mirai99 Napisano 23 Marca 2020 Zgłoszenie Napisano 23 Marca 2020 W sklepie, zakładce "sprawdź moje pakiety" godzina skończenia się pakietu ma złą strefę czasową.Naukowiec miał mi się kończyć trochę po 5:00 rano, ale o 4:10 już nie działał. Gdy wykupiłem następnego o 4:15, wyświetla się jako "06.04.2020 5:15:42", czyli ewidentnie godzina zakończenia nie wyświetla się w naszej strefie czasowej. Cytuj
GREGx Napisano 23 Marca 2020 Zgłoszenie Napisano 23 Marca 2020 to fakt... często pakiety kończą sie przed ich upływem i gdyby chodziło o minuty czy godziny to nawet niefatygował bym sie tu o tym pisac...Ja już nawet zaczołem spisywac na kartkę kiedyś, ale gdzieś ją zapodziałem... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.