Bumble Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Moim pomyslem jest wprowadzenie nowego budynku który wspomógł by ekowców jak i Flociarzy Budynek nazywa się kompleks przemysłowy służył by do tego aby móc rozwijać 2 kopalnie równocześnie tego samego typu na jednej planecie Mianowicie mając np. 65lvl kopalni metalu moglibyśmy robić od 0 drugie 65 lvl. Tak jest on opisany w pewnej grze Od poziomu 2-go w górę, Kompleks przemysłowy umożliwia posiadanie i równoleglą rozbudowę kilku kopalni oraz elektrowni jednego typu. Kopalnie te mogą posiadać różne poziomy. Maksymalny poziom Kompleksu przemysłowego wynosi 10. http://imageshack.us/photo/my-images/585/ghfh.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-NightGhoust- Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 całkiem nie zły pomysł z ''podwójnymi'' kopalniami ja może bardziej patrzę z punktu widzenia Teamu, gdzie nie możemy tak jak zwykli gracze nic ufarmić więc rozwinięcie naszych kont idzie baaardzo mozolnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konto_do_usuniecia Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 strasznie dużo roboty z tym by było może lepiej pomyśleć nad ilością planet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 hmm ale co do tych planet to juz jest ich 21 i ciężko jest ogarnąć a co dopiero jeszcze więcej A to jest prawie to samo co dodatkowa planeta tylko łatwiej będzie za żadzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biohazard Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 pomysł bardzo dobry jestem za, w końcu by mogło wejść w życie coś co pomaga ekowcom.A nie tylko flociarzom :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Sorki ale głupoty piszecie. To wcale nie pomoże ekowcom tylko podniesie ogólną ilość surki w grze bez żadnych dodatkowych kosztów (mam tu na myśli regularne koszty takie jak spalanie / utrata floty / ryzyko straty czegokolwiek).Wpłynie to niekorzystnie z tej strony, że wszystko w grze trzeba by dostosować do nowego wydobycia:- inne % na niszczenie moona i GŚ,- ilość pól (chyba żeby te budynki nie zajmowały pól co by było.... dziwne ),- zadania (2x większe wydobycie = połowę mniejsze nagrody) To dosyć sporo dodatkowej i przede wszystkim niepotrzebnej roboty. W końcu ekowiec nie ma nic więcej do roboty niż wpłacić do banku surkę i iść spać - czy tu jest jeszcze co ułatwiać? Z czasem dojdą ekspedycje, które umożliwią pozyskiwanie ogromnych ilości surowców oczywiście od odpowiedniego poziomu technologii ekspedycji i przy ryzykowaniu wykrycia falangą wysłanej floty (niemałej). To będzie korzystne, ponieważ da wiele celów dla flociarzy ale i okazję do zysku dla ekowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 powiedz mi co ma z tym wspolnego niszczenie moonów ?? może tylko ilosc gesow Po co zmieniąc ilość pól jak ktoś ma małe planety jego strata musi zbudować teraformer ktory na wysokim lvl koszduje sporo zadania co to za problem zwiększyć ich wymagania ?? Może dało by się nawet zrobić że ci co nie posiadają tego budynku mieli by tak jak jest teraz a ci co by go postawili mieli by 2x tyle . Uważasz że jest nie potrzebna ?? ale dzięki temu gra stała by się ciekawsza wiecej było by surowcow wiecej było by flot wiecej by się działo . Przecież ten budynek nie był by od razu dostepny przyisać do niego jakies badania czy wymagania budynkowe aby go odblokowac .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiabelTasmanski Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Jak dla mnie jest to dobry pomysł. Wbrew pozorom nie trzeba tak wiele zmieniać. Z tego co napisał Neriel, należy podwoić niektóre rzeczy, poruszył temat spalania - jeżeli ma wejść w życie nowe (o ile to nie nastąpiło ) to problemu większego chyba nie będzie.Napisałeś też coś o ekonomach którzy będą tylko wpłacać surowce. Wątpie. Będą oni musieli coraz częściej grać, starać się aby nikt im tego nie ufarmił, w końcu podwójne wydobycie to tak jak geolog - kupując go musisz bardziej się starać, być oszczędnym...Jestem przekonany - dużo by to nie zmieniło w formie surowca, dzięki (początkowo) większej ilości surowców byłyby rozwijane kopalnie wyżej - te na głównej planecie. Reasumując całą moją wypowiedź... Co 42 planety to nie 21 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 bumble nie masz pojęcia o czym mówisz, więc taka rada - nie mów. Może ty byś wszystko walnął x2 i będzie oke ale tak nie jest i nawet jakieś zwykłe zadanie dostosować do 2x większego wydobycia to jest chwila myślenia i dostosowywania. Deus tak właśnie zrobił jak ty - walnął zadanie z nanitami i jakaś tam nagroda, a teraz skargi są że to nieopłacalne. Nie wiesz co ma wydobycie do niszczenia moonów? Zbudujesz w tym samym czasie 2x więcej GŚ i masz mniejszą szansę na utratę GŚ oraz większą na zniszczenie moona co skutkuje zwiększoną łatwością ściągania moonów. Co ma znaczyć, że gra będzie ciekawsza.. Liczba się zwiększy i to cie jara? Wpisz sobie w kalkulatorze czy paincie 500.000.000.000.000.000 i masz zabawę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 hmm napisałem że może jedyne co to ilosc gsów ... Wiesz mi się jednak zdaje że wiem o czym mówię . T się po prostu boisz zmian i tyle wolisz klepać to co juz jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Ta pędzę mamę wołać, bo mnie zmiany straszą po nocach..Te twoje "jedyne co" to właśnie najważniejszy czynnik w niszczeniu moonów -.- Powiedz jak możesz mieć pojęcie o czym mówisz jeśli wprowadzasz coś czego nie ma? Deus zmieni prędkość gry zamiast 200 wpisze 400 masz wydobycie większe i zero trudu z dodawaniem czegokolwiek nowego. BTW ja nie mam się czego bać, nic nie wolę - ja nie gram.. gra eko to nie jest gra i dlatego mogę ocenić bezstronnie co jest słuszne, a co nie bo nie zrobię nic sobie pod swój tyłek jak chyba każdy kogo znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 to leć już ją zawołać bo chyba jednak cię straszą .Wlaśnie czegos nie ma to trzeba to wprowadzic a nie tylko jedno i to samo po pewnym czasie robi się to nudne .mówisz że nie grasz to nie wiesz co by teraz odpowiadało graczom czemu tylko ty jetes przeciwny z tych co się wypowiadali ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Z prostego powodu - stado owiec mimo, że przewyższa liczbą pasterza nie jest od niego mądrzejsze I może pasterz nie wpierdziela trawy czy co one tam jedzą ale wie co dla nich dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Hmm czyli co ty jestes naj wiekszym znawca wszystko wiesz najlepiej i tylko krytykowac umiesz czy wymigiwać się od roboty ?? czy może jedno i drugie?? . A co do pasterza czasem sam nie daje sobie rady(nawet czesciej niż czasem) i przydaje mu się pies pasterski(ktoy i tak odpierd... wiekszosc pracy za niego) ale pasterzowi nie dogodzisz jest taka bajka Ignacego Krasickiego Pan i pies . Streszcze Ci ją gdy pies szczekałna złodzieja on uciekł ale psu oberwało się za to że obudził pana ale gdy drugiego dnia nie szczekał to dostał pies za to że nie odgonił złodzieja .. Jaki z tego morałtobie nigdy nic się nie spodoba i zawsze bedziesz pzreciwny chyba czas cos z tym zrobic .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 To jest bez większego sensu. Jak napisał Neriel zwiększy to tylko ilość surowca w grze. Urozmaicenia nie będę widział po za nowym budynkiem co nie robi nic innowacyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Sierpnia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Jestem na nie, za dużo pieprzenia, za dużo surowca, za dużo pkt, za duża szybkość, bo i tak już na ogamie jest ona ogromna. Pomysł kićka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi