Skocz do zawartości

Zmiana pół planet w układzie


deusx

Zmiana pól  

33 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy akceptujesz nowe pola

    • TAK
      14
    • NIE
      19


Rekomendowane odpowiedzi

czy jak wiem czy za pięknie? w końcu każdy mógłby być na wysokich pozycjach w rankingu. Teraz Ci najlepsi maja największe i najzimniejsze planety i podejrzewam ze co byś nie wrzucił to się to nie zmieni. Jednym słowem możliwość dogonienia-doruwnania im jest niemożliwa bo ty chcesz zrobić tak "albo jesteś floterem albo eco" nikt nie może być dobry we wszystkim. Czemu? Bo albo masz dobra temp na surowce albo miejsce na rozbudowanie. A top ranking ma połączone jedno z drugim bo będąc tu pierwsi mogli wybierać. Co z nowymi? realia dogonienia top są niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulcjan, nie rozumiesz zasady kolonizacji, my nie tworzymy gry pięknej, tylko taktyczną. Równie dobrze możemy dać każdemu 50k dodatków i każdy dogoni topkę.

 

Dlatego sprawą taktyczną będzie również kolonizacja planety, albo pola, albo deuter lub pośrednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że pola nijak się mają do deuteru. Deuter jest na kompletnie innym poziomie i nie ma co go porównywać do pól. To tak jakby porównać Fiata 126p do Ferrari. Wiadomo że wolimy Ferrari. I ci którzy "dostali" to Ferrari są w znacznie lepszej sytuacji.

 

Po wprowadzeniu planet byłoby tak że masz osoby mające super wydajne planety i osoby, które mogą co najwyżej pomarzyć o takich, gdyż zostały "wycofane z produkcji" lub mogą se sami takie sklepać z części zamiennych (teraformer i dodatki). Trochę nie tak chyba moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To określę to inaczej. Nie zgadzam się na to ze po zmianie planety które są już skolonizowane zostały niezmienione. Dlaczego maja mieć lepiej ode mnie? Powiedz mi teraz komu pójdziesz na rękę? Takiemu mnie których na tym serverze jest mnóstwo, czy Topa którzy się nie zgodzą na taka zmianę bo to by równało się z setkami kk pkt mniej dla nich bo ustalenie planet jest inna. Masz twardy orzech do zgryzienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że pola nijak się mają do deuteru. Deuter jest na kompletnie innym poziomie i nie ma co go porównywać do pól. To tak jakby porównać Fiata 126p do Ferrari. Wiadomo że wolimy Ferrari. I ci którzy "dostali" to Ferrari są w znacznie lepszej sytuacji.

 

Po wprowadzeniu planet byłoby tak że masz osoby mające super wydajne planety i osoby, które mogą co najwyżej pomarzyć o takich, gdyż zostały "wycofane z produkcji" lub mogą se sami takie sklepać z części zamiennych (teraformer i dodatki). Trochę nie tak chyba moim zdaniem.

 

Deuter i pola się wiążą bardziej niż Ci się zdaje bo albo masz pola i pkt za budowę czyli gra Eco albo masz Deuter i jesteś skazany łapanie pkt za flotę, a natomiast Topka ma duże planety z mala temp czyli są wstanie łapać kto za oba czyli eliminuje to nowych gracz z możliwości jakiej kol wiek bycia w top bo nikt nie jest wstanie pojedyncza statystyka wybić się nią wyżyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To określę to inaczej. Nie zgadzam się na to ze po zmianie planety które są już skolonizowane zostały niezmienione. Dlaczego maja mieć lepiej ode mnie? Powiedz mi teraz komu pójdziesz na rękę? Takiemu mnie których na tym serverze jest mnóstwo, czy Topa którzy się nie zgodzą na taka zmianę bo to by równało się z setkami kk pkt mniej dla nich bo ustalenie planet jest inna. Masz twardy orzech do zgryzienia.

