Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W sklepie, zakładce "sprawdź moje pakiety" godzina skończenia się pakietu ma złą strefę czasową.

Naukowiec miał mi się kończyć trochę po 5:00 rano, ale o 4:10 już nie działał. Gdy wykupiłem następnego o 4:15, wyświetla się jako "06.04.2020 5:15:42", czyli ewidentnie godzina zakończenia nie wyświetla się w naszej strefie czasowej.

Napisano

to fakt...  często pakiety kończą sie przed ich upływem i gdyby chodziło o minuty czy godziny to nawet niefatygował bym sie tu o tym pisac...

Ja już nawet zaczołem spisywac na kartkę kiedyś, ale gdzieś ją zapodziałem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.