Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

na prośbę graczy od dnia 01.10.2019 zostanie zmniejszony maksymalny czas urlopu z 50 do 21 dni, czas do właczenia kolejnego urlopu nie ulegnie zmianie (dalej będzie 24h)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

na jakiej zasadzie ma to działać?? bo teraz wystarczy że zaloguje się raz na 49 dni na konto i Urlop dalej jest aktywowany :troll:czy raz na 21 dni konto musi zejść z Upa na minimum 24 h ?  ;D 

Napisano

fajne i w miarę sprawiedliwe rozwiązanie jest na zasadzie zadań : "Zbuduj flotę o wartości co najmniej 100.000.000.000 punktów i utrzymaj ją przez 2 tygodnie. (Punkty za flotę przez 2 tygodnie nie mogą spaść poniżej 100.000.000.000)."

 

wprowadzić podobny licznik na 21 dni i raz przez ten okres konto musi być 24h bez urlopu dajmy na to w 17 dniu schodzę z Urlopu na 24 h po czym znowu go włączam i dalej mam 21 dni na wykorzystanie ;)

Napisano

 

 


Chciałbym zaznaczyć, że to był szturm jednego gracza a reszta opinii była typu "jak już to chociaż..." - i ciągnęli w mniej restrykcyjne rozwiązania.

 

I o co płacz?

Moja propozycja to max. 50 dni urlopu na rok.

Teraz mamy 21 dni, czas przerwy to 24h i kolejne 21 dni na urlopie.

Rok ma 365 dni, cykl załączania ciągłego urlopu to 22dni. Daje to 16 cykli, co dalej równa się (=) 336 dni urlopu w roku.

 

A więc strzał w kolano Kiros sam wykonał.

Przez 336 dni w roku gracz nie korzysta ze sklepu, nie uczestniczy aktywnie w grze. Ot byle zajmuje ciekawe pola w galaktykach

Napisano

 

 


Napisano dziś, 15:05

Witam,

na prośbę graczy od dnia 01.10.2019 zostanie zmniejszony maksymalny czas urlopu z 50 do 21 dni, czas do właczenia kolejnego urlopu nie ulegnie zmianie (dalej będzie 24h)



Pozdrawiam :)

A to przeczytałeś? Pierwszy post

Napisano

A to przeczytałeś? Pierwszy post

 

W przeciwienstwie do Ciebie tak :)

 

Naucz sie po 1 czytać a po 2 myśleć tym łbem. 

 

 

Z tego co kiros napisał, i co necro zauważył za wiele sie nie zmieni ... Teraz urlop spada po 50 dniach (jak sie zalogujesz to aktywnosc sie odnawia i dalej masz urlop bez schodzenia z niego), kiros zmienil na 21 dni... i co to zmienia ? NIC. Po prostu jak ktos zapomni o koncie to po 21 dniach urlop spadnie. A jak ktos bedzie pamietal i zaloguje sie po 20 dniach to aktywnosc sie odnowi i urlop zostanie ;) 

 

Naucz sie czytac serio ;) 

Napisano

Wlasnie ze nie, urlop spada po 21 dniach i jest obojetne czy ktos sie zaloguje czy nie. Urlop sie uaktywnia i moze byc wlaczony dopiero po 24h jego uaktywnienia

Napisano

 

 


Wlasnie ze nie, urlop spada po 21 dniach i jest obojetne czy ktos sie zaloguje czy nie. Urlop sie uaktywnia i moze byc wlaczony dopiero po 24h jego uaktywnienia

 

BRAVO

 

Ale pozwalasz Kiros na 336 dni urlopu w roku.

To za dużo.

 

50 dni wystarczy

Napisano

I o co płacz?

Jestem pewny, że zdajesz sobie sprawę iż chciałem tylko sprostować:

na prośbę graczy

Jak dla mnie urlop aktualnie może służyć tylko do ochrony szperaczy, flotę można wysłać na kilkudniowy fs a ekowiec tylko by stracił wydobycie bo nic innego poza szperaczami to on nie ma.

