Judasz333 Napisano 23 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 Witam tu gracz Judasz333, mam pomysl, ktory jak sie okazalo sprawdza sie na kilku serwerach ogam, tylko zagranicznych, bo na polskich jeszcze niewidzialem, np. portugalski serwer "zlatan", ktory ma juz wszystkich dostepnych oficerow, jacy powstali, takie mam wlasnie informacje, pomysl jest nastepujacy, aby dodac kilku nowych oficerow, albo wszystkich jacy do tej pory zostali stworzeni, ale niema ich na tym serwerze, pomysl bedzie pomocny jak i oplacalny graczom, a takze administracji, troszke pobuszowalem po internecie i znalazlem portugalski serwer "zlatan", ktory ma az 15 oficerow, w odroznieniu od tego serwera ,ogam.net posiada zaledwie siedmiu oficerow, strone na serwer podam na koncu, strona nie jest po polsku ani angielsku, wiec, zeby nikt nie mial pretensji, oczywiscie wiecej oficerow, to wiecej kupowania dodatkow, poniewaz aby dostac najlepszego oficera, trzeba miec 14 oficerow na maksymalnych poziomach, co oznacza kupe dodatkow, ale za to im lepszy oficer tym lepsze korzysci, na polskich serwerach nie zauwazylem aby bylo wiecej niz siedmiu oficerow, ale jakby przetlumaczyc z portugalskiego na polski, mozna by bylo wiecej sie na ten temat dowiedziec, oczywiscie nie jest to normalny serwer, bo az na speedzie x 9999, wiec to najszybszy speed serwera jaki istnieje, wiec gra na nim to ciagle patrzenie na budowle i badania, poniewaz smiesznie szybko to leci, natomiast wojny tam, to np. 2 miliardy ciezkich mysliwcow, ktorych przy rozbudowie kopalni na poziom np. 60 mozemy uzyskac w 10 min. Strona na serwer jest nastepujaca http://miniunis.com/game//?idgame=1718, prosze graczy o za i przeciw, bo jestem bardzo ciekawy co o tym myslicie, bo wielu osobom na samym poczatku kiedy oficerowie wogule weszli na rynek ogam, to sie nie podobalo, dlatego chce zobaczyc czy wam sie spodoba pomysl z wieksza iloscia oficerow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 23 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 Zacznijmy od tego, ze tam nie ma w ogole opisu co dani oficerowie daja (dopoki sie ich nie odblokuje), a google translator nie daje rady tego przetlumaczyc.. Najpierw powiedz nam, co dani oficerowie dodaja i sie zastanowi czy to dodac, a nie jakas portugalska stronke podajesz jakby portugalski byl znanym jezykiem w Polsce.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Judasz333 Napisano 24 Lipca 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Nie no oczywiscie rozumiem, sprobuje sie dowiedziec o tych oficerach, jak sie da, myslalem, ze moze ktos da rade, ale sprobuje sie o nich dowiedziec, wiecej. Przepraszam za to, jak sie dowiem to zaraz napisze wam o nich wszystko co sie da, co dostajesz w zamian. Thx za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 24 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Nie sadze by ktorys z uzytkownikow znal portugalski Zawsze mozesz wymyslic sam cos ciekawego (tylko niezbyt ulatwiajacego gre) Ja kiedys probowalem ale admin stwierdzil, ze nie warto wiecej dodawac, bo i tak juz jest pelno ulatwien.. mi tez sie wydaje, ze nie ma juz co dodawac ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Judasz333 Napisano 24 Lipca 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Dobra rozumiem, ale znalazlem to co chcial, jest to notatka z forum Infinitybattle.pl, na samym poczatku pisze tam, nazwy oficerow po polsku, a pod nimi cale przetlumaczenie, jakie udalo im sie ustalic, troszeczke trudno sie polapac o ich opisach, ale bardzo wyraznie jest napisane o tym co dostaje sie w zamian za oficerow, a takze tamci uzytkownicy maja swietny pomysl na zmiane troszke tych az za bardzo ulatwionych ulatwien jakie otrzymuje sie za oficerow, np. aby zmniejszyc ich poziomy maksymalne, zeby nie bylo tak latwo, po drugie mam pomysl aby bylo cos takiego, ze oficerowie zostali platni, ale co wazne, zeby np. raz na jakis czas w walkach trafialy sie po prostu dodatki, np. powiedzmy mam ogromna wojne z jakims noobem i powiedzmy bedzie to moja 100 walka to np. dostane 2 dodatki za to ze z nim wygralem, czy cos takiego, albo jak jest napisane tam na forum, ze za walke dostane powiedzmy 6 xp, maksymalnie jest 10 xp i chodzic w tym bedzie o to, ze im wiecej odpadkow po walce, tym wiecej dostanie sie xp., jak sie tego duzo nazbiera to bedzie mozna kupic cos typu dodatki, a potem oficerow. Strona na to forum jest nastepujaca http://www.forum.infinitebattle.com/pri ... 1452d87aec [ Dodano: Sob 24 Lip, 2010 ]http://www.forum.infinitebattle.com/pri ... 1452d87aec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 24 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Cesarz odnotowala imponujace prace pod warunkiem, ze masz do jego imperium. podziekowac Ci daje szanse stac sie Bunkier. Bunkier to najwyzsza nagroda w Gornictwie w armii cesarskiej. Rozliczenia Planet ochrony Tak.. bardzo wyraznie napisali co daje Cesarz.. Przyspieszona budowa statkow sie nie oplaca, bo zrobic sobie nanity to jest 4-6h Najezca jest niezaprzeczalne zdobywca. It makes you sztywnosc. sztywnosc jest najwyzsza range w przemysle sztywnosc w armii cesarskiej Uwolnienie SuperNova (nie mam pojecia co to ma robic ) Ja tez Co do pomyslu z nagrodami za walki itp. to juz jest temat dotyczacy zadan.Bedzie to na zasadzie "Wygraj 5-50-200-500(...) walk"Nagrody nie sa jeszcze ustalone, ale moze deus zgodzi sie na dodatki np. przy 200 wygranych walkach (czyli 1-2 razy w kazdym zadaniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nem0 Napisano 24 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 pomysl z oficerami moze i dobry tylko trzeba by zrobic ankiete wsrod graczy kto korzysta z oficerow a potem co oni na nowych czy by byli za nawet na 3 dni dac im mozliwosc wyprobowania jak by sie spodobalo to zostawic a jak nie to narka. Ale podoba mi sie pomysl z tym XP za walke to moglo by byc super i te darmowe dodatki bo nie kazdy ma kase zeby je kupic a nie mowimy tu a o jakis duzych ilosciach tego tylko po 1 moze 2 a np na uni 2 i 3 juz mozna sobie sprawic obrone flote czy tez surowce fajne rozwiazanie dla kazdego takie jest moje zdanie. Na sam poczatek mozna by to wprowadzic na 2 i 3 uni moze i by to rozruszalo je. A dodatki dawac za jakis tam procent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Judasz333 Napisano 24 Lipca 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Dzieki za odpowiedz co do oficerow, to wiem , ze to zostalo przetlumaczone w sposob niezrozumiany, ale te opisy to pomysly tworcow, pamietajcie ze administracja, sama moze sobie jakiegos oficera na wlasny sposob skonstruowac, czy tez go troszke zmienic, moim zdaniem jednak ten pomysl z xp nie jest taki zly, powiedzmy ze np. 1 dodatek to 100 xp. badz 1000, a za walke, tylko, ze walke taka dobra gdzie gruzy licza sie w dziesiatkach miliardow, badz cos o takiej liczbie, to dostaje sie np. obronca 1 xp. za zniszczenia w flocie wroga (jezeli przegra), a agresor za zniszczenia obroncy 4 xp., cos tego typu administracja mogla by to jakos rozkminic na wlasny sposob ale, spodziewam sie, ze darmowe dodatki, bedzie trudno wpoic administracji, ale musza wiedziec, ze te dodatki to tylko ciezka praca bedzie mozna zbierac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kam1000 Napisano 24 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Oficerzy powinni byc za np:1.000.000.000.000 za jeden pkt i bylby spokoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W0lfmark Napisano 24 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Wiem o co chodzi Judaszowi i go popieram bo to jest swietny pomysl, a jestem tego pewny poniewaz gralem na jakims serwerku gdzie wlasnie to funkcjonowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nem0 Napisano 25 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 no to bedzie naprawde udane i w tedy zacznie sie gra bo kazdy bedzie chcial dodatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 25 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Ja tutaj nie widze zadnego konkretnego oficera. Masz pomysl? Podaj nazwe opis co robi A nastepnie sie pomysli, i prosze nie dawac odnosnikow do innych for Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Judasz333 