Neriel Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Obecnie SD sa nieco rozrzucone - jesli statek ma 2 SD, moze zaatakowac z sila 1000 lub 2000 Podobno byla jakas ankieta czy cos, ze niby gracze chcieli takie "luzne" SD, i nie sa one problemem w wiekszosci walk, tzn. walkach z przesadzonym wynikiem. Problem robi sie gdy gracz slabszy chce zaatakowac silniejszego i pokonac go za pomoca SD.Przyklad: Atak 1 Atak 2 Atak 3 Jak widzimy mozemy w takiej sytuacji albo przegrac albo wygrac, a wiec nie jestesmy w stanie przewidziec, czy taki bunkier wystarczy, czy tez nie damy rady i nie ma sensu go budowac. W przypadku wiekszych roznicy sil roznice sa tylko takie, ze moze nam zostac np.16 mld WR i 30 mld LDLalbo16 mld LDL @Deus, jesli uwazasz, ze ta zmiana jest niemozliwa lub niepotrzebna to wiesz co zrobic z tematem :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaar Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Jak widzimy mozemy w takiej sytuacji albo przegrac albo wygrac(...) Poprawka albo jest wygrana lub remis, albo przegrana lub remis. To w przypadku podobnych flot, gdzie wynik nie jest z gory przesadzony jest w miare intuicyjne. Zreszta element losowosci dodaje zabawy. Zawsze mozna zrobic 10 symulacji i usrednic wyniki. W ten sposob wiemy, jakie mamy szanse na to, ze wygramy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neriel Posted June 24, 2010 Author Report Share Posted June 24, 2010 No akurat w tych symulacjach tego nie bylo, ale mialem 2 symulacje - 1 wygrana 2 przegrana.. Oczywiscie to sa pojedyncze przypadki ale nie sa wykluczone i dlatego ta ankieta - czy chcemy zawsze miec to samo, czy jakies roznice I prosze:Pierwszy przypadek Drugi przypadek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaar Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 No dobra. Przekonales mnie Mi sie obecna wersja podoba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Neriel, tez "rozrzut" jest 95% i zaokraglony w dol. Wiec 2 sd 1 do 2 4 sd 3 do 4 100 sd 95 do 100 Mozna to zaokraglic w gore :cyborg: zamiast floor dac ceilorazcalkowita sile agresora * 0.97 (lub 0.99)calkowita sile obroncy * 0.97 (lub 0.99) Wtedy nie bedzie problemow, a wyniki beda te same, z tym, ze jeden straci raz 100 statkow wiecej, drugi 100 mniej (czyli tak, jak domyslnie zakladalismy). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neriel Posted June 28, 2010 Author Report Share Posted June 28, 2010 No wlasnie o to mi chodzi 95-100 jest ok, ale 1-2 to wieksza roznica.. Remis, wiec zostawmy to jak jest xPTylko w rownych walkach beda widoczne takie roznice, wiec nie trzeba juz nic mieszac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Czyli co mam zrobic ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neriel Posted June 28, 2010 Author Report Share Posted June 28, 2010 Remis, wiec zostawmy to jak jest xP Nic zupelnie nie trzeba, bo polowa glosujacych woli obecna sytuacje, wiec nie bedziemy sobie zawracac glowy ta drobnostka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Neriel, ja bym jednak wolal to zmienic, odczynnik losowy moze byc, ale nie na taka skale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.