deusx Napisano 25 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Witam, temat ma na celu ustalenie kolejności updatów listy zadań. Każdy ma do 8 godzin na update (licząc godziny od 10 do 20), czyli codziennie kolejny uczestnik będzie miał listę po poprzedniku (przykładowo, jeżeli dostaniesz listę o 19, to do 17 (możesz oczywiście szybciej i możesz się ponownie zgłosić) następnego dnia musisz ją wrzuć w link na forum dla kolejnego uczestnika, jeżeli wiesz, że się nie wyrobisz oddaj w danym dniu innego uczestnikowi, a ty przejdziesz na następne miejsce). 29 sierpnia będzie koniec poprawek. Lista edytorów zadań:wachuchesiudiabeltasmanskiGoldiLupino Co robimy ? Dostajemy najaktualniejszą listę zadań po poprzedniku, musimy w niej dodać jakieś zadania, lub w komentarzu (nawiasie) dać propozycję zmiany danego zadania. Naszą listę zapisujemy i wrzucamy na forum dla kolejnego uczestnika. Kolejny robi to samo i tak w kółko, tym sposobem uda nam się stworzyć jak największą ilość zadań. Prosimy dokładnie przeanalizować zadania (ich sens, opłacalność itd), abyśmy później nie musimy większości usuwać. Nie dodawajmy na siłę zadań, jeżeli nie mamy pomysłu - w razie takiej sytuacji najlepiej od razu wrzucić listę dla następnego kandydata (nawet bez przeróbek żadnych). Listę wrzucamy na hosting speedyshare.com najlepiej w excel tak jak była w oryginale. Można też w wrodzie lub w czymś innym, jednak żeby było to przejrzyste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 28 Sierpnia 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2011 Dziękuje wszystkim edytorom za swoją włożoną pracę, w szczególności dziękuję Lupino za największą inicjatywę i pracę. Edycje zostały zakończone, obecnie prowadzimy audyt zadań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi