Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tworzenie moonów będzie bardzo utrudnione (jeszcze nie ma 100% pewności co do szczegółów), więc wstępnie przedstawię wagę każdego moona.

 

3k będzie albo bardzo tani albo półdarmowy - nie więcej jak 2 mld paliwa na próbę.

3-5k nie będzie problemem by zrobić kilka w ciągu dnia - 50 mld za próbę

6k nieco drożej - 250 mld za próbę

7k to 1 bln za próbę, a więc mniej więcej raz dziennie

8k już sporo 4-5 bln

9k to niemal 20 bln

9,5k ok. 35 bln

W okolicy max moona (9.800) ponad 50 bln na próbę (a więc nie małe ST)

 

 

Potrzebne są uzasadnione opinie odnośnie następujących spraw:

1. Czy powinien być minimalny % na utratę GŚ? (jeśli tak to jaki proponujesz)

2. Jaki powinien być maksymalny % na zniszczenie największych moonów - sprawą jasną jest, że nie będą one mogły padać zbyt łatwo, ze względu na ich rzadkość.

3. Czy powinna być szansa 100% na zniszczenie najmniejszych moonów - do 5k (Jeśli tak to ile GŚ proponujesz do osiągnięcia tych 100%)

Napisano

Hmmm... Czy to nie będzie ułatwienie dla flociarzy z dużą flotką? Bo taki zrobi na kimś ST i ma prawie niezniszczalnego moona, ale w przyszłości ułatwienie, bo nie zniszczą mu go osoby z małym zapasem GŚ... Chociaż i tak moona do 7k jestem w stanie zrobić :D

 

1. Minimalny procent powinien wynosić 5-10%. Nie jest to duży, ale zawsze coś powinno być. Gdy nie zniszczy się księżyca to powinien być mniejszy %, a gdy się zniszczy to większy, bo odłamki z tego ciała niebieskiego przecież nie znikają tak sobie ;D I gracz powinien mieć świadomość, że i wtedy mu spadnie część.

2. Max. to 80-90%. Wszystkie rozbić się nie powinny. ;D Ale też i spaść musi coś. Im większy księżyc tym więcej odłamków. xD

3. Do 5k? Raczej nie, bo każdy kto ma choć trochę gś to strącałby każdego moona za pierwszym razem. Ale np. ok. 3k to można dać 90%, bo jak sprawdziłem na symulatorze to księżyc o średnicy 3000km pada w 100% od 3.900.000 GŚ. Więc teraz można by było zrobić, że od 4.000.000 gś ale w 90%. Potem do 5k dodać, że jak teraz pada w 86% od 5kk gś, to zrobić aby padł w 70% ale od 6kk gś.

 

Ja nie wiem jak to się za bardzo tam liczy. To są jakby co takie przykłady/propozycje. Nie wiem czy tak można to liczyć ;D Niech się wypowiedzą flociarze i bardziej doświadczeni. ;D

 

@Down

Mi chodzi o mniej więcej jakiś powód dlaczego gwiazdy śmierci maiłby spadać po zniszczeniu księżyca ;D Ale jak mają spadać tylko przed to ok. :)

Napisano

Wiesz, porównywanie ogam do reala (kwestia odłamków księżyca) raczej nie ma sensu, bo musi być bardziej praktycznie niż realistycznie ;]

Napisano

Popieram pomysł kolegi Daggera :)

wczoraj straciłem moona 7700, który zniszczyło 700k GŚ z 43% na zniszczenie i 11% na utrate GŚ. :/

Napisano

Wg mnie przy moonie 6k potrzeba będzie np. 10kk gs i one beda mialy 65-70% szans ale identyczną na spadnięcie ... i sprawa rozwiązana...

 

1. Minimalny procent powinien wynosić 5-10%. Nie jest to duży, ale zawsze coś powinno być. Gdy nie zniszczy się księżyca to powinien być mniejszy %, a gdy się zniszczy to większy, bo odłamki z tego ciała niebieskiego przecież nie znikają tak sobie ;D I gracz powinien mieć świadomość, że i wtedy mu spadnie część.

