Skocz do zawartości

Wydobycie - nowy skrypt


Ruio

Rekomendowane odpowiedzi

W najbliższym czasie do gry zostanie wprowadzony nowy skrypt wydobycia surowców. Co za tym idzie kilka zmian które właśnie opiszę ;)

 

1. Wydobycia mogą ulec lekkiej zmianie.

 

2. Wzory na wydobycie są identyczne jak w nowej wersji ogame. Tzn zmianie sie sposób wyliczania tworzonej energii w elektorwni fuzyjnej oraz jej pobór deuteru, reszta jest bardzo podobna. Nowe wzory:

 

Pobór deuteru:

10 * poziom_elektrownia_fuzyjna * 1.1^ poziom_elektrownia_fuzyjna

 

Produkcja energii:

30 * poziom_elektrownia_fuzyjna * (1.05 + poziom_technologia_energetyczna * 0.01)^  poziom_elektrownia_fuzyjna

 

3. Przy okazji zmiany skryptu wydobycia zmieniłem działanie skryptu podstrony surowce ( przepisana od nowa ). Zmiany zobaczycie sami, bo dużo by o nich pisać. Powiem tylko, że dodałem nową ciekawą funkcję i poprawiłem działanie starych.

 

4. Wyeliminowałem błąd ze znikaniem surowców przy wpłacie/wypłacie do banku ( ja go już nie moge spowodować - zobaczymy na testach).

 

5. Automatyczacja zmian wydobycia wraz z widocznym procentem, gdy brakuje nam energii.

 

6. Przypominajka o podniesieniu wydobycia, gdy nie jest ustawione maksymalnie.

 

Chyba na tyle. Jak cos mi się przypomni dopiszę ;)

 

NOWA WERSJA JUŻ NIEDŁUGO.

 

 

edit 19 October 2010

1 wersja -> rozpoczynamy zamknięte testy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wersja 1.03

 

Prawdopodobnie ostatnia wersja beta!

 

Dodatki i poprawki w tej wersji:

- kolejne poprawki kropkowania ( energia )

- dodanie w surowcach - wsparcia oficerskiego ( pokazuje surowce wydobywane dodatkowo dzięki oficerom )

- minimalne zmiany w kodzie wydobycia surowców ( przepisanie jednej z pętli )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kiedy doczekamy się finalnej wersji?

 

Jak Ruio wytrzeźwieje po halloween :D

 

A tak na poważnie, to bardzo poważny skrypt, tutaj nie może być żadnego, nawet najmniejszego błędu, cała gra opera się na surowcach, dzięki nim budujemy flotę, atakujemy innych graczy, więc musimy wszystko bardzo dokładnie sprawdzić. Jak na razie nic poważnego niema, surowce się poprawnie wydobywają, nie znikają itd. Poprawiamy zakładkę surowce, bo tylko w niej na razie znalazłem błędy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarniam już się powoli, także ostatnie poprawki co do tego skryptu na dniach. Dzisiaj/ najdalej jutro poprawię błedy, które już są znalezione i "czekają na mnie".

 

 

Wersja 1.03b (05 November 2010)

- poprawka wyliczania wydobycia dla wszystkich planet

- zakładka surowce - poprawki kodu wyglądu strony ( kasacja niepotrzebnych znaczników w kodzie, poprawa ich użycia itp. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

nie mam pojęcia, ostatni tydzień wręcz wycięty z życia miałem ( tyle roboty że aż starch sie bac). Nie mam pojęcia kiedy go skończę, ale moge powiedzieć tak: 100% w tym roku ;)

 

P.S Prace ruszą dalej ze skryptem prawdopodobnie jutro ( drobne zabezpieczenia pozostały do zrobienia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ostatnio nie pracowałem nad tym skryptem. Wczoraj skończyłem poprawienie skryptu kolejki. Myślę iż najnowsza wersja eliminuje wszystkie dotychczasowe błędy związane z kolejka budowy i zamyka ten rozdział ;)

deus już ma skrypt u siebie także możecie liczyć, iż niedługo poprawka wejdzie w życie.

 

Co do wydobycia - zostały dosłownie drobiazgi (jakiś jeden dodatek którego nie było w starej wersji i pozabezpieczać ;) ), nie wiem na kiedy dam radę to zrobić, ale myślę że jeszcze przed Wigilią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.