Napisano 25 Lipca 2010 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Dobra rozumiem, czyli jak narazie do oficerow podchodzicie sceptycznie natomiast do tego xp wymienianego na dodatki podchodzicie entuzjastycznie, no dobra jak przeczytalem, michael26 dal pomysl na ankiete dla graczy czy oficerowie sie podobaja, ja sie z tym zgadzam niech tak bedzie, ale co do przetlumaczenia oficerow, nie dam rady jedynie przez translator, wiec moze jakby administracja podrzucila pomysly co do opisu oficerow, a takze do ich bonusow, jakie otrzymamy za ich kupno, deusx, jezeli chodzi o ciebie to strona na t5e forum byla tylko pomoca aby gracze mogli troche poczytac, bo ja za nich nie bede czytal nie byla to zadna reklama, tylko pomoc, a z tym xp trzeba sie zglosic do administracji aby o tym pomysleli. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, kazda wasza odpowiedz to pomoc w dalszej pracy przy tym pomysle z oficerami, bo wiem czego chcecie, badz co chcecie zmienic, wiec dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kicha Napisano 25 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Sam opis to jest chwila, moment. Tutaj trzeba wymyslic sensowne bonusy, ktore beda szly w parze z kazdym oficerem. Pomyslmy...Obecnie mamy tak:Geolog/+ - wydobycieAdmiral - slotyInzynier - energiaMagazynier - pojemnosc magazynowNaukowiec - czas badanKonstruktor - czas budowyRzecznik - czas obrony Mamy wiec badania, budynki i obrone. Nie ma nikogo odpowiedzialnego za skrocony czas budowy floty, ale to jest malo przydatne. Mamy osobe, ktora zwieksza pojemnosc magow, to moze rowniez dodac taka, ktora bedzie zwiekszac pojemnosc statkow ? Czyli zamiast wysylac 1mld OW i 1mln UT bedziemy wysylac z czasem tylko 500kk UT, a potem same OW, bo ich pojemnosc pozwoli na zabranie calego potrzebnego paliwa. Ulatwi to rowniez farmienie, gdyz z czasem bedzie trzeba wysylac coraz mniejsza ilosc statkow.Moze tez dodac jakichs dwoch oficerow (ewentualnie rozbic to na 4), ktorzy beda dodawac jakies bonusy do floty/obrony. W tym sensie, ze jakis tam general broni bedzie zwiekszal atak Naszych statkow, a konstruktor obrony bedzie zwiekszal obrone Naszym wiezom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 25 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Przydalby sie wyzszy poziom naukowca bo na wysokich lvl naprawde dlugo sie badania robia. Np. mam laboratorium na 33 lvl i naped nad przestrzenny 21 lvl robi sie 9dni 14 godzin.Gdy podniose lab lvl o jeden na co musze wydac mase surowcow zmniejsza mi czas o 1h. To sie po prostu nie oplaca. Wiec mozna by bylo cos z tym zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 25 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 kanah, a nie pomyslales, ze skrocisz sobie czas o 2 dni, zrobisz to badanie i znowu bedzie dlugo kolejny poziom?I tak wszyscy beda mieli.. wszyscy podniosa o 1 poziom i znowu bedziemy dodawac cos, bo wolno idzie? :? Nie ma potrzeby zwiekszania predkosci badan.. dobry pomysl byl z ta pojemnoscia i moze jeszcze predkoscia floty, jednak od sily i ochrony sa techy Znowu by byly fochy, ze ktos mial oficera i mniejsza flota kogos rozwalil.. Wedlug mnie nalezaloby zrobic oficera zwiekszajacego pojemnosc recyklerow, bo jakby ktos nie zauwazyl 1 recek kosztuje 40k mety, a uzbierac moze 60k, wiec niewiele wiecej.. czesto jest tak, ze budujemy recki na specjalna okazje, a nie na X lotow i wtedy jest problem taki, ze flota ofensywna kosztuje ledwo wiecej niz recki potrzebne do zebrania zlomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 25 Lipca 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 To moze tak ustawic laboratorium by coraz wyzsze jego poziomy wiecej skracaly czas niz te podstawowe - nie wiem ile 1 poziom procentowo skraca czas badania. Ale np. 1 do 5 poziomu 10% 6-10 15% 11-15 20% 16-20 25% 20-25 30% i analogicznie dalej. Oczywiscie jest to przyklad ale mozna by cos takiego zrobic wtedy: Znowu by byly fochy, ze ktos mial oficera i mniejsza flota kogos rozwalil.. nie mialoby miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi