Bumble Napisano 25 Września 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 A wieć jak w temacie mam pomysł na taki uni dla poczatkujacych kazdy nowy gracz pierw rejestrował by się na tym uni i na nim zaczynał by grę na spokojnie poznawał wszystkie jej tajniki itp. Grało by sie na nim np do osiagnięcia np 500kk pkt . Następnie gracz miałby możliwosc do przeniesienia swojego konta na wybrane uni i zaczynajac od najstarczego do najmłodszego otrzymywało by się bonusy w postaci powiekszenia leveli budynków i technologi . np gracz posiadający 6 planet na poczatkujacym uni dostawał by w donusie na 1 planecie poziomy budynkow +4 na 2 planecie poziomy budynkow +3 na 3 planecie +2 na 4 5 i 6 +1 i badania również były by podniesonie niektóre o 1 lvl niektóre o 2 w zaleznosci od jakosci czy zastosowania. Wydaje mi sie ze grali by na tym uni tez "staży wyjadacze" ale oni pewnie bawalil by sie tam flotą Mimo wszystko uwazam że przydało by się cos takiego pomysł zaciagniety z pewnej niemieckiej gry firmy looki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 25 Września 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 No właśnie, bawili by się flotą i nowy tak czy owak miał by złom, więc co z takiego uni ?Poza tym, czemu nie mogę poznawać tajników na normalnym uni ? Przenoszenie planet wcale nie jest takie proste, różne ID, pozycję powtarzające się itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 25 Września 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Tylko jakie byłby by ilosci tej floty... No tak tez własnie myslałem ze z przeniesieniem planet byłby najwiekszy problem tak samo jak z ich pozycjami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 25 Września 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 bumble myśle, że to nie jest warte zachodu.Napisanie takiego skryptu to dość droga rzecz, bo nie sądzę aby deus sam się tym zajął bo nawet programiści GF w ogame mają z tym problem.To sprawa dla kilku osób. A zysku by to nie przyniosło praktycznie żadnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba Napisano 25 Września 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Jaka trudna rzecz ?! Przecież to dziecinnie proste. Nie wiem skąd masz informację że programiści z ogame mają z tym problemy, ale jeżeli rzeczywiście tak jest to nie wiem jak można nazywać ich programistami Skrypt do napisania przez jedną osobę w ciągu kilku godzin max Ale zgadzam się z tym że sama taki serwer jest zbędny, tym bardziej że poziomy budynków / badań o których mówisz są na nowym koncie do wyklikania z miejsca. A co do firmy Looki to nie opierałbym się na ich pomysłach bo kompetentni to oni nie są, jedynie kasiaści, bo stać ich na reklamowanie się w połowie internetu, dzięki czemu mają tylu graczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 25 Września 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Ryba to pisz CV do GameForge bo oni jako bardzo duża firma w branży gier online działająca w ponad 20 krajach ma od roku problem z łączeniem uni. Obecnie na ogame.de połączyli kilka ale wszystkie konta nie zostały przeniesione i musieli to ręcznie robić. Więc myślę, że się mylisz i nie jest to robota na jeden dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba Napisano 25 Września 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Jedyny problem jaki tutaj może wystąpić to brak miejsc w grze na planety, ale w tym wypadku i ręczne przenoszenie (wtf, kto dzisiaj ręcznie przenosi miliony wierszy pomiędzy bazami danych !?) nic nie pomoże. To że jest to duża firma nie znaczy że pracują tam doświadczeni programiści - za przykład świetnie służy microsoft którego biblioteki to obiekt żartów całego świata programistycznego, a framework który ma za zadanie służyć do ułatwienia pisania interfejsów (winapi) tylko to utrudnia i wielu ludzi już obawia się że microsoft przy okazji przejmowania nokii zniszczy najlepszy obecnie framework pod C++ do pisania ui - qt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 25 Września 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Dziecinnie proste to może nie jest, lecz logicznie myśląc bardzo trudne też to nie jest, jeżeli dana pozycja jest zajęta, skrypt może poszukać najbliższej wolnej pozostawiając te same dane planety (temp itd) - łączenie uni rozwiązuje ten problem po przez dodanie kolejnego kordu (uni):gal:sys:planet. Gorzej, jak się nazwa użytkownika powtarza, problem rozwiązuje ponownie łączenie uni (bo ten właściwy wybierzemy po przez wybór uni), ale przeniesienie z jednego usuwając z drugiego rodzi problem nie do rozwiązania bez inwazyjnie, bo jak zmieni nam się nick to skąd mamy wiedzieć, jaki on jest. Nawet jeżeli zmiana będzie uwzględniona na email to gracz się zbuntuje, bo on miał ten nick, chciał ten i koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi