Jump to content

slawek9199 & makler vs grzegorz 112kk%


makler
 Share

Recommended Posts

zagadkowe starcie bo w pozniejsze czesci widac dlaczego gs gsowi nie rowny

 

Slawek dzieki za lot

Starcie flot z: 12-07-2010 14:26:04.

 

Agresor slawek9199

    Fleet Slov - 1

 

Agresor slawek9199

    Lekki mysliwiec - 1
    Gwiazda smierci - 12.319.469

 

Agresor makler

    Gwiazda smierci - 4.800.000

 

Agresor makler

    Lekki mysliwiec - 1
    Ciezki mysliwiec - 1
    Krazownik - 1
    Okret wojenny - 1
    Bombowiec - 1
    Niszczyciel - 1
    Pancernik - 1
    Aurora - 1

 

Obronca grzegorz

    Duzy transporter - 300.000
    Lekki mysliwiec - 1.420.862.312
    Recykler - 83.040.260
    Satelita sloneczny - 6.000
    Gwiazda smierci - 2.643.754
    Pancernik - 34.726.038
    Fleet Slov - 33

 

Agresor slawek9199


     
    Agresor slawek9199

      Gwiazda smierci - 12.319.469

     

    Agresor makler

      Gwiazda smierci - 4.800.000

     

    Agresor makler

      Aurora - 1

     

    Obronca grzegorz

      Recykler - 12.352.544
      Gwiazda smierci - 2.643.754
      Pancernik - 27.370.360

     

    3,4,5,6 runda identyczne jak ponizej

     

    Agresor slawek9199


       
      Agresor slawek9199

        Gwiazda smierci - 12.319.469

       

      Agresor makler

        Gwiazda smierci - 4.800.000

       

      Agresor makler

        Aurora - 1

       

      Obronca grzegorz

        Gwiazda smierci - 1.660.515

       

       

       

       

      Bitwa zakonczyla sie remisem. Floty wracaja na swoje planety!.

       

      Agresor stracil 416.600 jednostek.

      Obronca stracil 20.464.134.034.800 jednostek.

      Na tych wspolrzednych znajduje sie teraz 6.731.307.898.800 Metal i 4.545.044.887.800 Krysztal.

      Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 20% (112.763.527%)

      Link to comment
      Share on other sites

      takie zycie lepsze techy ma zapewne ;P

      tak ma 68 72 68 ;)

       

      ze jak xdd takie on ma techy O.o

       

      stary wiesz co to jest sarkazm ?? :P

       

      stary wiesz co to jest kasa ? to jest mozliwe ze mugby miec takie cos nie wiem nie gram na u4 wiec skad mam wiedziec czy takich nie ma; )

       

      takich techow nie ma nawet na uni 2 wiec to nie jest mozliwe :P

      Dodatki maja ograniczenia na 3 poziomy wiec tego nie przeskoczysz :)

       

      Pozdro

      Link to comment
      Share on other sites

      Grzegorz z czego ty jestes taki dumny ? z tego ? :

       

      43 -12 grzegorz Space Storm 54.793.682.241

       

      czy moze z tego ze znowu bedziesz musial flote kupic ?

       

      Slawek gratki ja osobiscie bardzo takich jak Grzegorz lubie bo jakby nie bylo to troche floty postawilem na uni 2 z nich :D

      Link to comment
      Share on other sites

      Grzegorz z czego ty jestes taki dumny ? z tego ? :

       

      43 -12 grzegorz Space Storm 54.793.682.241

       

      czy moze z tego ze znowu bedziesz musial flote kupic ?

       

      Slawek gratki ja osobiscie bardzo takich jak Grzegorz lubie bo jakby nie bylo to troche floty postawilem na uni 2 z nich :D

       

      ty operator u4 ? ale nie zbyt mily dla gracza z tego uni widze

      Link to comment
      Share on other sites

      I znowu sie klucice wkurza mnie to jak dzieci dorosnijcie wreszcie ktos kupi flote ktos kogos zjedzie ale wazne ze ladne rw jest.Dzieki dodtaka uni4 sie rozgreca denerwuje mnie tylko slazyk i nikt wiecej.Jak ma kase to niech kupuje przynajmniej zasposoruje deux'owi kolejne universum.

       

       

      Ps Gratki ladny lot

      Obroncy/Szo

      Link to comment
      Share on other sites

      Join the conversation

      You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

      Guest
      Reply to this topic...

      ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

        Only 75 emoji are allowed.

      ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

      ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

      ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

      Loading...
       Share

      ×
      ×
      • Create New...

      Important Information

      By using this site, you agree to our Terms of Use.