A ja się z tobą zupełnie nie zgadzam w tym co piszesz. Już dawno pisałam, że zmiana wielkości planet, tak żeby dużych i zimnych już się zdobyć nie dało jest nie fair, ponieważ nowi nie będą mogli ich zdobyć. Jednak to o czym piszesz - osłabienie już skolonizowanych planet, jest szalone. Jak ty sobie to wyobrażasz? Ktoś kto gra parę miesięcy i płaci do tego za to, rozbudował sobie planetę, oczywiście 14, a ty mu ją teraz chcesz zmniejszyć... Więc co, usuniemy mu parę poziomów kopalni, magazynu, laboratorium czy czego?

 

Proszę cię, bądź realistą. W każdej grze łatwiej i bardziej opłacalnie jest utrzymać starych graczy niż zachęcić nowych. Więc niech wszyscy co płacą odejdą i zobaczymy jak długo cała reszta sobie pogra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blednę kolo, teraz nowi nie przyjdą bo nie maja szans na bycie dobrym, zostaną sami starzy gracze i zostaje pusty server z 50 graczami. Idea świetna jak dla mnie, server taki można dla znajomych postawić a nie dla ogółu. uni 2-3 prawie nie istnieją przez takie coś wiec chyba jest to zła droga gdy osoba nowa jest orazu zapewniona o tym ze nie jest możliwe żeby być w top.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy ja nie pisałam już co najmniej kilka razy że najlepiej moim zdaniem by było zrobić z 12, 13 i 15 z szansami na duże planety i usunąć nieaktywnych graczy? To by zrobiło więcej miejsca na dużych i zimnych planetach dla eko. Jednocześnie sugerowałam uzależnić wielkość księżyca od pozycji planety, tak żeby na tych bliżej słońca był większy - tak żeby to zachęcało flociarzy. Do tego wciąż jest rozważany projekt protectora, więc o ile nowi będą mieć się na czym rozwijać, o co tutaj walczymy, to będą jeszcze mieli jak się rozwijać.

 

Deus, co ty na to? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wielu obecnych graczy ma pozajmowane planety na innych pozycjach niż 14 i teoretycznie po takiej zmianie mogą stracić, bo ich pozycja stanie się bardziej opłacalna ale właściwości już skolonizowanych planet nie zmienią się. A jeśli chodzi o same pozajmowane 14 to przecież spora część z nich to idlerzy, co było mocno podkreślane w innych tematach więc nie wiem dlaczego piszecie tak jakby wszyscy 14 mieli oprócz was. Co do statystyk to myślę, że planety nie odgrywają tu takiej roli jak czas, przecież ktoś kto gra kilka dni raczej nigdy się nawet nie zbliży do kogoś kto gra rok-dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wielu obecnych graczy ma pozajmowane planety na innych pozycjach niż 14 i teoretycznie po takiej zmianie mogą stracić, bo ich pozycja stanie się bardziej opłacalna ale właściwości już skolonizowanych planet nie zmienią się. A jeśli chodzi o same pozajmowane 14 to przecież spora część z nich to idlerzy, co było mocno podkreślane w innych tematach więc nie wiem dlaczego piszecie tak jakby wszyscy 14 mieli oprócz was. Co do statystyk to myślę, że planety nie odgrywają tu takiej roli jak czas, przecież ktoś kto gra kilka dni raczej nigdy się nawet nie zbliży do kogoś kto gra rok-dwa.

 

nie poruszamy tutaj kwestii czasu tylko realnej możliwości tak dla wytłumaczenia dla osób wolniej łapiących proszę wyobrazić sobie ze np top 1 przestaje grac, a ty nie jesteś wstanie go przegonić bo twoje możliwości rozwodowe zakończyły eis już, a on nadal ma sporo do przodu pkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falstaff - nie rozumiem jak mają "stracić" ci co mają powiedzmy mała 13, bo chcieli deuter a 14 już nie było. Jeśli to się tak zmieni to będą mogli wywalić tamtą planetę i zająć dużą i zimną 13. Na chwilę stracą, bo powiedzmy mieli rozbudowaną planetę, ale w ogólnym rozrachunku zyskają możliwość rozwoju której wcześniej nie mieli. I nie zachowuję się jakby wszyscy mieli 14 poza mną. Ja akurat mam 14, ale inni nie, do tego nowi ich mieć nie będą. Idlerów jest tu sporo, to fakt, ale też sporo aktywnych graczy których nie można karać za aktywną grę.

