mirai99 Napisano 23 Marca 2020 Zgłoszenie Napisano 23 Marca 2020 W sklepie, zakładce "sprawdź moje pakiety" godzina skończenia się pakietu ma złą strefę czasową.Naukowiec miał mi się kończyć trochę po 5:00 rano, ale o 4:10 już nie działał. Gdy wykupiłem następnego o 4:15, wyświetla się jako "06.04.2020 5:15:42", czyli ewidentnie godzina zakończenia nie wyświetla się w naszej strefie czasowej.
GREGx Napisano 23 Marca 2020 Zgłoszenie Napisano 23 Marca 2020 to fakt... często pakiety kończą sie przed ich upływem i gdyby chodziło o minuty czy godziny to nawet niefatygował bym sie tu o tym pisac...Ja już nawet zaczołem spisywac na kartkę kiedyś, ale gdzieś ją zapodziałem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się