Skocz do zawartości

Nagroda za wygranie wojny


Gość Braus

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyliście, że bardzo mało wojen jest na naszym serwie?

 

Mam propozycję.

Każdy gracz ze zwycięskiego sojuszu otrzymałby prócz oczywiście satysfakcji ze zwycięstwa, drobną nagrodę.

Jako nagrodę proponuję 20 dodatków dla każdego gracza ze zwycięskiego sojuszu.

Choćby po to, żeby znieść prowizję w banku na 1 miesiąc.

 

Mam nadzieję, że administracja podejdzie do pomysłu z pozytywna motywacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deusx, w głębszej analizie ma to sens. Więcej graczy będzie w sojuszach co da większą aktywność w grze i na forum. Gracze zaczną robić floty. A żeby nie było nadużyć to można zrobić limit różnicy floty między sojuszem wypowiadającym wojnę, a przyjmującym. Bo wiadomo jak sojusz top1 we flocie chce wojnę z sojuszem top 10 (np. 10 razy słabszym, ale mającym flotę) to to sensu nie ma. Można dać limit punktowy (nie ilościowy). Ale żeby taki mega flociarz (sam w sojuszu) nie wypowiedział wojny innemu sojuszowi, który ma kilkunastu graczy, to można dać także limit graczy w sojuszu. Chodzi mi tutaj o limit dolny. Czyli np. min. 10 graczy w sojuszu. Gracze chętniej robili by floty, bo wiedzieliby, że coś na wojnie mogą zyskać.

Nie należy od razu tego skreślać tylko przedyskutować to z graczami. Ustalić nagrody, tak jak powiedział to LEON. Nie muszą być duże, ale żeby jakieś były. Dla mnie pomysł bardzo dobry. Tylko kwestia nagród. ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi się bardzo podoba ten pomysł, szczególnie te możliwości ustawek, by uzyskać "darmowe" dodatki.

 

Żeby nie było nadużyć, wymagałoby to dogłębnego przemyślenia tematu i wprowadzenia odpowiednich systemów prewencyjnych, a nie rzucenia tylko "dajmy nagrody dla zwycięzców".

 

#edit up,down

Nie zwróciłem uwagi na twego posta gdy pisałem mojego.

Jeśli za wygranie każdej wojny przyznawane byłyby dodatki, to nic trudnego w zorganizowaniu krótkiej wojny, w której rozegrane zostanie kilka "sztucznych" walk. Limit %-owy jest już jakimś sposobem

Edytowane przez zathril
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi się bardzo podoba ten pomysł, szczególnie te możliwości ustawek, by uzyskać "darmowe" dodatki.

Można przecież narzucić minimalny %, bo po co ktoś by tracił dużo floty, aby inny sojusz dostał marne dodatki? Wiadomo, że wszyscy wybierają system liczenia procentowy, to narzucić minimalny limit np. 200.000.000%, a jak będzie mniej to nie będzie dodatków. Aby uzyskać 180.000.000% potrzeba 500kk ow, a żeby kupić tyle za dodatki, potrzeba 250 dodatków. A nagroda będzie dużo mniejsza...

 

Można ewentualnie zamienić to na geologa czy też prowizję, albo uzależnić to od ilości %. Np. zwycięski sojusz uzyskał 200.000.000%, za to dostaje 50-75 dodatków lub wybór geologa i prowizję (inne też mogłoby być do wyboru), a jak uzyska np. 500.000.000% to dać 100-125 dodatków. To nie jest dużo (biorąc pod uwagę ceny kupna floty lub promocji).

Nie skreślajcie od razu tego tematu. Trzeba go dokładnie przemyśleć.

 

Zathril, możesz dokładnie napisać jak miałaby taka ustawka wyglądać?

 

@@@ EDIT UP ;D (edit odnosi się do edytowania up'a)

Zgadzam się. Limity byłyby dobrym rozwiązaniem. Bo teraz wojny to tylko "formalność". Niech się jeszcze inni wypowiedzą i deus oceni sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ktoś zdecyduje się specjalnie na założenie sojuszu i wypowiedzenie wojny tylko z powodu 20 dodatków ? Moim zdaniem nie, ponadto j/w pisałem nagradzenia graczy w takich przypadkach mija się z celem. To tak jak wprowadzenia nagród za niewybitne osiągnięcia, doszedłeś do top 500, twoja seta walka itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Deus jak zawsze na nie... Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł ;) Trzeba jakoś zachęcić żeby coś się ruszyło w końcu :D Deus jasne, że nikt nie założy specjalnie sojuszu zbierze trzy osoby postawi flotę i wypowie wojnę bo to akurat nie ma sensu a i nikłe szanse na zwycięstwo a i w regulaminie jest, że administracja może nie pozwolić na wojnę ;) więc w czym problem?

Po prostu trzeba ustalić pewne zasady o których mówi Dagger ;)

A po za tym administracji powinien się podobać ten pomysł, gdyż żeby postawić flotę najlepiej kupić dodatki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sojusze są czasami dość liczne, nawet ponad 20 graczy. Można jako zasadę wprowadzić np. minimum 3 lub 4 RW mieszczące się w limicie ustalonym podczas wypowiadania wojny.

Dopiero spełnienie tej zasady powodowało by przyznanie nagrody.

Nie muszą to być dodatki. Może być to np. tryt.

 

Chodzi o to w tym pomyśle, żeby właśnie wspomniana nagroda motywowała sojusze do wypowiadania sobie wojen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.