 

Plucjan, jeśli jeszcze raz nazwiesz mnie na forum inaczej niż mój nick na to wskazuje to nasze stosunki się pogorszą, choć oczywiście pewnie zdajesz sobie z tego sprawę :) A z adminem będziesz mieć marne życie jeśli zamiast opcji edycji będziesz robił dwa lub więcej postów pod rząd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się najlepiej podoba propozycja im bliżej słońca tym większa.

Taktyka się liczy. Osobiście w tedy wybrałbym 15 bo jak to ja mało co buduje planety więć mało kiedy by mi była potrzebna więc terraformer w ruch plus opcja w sklepie jest 5pól do planety i w czym problem ?

Biorąc pod uwagę także fakt planu budynku ochładzającego planetę planety 1..3 będą też ciekawą alternatywą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tylko nie krzycz na Skype. :) I przepraszam za takie pisanie post po poście zmienił bym to ale nie widzę opcji Usuń

 

@Skuz

A mi się najlepiej podoba propozycja im bliżej słońca tym większa.

Taktyka się liczy. Osobiście w tedy wybrałbym 15 bo jak to ja mało co buduje planety więć mało kiedy by mi była potrzebna więc terraformer w ruch plus opcja w sklepie jest 5pól do planety o w czym problem ?

Biorąc pod uwagę także fakt planu budynku ochładzającego planetę planety 1..3 będą też ciekawą alternatywą.

 

teraz pozwól niech skrócę twoja karierę na serverze masz małe planety ale dają dużo metsow wniosek nie masz gdzie budować jesteś flirciarzem. Realnie rzecz mówiąc po 2 tygodniach będziesz narzekał albo na to ze nie masz co atakować albo ze po 5 minutach nie masz swojej cudownej floty bo silniejszy flirciarz cie zjedzie co sprawi ze zachcesz grac eko ale masz małe planety wiec musisz je skasować i zrobić nowe na Eko itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie więcej na nie to nie wprowadzą tych nowych planet z większą ilość pól.

Nie czarujmy się nawet na uni4 trudno znaleźć planetę na pozycji 14 więc to rozwiązanie jest jak najlepsze. To samo jest na ogame gram eko i mam planety powyżej 200 pól oraz kilka zimnych z 130 polami gdzie mam dodatkowe paliwo.Wystarczy dobra taktyka i można wszystkie planety wykorzystać.Jeśli większość będzie na nie to też graczy zacznie ubywać i też zostaną liderzy więc według mnie mniejsze zło czyli wprowadzić zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan budynku ochładzającego planetę... Spoko, wersja dla graczy którzy już sporo grają, bo z tego co widziałam ma działać na tryt. Czyli dla nowych rzecz dłuuugo nieosiągalna, za to pomocna dla tych z zimnymi 14. Z -90 robimy -150 i jedziemy tym bardziej nowych... I nie oczekujmy że każdy nowy który wejdzie i zobaczy, że żeby grać tutaj i mieć jakieś szanse musi zapłacić np. 30-40 zł żeby powiększyć planetę, będzie chciał tutaj grać. Ja na jego miejscu bym poszukała innej gry, gdzie mogę pograć nie płacąc i też coś zrobić. A nie gdzie WYMAGA się ode mnie opłaty na wstępie praktycznie.

 

killer - ale nie porównuj tego serwera z ogame. Tam rozwój wszystkiego trwa wieki, więc żeby rozbudować planetę tak, by zajęła 300 pól trzeba się trochę bardziej namęczyć niż tutaj. Do tego taktyka taktyką, ale gdzie tu taktyka dla nowych którzy nigdy nie będą mieli takich samych szans? To że COŚ trzeba zmienić już wszyscy wiemy, teraz tylko dyskutujemy co. I mam nadzieję że to nie jest kwestia to co jest lub te, takie zmiany. Wciąż mamy problem idlerków, oraz stosunkowo małej ilości planet dla eko (i nie tylko), który można na wiele sposobów rozwiązać.

