Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie sądzicie że badania w obecnej formie gdy mamy już wszystko rozwinięte na przyzwoite poziomy to katorga? Fajnie byłoby wprowadzić jakąś nowość np. Według mnie trochę błędem było jednak dodawanie prostych dodatków do badań w postaci % wydobywanego surowca, pojemności magazynów itp z każdym levelem. O wiele lepsze byłoby "wykładnicze" rozwijanie badań. Może przedstawię na prostym przykładzie o co mi chodzi bo tak ciężko będzie wyjaśnić i jeszcze trudniej zrozumieć:

Ale w skrócie chodzi o to, że np 30+ level badania zajmuje kilkaset dni badań zazwyczaj, a profity są za to takie same jak przy czasie 1minuty badań... Według mnie każdy z graczy mógłby sobie rozkminić swoją ścieżkę rozwoju badań. Dobra do rzeczy

Na przykład posłuży nam technologia ekspedycji, technologia komputerowa

Ekspedycje:

>29 levela - nic się nie zmienia

=30 level - gracz otrzymuje możliwość odnalezienia na ekspedycji różnych rzeczy (może być to X astatów, X bilionów surowca, +1 dla jakiegoś badania, X floty) i powiedzmy dajemy na to szansę 0,001%. Niby szansa bardzo mała, ale spójrzmy na to z perspektywy funu. Świetne by to było jak czekasz na tą upragnioną "30" 400 dni i masz tą nadzieję że jednak ta tysięczna procenta będzie szczęśliwa i trafisz np na ekspach +1 do jakiegoś badania, którego level masz na 33 wbity i wiesz że inaczej go nie zbadasz, albo zdobędziesz 100kk GŚ.

Komputerowa:

>35 - nic się nie zmienia

=36 - Spalanie twojej floty zmniejsza się o 70%

 

To tylko dwa PRZYKŁADY, nie mówię żeby kombinować ze wszystkimi badaniami, ale możnaby było wprowadzić coś takiego dla ekspedycji dla urozmaicenia. Ekspy zawsze mi się kojarzyły z nieznanym, a obecnie jestem w stanie trafić dziurę, kometę, astaty, oficerów lub deuter. Fajnie jakby gdzieś tam jakaś była szansa na trafienie czegoś EKSTRA jak się to bada 400 dni ^^

 

Napisano

Tylko wlasnie problemem jest wykupowanie technologii w sklepie, bo chodzi mi o to że jak jesteś przykładowo flociarzem to dla przykladu w technologie komputerowa ktora obniza spalanie, i poświęcasz na to kilkaset dni badań żeby do tego dotrzeć, jeśli jesteś za ekspedycjami idziesz w ekspedycje, jeśli jesteś farmerem to idziesz w coś jeszcze innego, trzeba tylko zbalansować te pomysły i je dobrze podobierać. Jeśli masz mieć z czegoś duży profit to musisz też poświęcić na to sporo czasu.

Napisano

Tylko wlasnie problemem jest wykupowanie technologii w sklepie, bo chodzi mi o to że jak jesteś przykładowo flociarzem to dla przykladu w technologie komputerowa ktora obniza spalanie, i poświęcasz na to kilkaset dni badań żeby do tego dotrzeć, jeśli jesteś za ekspedycjami idziesz w ekspedycje, jeśli jesteś farmerem to idziesz w coś jeszcze innego, trzeba tylko zbalansować te pomysły i je dobrze podobierać. Jeśli masz mieć z czegoś duży profit to musisz też poświęcić na to sporo czasu.

Ogólnie gry typu ogame, to gry cierpliwości.

Nie można z żadnej strony wykrzywić za dużo, bo gra stanie się mniej atrakcyjna dla flociarzy bądź eko.

Nie można też w żaden sposób promować jednej ze stron.

Dlatego tak ważne jest podliczenie wszystkiego, tak aby nie popełnić błędów.

 

Ja pamiętam jak ludzie czekali ROK na 1 badanie ;) chyba był to 31 lvl ekspedycji :D (ale nie dam łapki uciąć)

Napisano

ekspa na 31 level z 20% trytem i naukowcem bada się około 300 dni właśnie :P i to z labkami na 37 levelach na 21 planetach. Słuchaj, myślę że "dodatkowe umiejętności badań" dałoby się jakoś ogarnąć, cały czas nad tym myślę i każdy może to zrobić, rzucać swoje pomysły, ja jakoś w przeciągu tygodnia postaram się napisać swoje pomysły, jak się przyjmą to trzeba będzie zbalansować ilości wszystkiego. Ale flota na ekspach byłaby ciekawym dodatkiem, bo ktoś mógłby zostać pchnięty do grania flotą, a jak rzeczywiście by nie chciał to przecież można zdemontować i też sporo zarobić. Według mnie ogame to 70% gry flotą i 30% gry eko, przy grze flotą gra żyje, społeczność gry się integruje, wszystko lepiej funkcjonuje. 

Napisano

Fajne, to ja bym dorzucił jeszcze wpływ komp i expo na max ilość slotów expo=komp/10+expo/6

Byłoby potencjalnie wiecej flotek ;)

ps lub tak max=(komp+expo)/7 z zachowaniem bonusów na 25 i 30lv ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.