owiec Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 Witam wszystkich Mam na imię Dominika 20 lat mam mieszkam niedaleko Bydgoszczy w której studiuję Liczę na miłą i przyjemną grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mon1sia Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 No koleżanko witaj w końcu nie jestem sama Gdzie ów studiujesz UKW,UTP,WSG,KPSW? Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZjadaczKotow Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 MMM żeńskie grono się powiększa Witaj W końcu nie tylko Monisię będę skanował ^^ Życzę miłej i owocnej gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owiec Napisano 10 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 UKW miło wiedzieć, że nie jestem tu sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mon1sia Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 W końcu nie tylko Monisię będę skanował ^^ Dominiko, trzeba z tym panem coś zrobić, bo zbyt często przelatuje pod moim oknem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owiec Napisano 10 Listopada 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 haha :Dsię pomyśli i zobaczy co się da zrobić Mon1sia dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZjadaczKotow Napisano 10 Listopada 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 No i osaczenie się zaczęło Dominika już wylądowało obok mojej kolonii Drogie panie... ja jestem nie groźny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...