2. Max. to 80-90%. Wszystkie rozbić się nie powinny. ;D Ale też i spaść musi coś. Im większy księżyc tym więcej odłamków. xD

3. Do 5k? Raczej nie, bo każdy kto ma choć trochę gś to strącałby każdego moona za pierwszym razem. Ale np. ok. 3k to można dać 90%, bo jak sprawdziłem na symulatorze to księżyc o średnicy 3000km pada w 100% od 3.900.000 GŚ. Więc teraz można by było zrobić, że od 4.000.000 gś ale w 90%. Potem do 5k dodać, że jak teraz pada w 86% od 5kk gś, to zrobić aby padł w 70% ale od 6kk gś.

 

Przecież to są zmiany kosmetyczne... a jeżeli mase osób mówi że coś za łatwo pada to trzeba troszke lepiej :)

 

Minimalna ilosc gs do strącenia 3k - 5kk z szansą 90%

do 6k- 10kk z szansą 70-80%

do 9k- 50kk? z szansą 60%

Napisano

owszem szansa na utrate gs powinna jakos byc troche podniesiona, ale niemoze byc az tak drastycznie.

rowniez niszczenie moonow powinno sie troche utrudnic bo teraz to padaja one jak muchy ;-)

 

ale ten pomysł z probami na moona to juz komedia...

tyle placic za moona ?

totalny bezsens...

 

3k będzie albo bardzo tani albo półdarmowy - nie więcej jak 2 mld paliwa na próbę.

3-5k nie będzie problemem by zrobić kilka w ciągu dnia - 50 mld za próbę

6k nieco drożej - 250 mld za próbę

7k to 1 bln za próbę, a więc mniej więcej raz dziennie

8k już sporo 4-5 bln

9k to niemal 20 bln

9,5k ok. 35 bln

W okolicy max moona (9.800) ponad 50 bln na próbę (a więc nie małe ST)

Napisano

Bezsens? Dostajesz ochronę w postaci niewidzialnej floty na FSie za free - to jest bezsens.

Dostajesz 3k moona za taki sam wysiłek z jakim zdobywa się 9k moona - to jest bezsens.

Napisano

Bezsens? Dostajesz ochronę w postaci niewidzialnej floty na FSie za free - to jest bezsens.

Dostajesz 3k moona za taki sam wysiłek z jakim zdobywa się 9k moona - to jest bezsens.

 

moon padnie tak czysiak i tylko pujdzie sporo deu w pi....

a co jesli zrobie 5 prob i moona niebedzie ??

bede silnie w plecy czyz nie ?

Napisano

marshall ale duzego moona nie kazdy zniszczy. Neriel moze bys dodal jeszcze proponowane ilosci GS na 60% szans zniszczenia moona? wtedy byloby latwiej ocenic oplacalnosc tego projektu ;)

Napisano

marshall ale duzego moona nie kazdy zniszczy. Neriel moze bys dodal jeszcze proponowane ilosci GS na 60% szans zniszczenia moona? wtedy byloby latwiej ocenic oplacalnosc tego projektu ;)

 

wiesz ja niemysle tutaj tylko o sobie

bardziej o tobie :P

ja mam 25kk gs i moge miec drugie tyle wiec teoretycznie mi zaden moon sie nieoprze

 

ale nowy gracz zanim dorobi sie wiekszego moona to troche poczeka

 

Neriel czasami twoje argumenty sa bardzo denne...

Napisano
Potrzebne są uzasadnione opinie odnośnie następujących spraw:

1. Czy powinien być minimalny % na utratę GŚ? (jeśli tak to jaki proponujesz)

2. Jaki powinien być maksymalny % na zniszczenie największych moonów - sprawą jasną jest, że nie będą one mogły padać zbyt łatwo, ze względu na ich rzadkość.

3. Czy powinna być szansa 100% na zniszczenie najmniejszych moonów - do 5k (Jeśli tak to ile GŚ proponujesz do osiągnięcia tych 100%)

 

hmmm.... ja bym proponowal cos takiego:

 

1. tak powinien byc minimalny % na utrate GS... ja proponuje 6-10%

2. maksymalny % na zniszczenie moona 9k+ powinno byc 40-50% (nie wiecej) z duuuza iloscia GS.

3. ja proponuje 100% na zniszczenie moonow do 4-4.5k 100% z 15kk GS. (pamietajcie ze mowimy o 100% a nie o 60% czy 70%... takze troche tych GS trzeba...)

 

a tutaj MOJA propozycja niszczenia moonow (minimalny % na utrate GS to 6-10%... ZAWSZE):

 

3k - 70% z 5kk

4-5k - 70% z 10kk

6k - 70% z 15kk

7k - 70% z 20kk

8k - 70% z 30kk

9k - 70% z 45kk (duzy moon, trudno do zdobycia... i trzeba duzo GS)

9,5k+ - 40-50% z 60kk GS (bardzo duzy moon, trudno do zdobycia no i trudo do rozwalenia)

Napisano

1. 10%, moon to ochrona floty, jego niszczenie zawsze powinno się wiązać z jakimś ryzykiem.

2. 80% do 9k. od 9k 80%, moon powyżej 9k to tzw. kolos, powinien on nawet bez ochrony stać dość długo.

3. Nie, jak wyżej, 10% minimalna szansa na utratę GŚ, to niech te 10% będzie też do maksymalnego pułapu, tj. 90%.

Napisano

Górna tabela pokazuje % na zniszczenie moona, dolna na utratę GŚ.

To tylko "takie coś" na start do opinii, wiec pisać teraz czy tak może zostać.

 

 

http://img337.imageshack.us/img337/3731/moonyc.png

Napisano

tabelka bardzo fajna, zgadzam się z nią, jeśli tylko stworzenie dużego moona będzie równie trudne jak jego zniszczenie. :)

Napisano

Dla mnie te propozycje to zbyt drastyczne zmiany:oO:

Mozna by to zrobic tak :

moony 3-5k średnicy min. pz 500k %

5-7k średnicy min. pz 2kk %

7-9k średnicy min. pz 6kk %

Do tego jakos rozsądnie dobrac niszczenie. Powiedzmy moony:

3-5k min. ilość gs 1kk

5-7k min. 3kk gs

7-9k min. 6kk gs

przy czym zawsze byłoby jakies ryzko utraty GŚ

wyślesz mało gs większe ryzyko utraty gs, wyślesz z 100% powodzeniem niszczenia tez możesz stracić wszystko, ryzyk fizyk :D

To musi być z jakims umiarem i dostępne dla kazdego a nie że ktoś sobie walnie wielkiego moona i zadowolony bo nikt nie zaryzykuje sporej utraty GŚ. Poza tym nikt nie będzie ładował nie wiedomo ile sury w gs żeby miec czym moony rozwalać.

Napisano

Moim zdaniem nic nie powinno być modyfikowane jeżeli chodzi o moony.

Tu chyba wszyscy zapomnieli, że niektóre z zadań opierają się na zniszczeniu moonów (u5). Jeżeli cokolwiek zostanie zmienione osoba,która do takiego zadanie dopiero przystąpi, będzie miała mniejsze szanse niż ktoś kto takie zadanie już zrobił ;>

Napisano

Cycu, sugerujesz aby zrobić jak na ogame - szansa na utratę GŚ zależna wyłącznie od wielkości moona?

To nie jest kiepski pomysł.. Chyba nikt by nie miał nic przeciwko.

Napisano

Powtarzałem już kilkukrotnie, że po zmianach zadanie będzie zmodyfikowane do tego samego poziomu trudności.

A to w takim razie jestem za prowadzeniem zmian mających na celu użycie większej ilości GS na niszczenie moona

Napisano

Wersja ze stałym % na utratę GŚ zależnym tylko od wielkości moona. Dolna tabelka to to samo co ostatnia kolumna w górnej.

 

Po przeliczeniu kosztów wychodzi, że:

- 3k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~900 k GŚ (40%)

- 4k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~1,2 kk GŚ (38%)

- 5,5k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~2 kk GŚ (37%)

- 6k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~3 kk GŚ (36%)

- 7k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~4 kk GŚ (32%)

- 8k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~5 kk GŚ (26%)

- 8,5k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~6 kk GŚ (25%)

- 9k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~7 kk GŚ (24%)

- 9,5k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~8 kk GŚ (22%)

- 9,8k moona najbardziej opłaca się niszczyć za pomocą ~9 kk GŚ (21%)

 

Wychodzi więc, że wcale nie będzie trzeba słać wiele GŚ, ale im szybciej chcemy ściągnąć moona tym większe będą koszty.

 

http://img193.imageshack.us/img193/4171/moonyf.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.