Jump to content

prosze o ...... wyrozumiałość :)


bebe
 Share

Recommended Posts

Witam

Otrzymałem bana (login: bebe) za multi z graczem brudas.

Wszystko sie zgadza i nie zaprzeczam popełnieniu wykroczenia

Zdarzyło sie moje gapiostwo, brudas (mój brat) gra na kompie w domu bardzo rzadko, generalnie ja korzystam z tego kompa bez pzerwy. Poniewaz wiedziałem, że ma załaczony urlop, nie spodziewałem sie ze jest zalogowany, tym bardziej, zze nie było go w domu. Nie zauwazyłe schowanego okna z otwartm ogam i zalogowałem sie w innym na soje konto. Mój brat jak wróci i zobaczy bana to mnie zatłucze!!!!!

Prosze, zostawcie bana u mnie (juz trudno) ale jemu zdejmijcie albo skróćcie bo zgine marnie, on nnie miał zielonego pojęcia, ze ja popełnie taką głupotę

Jeszcze raz przepraszam i prosze o wyrozumiałość

BTW - nigdy jeszcze nie złamałem w żaden sposób regulaminu, mój brat również

Pozdrawiam

bebe

Link to comment
Share on other sites

Wiedziałem, ale nigdy nie grał z domu, z mojego kompa, wiec dałem ciała, teraz wiem ze powinienem to zgłosic...

no bije sie w piersi i klekam.....

moje konto - trudno, przezyje bana, ale brat mnie zniszczy - jest starszy i na pewno bedzie mial pretensje ze nie sprawdziłem...

coz... jeszcze raz kajam sie bardzo....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.