 2,5x droższa dała radę się przebić ale z kolosalnymi stratami (równymi obrońcy). Tak więc co najmniej 2,5x więcej flota musi kosztować aby w ogóle przebić taki bunkier, gdy na plazmy wystarczy 1,5x Auror. W przypadku WR i LDL o SD bym się nie martwił, bo przeważające floty u nas to pancki, OW i Aurory. Krążków i bombek właściwie nie widziałem jeszcze Jeśli chcesz coś kombinować z bunkrem to proponuje właśnie te "bezużyteczne" badania wykorzystać do modyfikacji albo ew. nadać im SD. Gaussy przeciwko OW, plazmy przeciwko Aurorm i CDL przeciw panckom.. styknie Oczywiście tak walnąłem byle co ale to już by miało jakiś sens.Można nawet dać taki bajer, że SD będą się zmieniać zależnie od poziomu badań poszczególnych technologii, np. 28 tech. laserowej da 2,8 SD przeciw panckom dla CDL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 26 Lutego 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Co Deusx powiesz na powyższy pomysł Neriela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neverr Napisano 26 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Ogolnie na nie.posiadam 60kk auror i z trudnoscia przebije sie przez0kkk wr. Koszt auror 3.6E13 wr deu podczas gdy kosztwr wynosi 1E13 deu. Fakt,przebije sie,ale bede miec spore straty. Poza tym,skoro wlatuje w bunkier to tam jest flota,ktora nawala w agresora z pelna sila dopoki nie przebije obrony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWhite Napisano 26 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 jeżeli coś mamy robić z obrona to chyba w druga stronę. Poza przewaga która opisał Neriel należy zwrócić uwagę na koszta jakie rodzi posiadanie floty i rzeczywisty zysk który można osiągnąć niszcząc bunkier. Obecnie na U5 jest kilku idlerkow (ze sporym zapasem surowcow) ktorzy posiadają obronę przez która przebije sie 200 - 250 kk auror. To teraz proszę sobie policzyć jaki stan konta muszą mieć aby lot się opłacał jeśli są oni w odległości 200 układów. Zaznaczam ze jesteśmy ograniczeni ładownością auror wiec trzeba dodać UT a tutaj już będą straty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 26 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Mój pomysł został obcięty o ułamkowe SD - jeśli już deus by się zgodził (ale nie prędko bo mamy teraz co robić) to by były dodawane SD po jednym co kilka poziomów, bo nie da się ustawić ułamkowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiiL Napisano 26 Lutego 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Mi pomysł się podoba, kiedyś ktoś mówił każdą obronę można zniszczyć bardzo łatwo, A że są tacy co nie grają a postawili obronę to po prostu nie trzeba ich atakować albo lecieć acsem i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi