Gość I_Will_Never_Forget Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Witam, Sam tytuł mówi sam za siebie, ale może trochę go rozwinę.Problem dotyczy głównie graczy zaczynających grę z opóźnieniem.Po pierwsze nowi gracze, którzy niekoniecznie muszą wiedzieć ,,o co w tym chodzi" są farmami dla graczy silniejszych.Gracz z lepszym top często z nowego gracza robią sobie farme, przez co na prawdę po 1-2 dniach gry odechciewa się grać.Myślicie skąd taki nowy gracz może mieć surkę aby zainteresować topke?Farmienie idlaków... można wyciągnąć z tego surkę na którą nie jeden top z chęcią by się skusił.A to z zadań dostanie kilkaset mld surki i akurat wpadnie pod lupę topki, przez co na prawdę może mieć utrudnione życie.Kolejna sprawa to zabawa topki... jaka?,,Jestem pr0 więc pojade tego nowego n00ba, a co mam wypasioną flote to mi wolno " Nawet nie chce tu pisać co się stanie jesli taki słabszy gracz przeskanuje kogoś lepszego, o ataku już nie mówiąc. Wpada taki flotą, ora co się da, nawet nie mając zysku. Strzela rakietami w co popadnie i cieszy buzie bo jest pr0. A teraz do rzeczy : Proponuję wprowadzenie ochrony graczy do danego progu pkt.Moja propozycja to : 500.000.000 pktTyle pkt można zdobyć po 3-4dniach intensywnej gry od startu. Dla leniuchów około 7dni.Z taką ilością pkt można już mieć moony/jakieś UT aby zbierać ta surkę i przede wszystkim jakieś pojęcie o grze i możliwość obrony przed niewielkimi flotami topki.Prosiłbym o nie zabieranie głosu w spranie ściągania moonow bo to oddzielny temat.Ten temat służy ustaleniu progu ochrony, bo czy takowy jest potrzebny nie podlega dyskusji.
Bumble Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Hmm dla mnie świetny pomysł ale można by też wprowadzić takie coś jak dobry gracz słaby gracz. W legendzie galaktyki takie coś jest ale w grze nie. I wydaje mi się że to było by lepsze od ochrony początkowej albo zamiast progu punktowego wprowadzić np 7 dni ochrony albo 5 praktycznie na to samo wychodzi
gluttony Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 bumble, gdy się rejestrowałem na starszym u, była chyba 2 dniowa ochrona... zauważyłem 1 problem - brak możliwości przeprowadzenia moonmakingu... zaraz jak mi ochrona spadła, straciłem flotkę. nad tym trzeba też ciut popracowaćAmnezjo, chętnie poczekam aż zbudujesz dużą flotkę i poczytam w tytanach jak atakujesz słabszych
Neriel Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Moim zdaniem próg musi być zmienny ponieważ każde uni ma się inaczej do pozostałych. Moja propozycja to TOP100. Oczywiście dla przejrzystości w galaktyce wyraźnie zaznaczeni na zielono słabsi gracze i czerwono silniejsi. Można nawet ustanowić 2 progi.Były by to 3 grupy: nowicjuszy do TOP 300, następnie średni gracze do TOP100 i dalej już zaawansowani (chociaż niekoniecznie ). Jest jeszcze problem drugiej strony - czy słabszy może atakować silniejszych. Myślę, że tak, bo wielu jest silniejszych idlerów, którzy nie zainteresują TOP100 ale dla nowicjusza będzie co zbierać. Wątpię by wyrządzili jakieś szkody aktywnej topce. Skuzi dodał reakcję 1
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 zauważyłem 1 problem - brak możliwości przeprowadzenia moonmakingu... zaraz jak mi ochrona spadła, straciłem flotkę. nad tym trzeba też ciut popracowaćMoim zdaniem to wcale nie taki problem.Ile tu trwa zrobienie moona? prośba kogos silniejszego i po 3min masz moona.Gracz mając te 500.000.000pkt ma już jakąś flotke którą mógłby zniszczyć lm z próby.Jesli ochrona znikałaby automatycznie z przekroczeniem 500kk pkt to jaki problem umówic się z kimś na próbę danego dnia.A do tego czasu fsy na stacjonuj miedzy planetami. Moonmaking to akurat nie problem. Amnezjo, chętnie poczekam aż zbudujesz dużą flotkę i poczytam w tytanach jak atakujesz słabszych Przes słowo ,,słabszych graczy" mam/mamy na myśli graczy startujących na uni a nie graczy którzy mają flote i są kilka oczek niżej.Kolejny raz szukasz dziury w całym... Neriel: Oczywiscie że gracze nieaktywni nie liczyliby się w tej zasadzie i możnaby ich atakować do woli.
gluttony Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Wątpię by wyrządzili jakieś szkody aktywnej topce.a ciągle wałkowany jest temat, że dla zabawy latają na moonkilla amnezjo, napiszę jeszcze raz w punktach byś zrozumiał:1. zarejestrowałem się, przez 2 dni nikt mnie nie mógł atakować2. zrobiłem flo i farmiłem3. nie miałem moona bo nikt mnie nie mógł atakować przez NB4. straciłem flo zaraz po wygaśnięciu 2 dni Mnie to tito, czy ktoś będzie miał moona czy nie, prościej mi będzie go ściągnąć.
Ritter Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Proponuję wprowadzenie ochrony graczy do danego progu pkt.Moja propozycja to : 500.000.000 pkt Chyba nie będzie dobrym rozwiązaniem ustalenie sztywnego progu punktów, nie lepiej dać n - krotność punktów?
Bumble Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Albo dać możliwość kapitulacji floty .Aby nie zostala ona zniszczona czyli jeśli ktoś posiada 10k aureor i ktoś leci na niego np 10kk aureor to flota obrońcy kapituluje i z planety kradzione są tylko surowce a flota i obrona zostaje nietknięta. I tutaj mógł by być np na 1:100 czy coś w tym stylu .
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Albo dać możliwość kapitulacji floty .Aby nie zostala ona zniszczona czyli jeśli ktoś posiada 10k aureor i ktoś leci na niego np 10kk aureor to flota obrońcy kapituluje i z planety kradzione są tylko surowce a flota i obrona zostaje nietknięta. I tutaj mógł by być np na 1:100 czy coś w tym stylu .Po co utrudniasz? Myślisz, że napisanie takich komend to hop siup.Nad tym pracują ludzie, i tak mają mase roboty.Po co cudować, jeśli da się to zrobić na zasadzie pkt/stosunku pkt lub top to po co wymyślać jakieś magiczne sztuczki. Więc bez cudowania proszę
Bumble Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Heh nie wiem o co ci teraz chodzi ?? Dałem propozycję nie na pisałem , że ma tak być ani nic w tym stylu więc nie wiem w czym masz problem ..ja nie krytykuję twoich wypowiedzi ..
Tsubasa_Oozora Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Jestem za bo farmienie zniechęca do gry graczy którzy dopiero zaczynają!!
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Heh nie wiem o co ci teraz chodzi ?? Dałem propozycję nie na pisałem , że ma tak być ani nic w tym stylu więc nie wiem w czym masz problem ..ja nie krytykuję twoich wypowiedzi ..Wybacz Każdy ma chwile słabości Po prostu twój pomysł wydał mi się dość hm... ? nietypowy
marshall Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Moim zdaniem to wcale nie taki problem.Ile tu trwa zrobienie moona? prośba kogos silniejszego i po 3min masz moona.Gracz mając te 500.000.000pkt ma już jakąś flotke którą mógłby zniszczyć lm z próby.Jesli ochrona znikałaby automatycznie z przekroczeniem 500kk pkt to jaki problem umówic się z kimś na próbę danego dnia.A do tego czasu fsy na stacjonuj miedzy planetami. Moonmaking to akurat nie problem. to widze nigdy niewidziales jak sie odbywa koniec ochrony słabszych graczy wybija np 19:30 i nagle na choryzoncie pojawia sie 5 flot ktore tylko pedza rozwalic flotke nowego gracza najlepiej by było aby nowe konto powstawało odrazu z moonem a co do progu to zalezy od uni.i powinno byc cały czas zwiekszane bo przeciez wiadomo kazde uni sie rozwija Skuzi dodał reakcję 1
Neriel Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 a co do progu to zalezy od uni.i powinno byc cały czas zwiekszane bo przeciez wiadomo kazde uni sie rozwija ../../../public/style_emoticons/default/smile.gif No więc to co mówiłem jest najsensowniejsze - TOP nie ma określonej liczby pkt. więc samo będzie rosnąć wraz z rozwojem uni. Ale pomysł z gotowym moonem przy rejestracji to jakoś nie bardzo
marshall Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 No więc to co mówiłem jest najsensowniejsze - TOP nie ma określonej liczby pkt. więc samo będzie rosnąć wraz z rozwojem uni. Ale pomysł z gotowym moonem przy rejestracji to jakoś nie bardzo ale czemu slaby pomysł gracz przynajmniej bedzie miał jakies szanse na zrobienie fsa bo jak jest ochrona to niebedzie raczej na proby niema co liczyc sam widzialem jak to na uni4 wygladaschodzi tylko ochrona i po paru sec juz leca sempy EDIT/// aa i tak tez pomyslalemzeby nowy gracz w miare szybko mogł sie wyrobicto moze pierwsze doładowanie dodatkow niech sie liczy np podwojnie ??oczywiscie zeby za nie zaduzo to tak do 30 zł kupuje doładowanie za 30 a dostaje za 60.
Neriel Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Ale moon to tylko dodatek - FSa może robić i bez niego. Sam księżyc nie zagwarantuje mu ochrony.. no a dawać mu coś ot tak to jakoś zbyt proste.Można to przedyskutować ale uważam, że powinien sam sobie skołować księżyc
marshall Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 ale gracz zakładajacy konto niewie ze tu jest taka rzeznia ze w 30 sec moze flote stracic.... albo zrobic mu powilatlnego maila, ze ma sie dobrze pilnowac ze własnie flote moze w 30 sec stracic, no i jeszcze pare wskazowek... trzeba dbac o nowych graczy, przynajmniej bedzie potem kogo złomowac
Ritter Napisano 7 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 7 Lipca 2011 Jak się chce zrobić dobrego fs-a to moon niepotrzebny. Tyle że trzeba być jak flota dolatuje
Rekomendowane odpowiedzi