 

 

Deus, jak będziesz rozważał spam w tym temacie to ja tego dziwnego gracza o nicku na "p" nie znam T_T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to może faktycznie najrozsądniejszym wyjściem jest polepszenie planet na pozycji 13/15, bo i tak inne opcje zawsze dla jakieś grupy graczy będą niesprawiedliwe. No ale zawsze coś za coś...

Może dać głosowanie z tą opcją, propozycją Neriela i "bez zmian", wtedy się zobaczy jaka jest opinia i dokładnie ustali co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opcja w sklepie jest 5pól do planety o w czym problem ?

 

Pytanie masz w ogóle pojęcie o ugamelach? bo widzę że mało kto tutaj myśli kategoriami właśnie tych gier...

 

Takie podejście... Uzależnić grę która jest klonem ... od dotacji? Nie kupisz = nie rozbudujesz się... najgłupszy pomysł pod słońcem... tym bardziej że żyjemy w Polsce a tutaj jak sprawa kasy wygląda każdy wie...

 

Na pewno ten pomysł nowych przyciągnie jak nic......

 

Ten pomysł to największy miss click świata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie to jest gra strategiczna. Wydobycie w tej grze mamy mizerne, blednie myslicie, ze nie posiadajac planet typu terazniejszych 14 nie dacie rady wysoko zajsc ? Kopalnie sa nie oplacalne. Najwieksze profity sa przy lataniu flota tego za chiny nie zmienicie. Dajmy wiecej strategii. Nikt by nie kazal Ci placic pln. Zostaje do wyboru zawsze jeszcze ciepla planeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram i właśnie dla tego czekamy na dopowiedz Deusa na temat 3-4 dużych ostatnich planet bo pomysł z 14 planeta był dobry ale z powodu idlow jest nie doskonały. Czemu? bo system jest niedopracowany i idl powyżej 50 dni(50 dni i won tak jest ustawione) nie kasuje ich gdyż ktoś ta planetę zeskanował albo co gorsza jakiś +3000 miejsce wysłał tam flotę bo ilość metsow jest dla niego super te cale 300kk metalu

 

@Skuz

Ludzie to jest gra strategiczna. Wydobycie w tej grze mamy mizerne, blednie myslicie, ze nie posiadajac planet typu terazniejszych 14 nie dacie rady wysoko zajsc ? Kopalnie sa nie oplacalne. Najwieksze profity sa przy lataniu flota tego za chiny nie zmienicie. Dajmy wiecej strategii. Nikt by nie kazal Ci placic pln. Zostaje do wyboru zawsze jeszcze ciepla planeta.

 

moim zdanie tu się mylisz bo ty chyba grasz na Ogame a nie na Ogam. Tu nowy nie jest wstanie grac inaczej jak eco, Bez dużych planet nie wyjdzie mu gra za chiny, flociarzem nie zostanie bo np na Uni5 jak zbudujesz flotę powyżej 4kk Auror to jesteś automatycznie butowany do 0 przez takiego StoProCent 4 w rankingu jednym słowem musisz się budować inaczej nie będziesz wstanie mu nic zrobić nigdy. Nie mam nic do pana 100% po prostu opisuje realia i przestańmy zyc w fikcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z -90 robimy -150 i jedziemy tym bardziej nowych...

 

Nie myśl, że do czegoś takiego bym dopuścił. Obniżyć się nie da poniżej naturalnego poziomu, tj. -100°C min temp.

Poza tym ten bajer jest raczej odłożony na dalszy plan i niezbyt pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuz, fajnie, ale za co tą flotę kupić? Fakty są jakie są, postawisz sobie jakąś flotę, od razu leci na ciebie top100 jak jej co do minuty nie przypilnujesz i już po flocie. W ten sposób nic nie zrobisz. Do tego skoro 14 wcale taka ważna nie jest, to czemu ci topowi flociarze właśnie tam mają kolonie? Chyba po to by łatwiej te floty zbudować, czyż nie?

 

A do tego druga sprawa. Co jest potrzebne żeby działała gra? Chyba bez serwera się nie obejdzie. Z tego co wiem serwery prądu wymagają, doglądać ich też trzeba, już o katastrofie takiej jak awaria nie wspominając. Skąd na to kasa? Chyba od tych co płacą za grę. A skąd oni mają kasę? Od rodziców? To mniejszość, nie wiem jak wam ale mi mama kasy na gry nie dawała. Większość płacących pracuje, a nie każdy ma pracę z dostępem do internetu i możliwością dopilnowania floty co do minuty. Więc czemu zniechęcać tych co obecnie grają tylko eko + recki?

 

 

Edit: To jak się nie da obniżyć poniżej naturalnego to i tak planety blisko słońca opłacalne nie będą ;) Choć cieszy mnie jakiś limit obniżania temperatury (kiedyś xD ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani V...

Widzisz, mi rodzice tez nie daja. Nie place haraczu ani nic w tym rodzaju. To jest wlasnie urok szybkich serwerow ze mozna stracic flote w chwile. Uwierz mi ze dobrych flociarzy w kazdym top100 w tej grze jest tylko garstka. Jak uwazasz aktywnego skanera za dobrego flociarza to stwierdzam ze malo wiesz o tej grze. W moim rozumieniu poprawny flociarz dobrze pilnuje swojej floty co do sekund. Musi umiec sie zorganizowac. A dobry umie przynajmniej zawrocone stacjonuj wyliczyc. Reasumujac wiekszosc z top100 to ciapy i tyle. Na tym serwerze mozesz sie naprawde wybic. Nie mysl tylko ze osiagniesz to samym eko. Flota jest potrzebna wiec twoj argument o stracie floty na rzecz lepszego flociarza uwazam za calkowicie odparty. Dalej... Z twoich wypowiedzi wynika ze musisz miec jedno i drugie wiec jaka w tym strategia ? Pierwotna propozycja jest najlepsza. Masz jedno albo drugie lub zrownowazone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani V...

Widzisz, mi rodzice tez nie daja. Nie place haraczu ani nic w tym rodzaju. To jest wlasnie urok szybkich serwerow ze mozna stracic flote w chwile. Uwierz mi ze dobrych flociarzy w kazdym top100 w tej grze jest tylko garstka. Jak uwazasz aktywnego skanera za dobrego flociarza to stwierdzam ze malo wiesz o tej grze. W moim rozumieniu poprawny flociarz dobrze pilnuje swojej floty co do sekund. Musi umiec sie zorganizowac. A dobry umie przynajmniej zawrocone stacjonuj wyliczyc. Reasumujac wiekszosc z top100 to ciapy i tyle. Na tym serwerze mozesz sie naprawde wybic. Nie mysl tylko ze osiagniesz to samym eko. Flota jest potrzebna wiec twoj argument o stracie floty na rzecz lepszego flociarza uwazam za calkowicie odparty. Dalej... Z twoich wypowiedzi wynika ze musisz miec jedno i drugie wiec jaka w tym strategia ? Pierwotna propozycja jest najlepsza. Masz jedno albo drugie lub zrownowazone.

Po pierwsze, czy ja takie coś pisałam? "Jak uwazasz aktywnego skanera za dobrego flociarza to stwierdzam ze malo wiesz o tej grze." Z tego co pamiętam to nie. Ale pisałam że gra nie może wymagać od każdego by pilnował co do sekundy floty lub nic z gry mieć nie będzie, a jak napisałeś byłoby to konieczne. Więc co z tymi pracującymi, płacącymi ludźmi którzy utrzymują ten serwer i sprawiają że deusowi chce się jeszcze w to bawić? Mają odejść bo nie mogą wyjść ze spotkania biznesowego odebrać flotę z fsa? To ciekawe jak się gra utrzyma...

 

I wcale nie masz jednego, drugiego lub jakiejś tam równowagi. Są tacy którzy mają wszystko i tacy którzy muszą wybierać. Fajny układ, ale tylko dla paru osób...

 

 

"Pani V"? Twórca tego już może się czuć głuchy... Jak już musicie to chociaż "Lady", polskiego brzmienia "Pani" osobiście bardzo nie lubię. A jak musicie jakoś skracać to polecam "Vil" - jakoś do tej pory we wszystkich innych grach na to wpadli :P

A jak chcecie kompromis to "Lady Vil" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.