A jak już ekowiec wpadnie na pomysł wysłania szperaczy na kilkudniowy lot to jeszcze bardziej go zniechęci branie urlopu. Badania swoją drogą...

 

Aktualnie jak ktoś nie chce grać to aktualna opcja wymusza tylko logowanie raz na 3 tygodnie co tak czy w poprzedniej wersji jest bezsensowna.

Jak już majstrowane pod wymuszanie aktywności to myślę, że nabijanie urlopu mogłoby zadziałać lub dać całkowicie odwrotny efekt - utratę graczy.

Każde 4 godziny bez urlopu uprawniają do wzięcia urlopu na 1 godzinę. Maksymalny pułap do uzbierania to 21 dni. Załączenie urlopu możliwe dopiero po nabiciu 24 godzin. Tak bym to widział.

 

Daje to i swobodę wyboru jak i wymuszony element taktyczny dla częstych urlopowiczów.

Napisano

W przeciwienstwie do Ciebie tak :)

 

Naucz sie po 1 czytać a po 2 myśleć tym łbem. 

 

 

Z tego co kiros napisał, i co necro zauważył za wiele sie nie zmieni ... Teraz urlop spada po 50 dniach (jak sie zalogujesz to aktywnosc sie odnawia i dalej masz urlop bez schodzenia z niego), kiros zmienil na 21 dni... i co to zmienia ? NIC. Po prostu jak ktos zapomni o koncie to po 21 dniach urlop spadnie. A jak ktos bedzie pamietal i zaloguje sie po 20 dniach to aktywnosc sie odnowi i urlop zostanie ;) 

 

Naucz sie czytac serio ;)

 

Widzisz naucz sie czytac i myśleć ;)

Napisano

Wlasnie ze nie, urlop spada po 21 dniach i jest obojetne czy ktos sie zaloguje czy nie. Urlop sie uaktywnia i moze byc wlaczony dopiero po 24h jego uaktywnienia

 

To sprecyzuj to bo w 1 poscie wynika cos innego :)

 

Widzisz naucz sie czytac i myśleć ;)

 

No niestety slepy i głupi jestem. Slepy bo sobie wyobrazilem jak Drop moze wygladac, a glupi bo zazwyczaj jak czytam co on pisze to mi sie we łbie kreci... :D

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Zaraz a może jakas ankieta wsród graczy? Nie mam ochoty/czasu/mozliwosci grać to konto wisi na urlopie, przeciez te cipy sie cieszą z tej zmiany urlopu bo rev wreszcie bedzie mogł zezlomować mi flote na U5. W tą gre gra sie latami i to nic nowego ze konta wiszą na urlopie po pare lat. Co w tym złego? Skoro ktos sie loguje do 50 dni na konto to znaczy ze pamieta o nim i moze kiedys bedzie chcial grac dalej.

 

Jak dla mnie zmiana totalnie bez sensu i zrobiona specjalnie pod flociarzy ktorzy po prostu nie maja juz co złomować wiec zabieraja sie za konta na urlopie, słabo...

Edytowane przez Czartoryski
Napisano

Zaraz a może jakas ankieta wsród graczy? Nie mam ochoty/czasu/mozliwosci grać to konto wisi na urlopie, przeciez te cipy sie cieszą z tej zmiany urlopu bo rev wreszcie bedzie mogł zezlomować mi flote na U5. W tą gre gra sie latami i to nic nowego ze konta wiszą na urlopie po pare lat. Co w tym złego? Skoro ktos sie loguje do 50 dni na konto to znaczy ze pamieta o nim i moze kiedys bedzie chcial grac dalej.

 

Jak dla mnie zmiana totalnie bez sensu i zrobiona specjalnie pod flociarzy ktorzy po prostu nie maja juz co złomować wiec zabieraja sie za konta na urlopie, słabo...

Nie becz bo to nie mój pomysł jest. Wrócę do domu to dam pomysł który może wyrówna ten kretyński pomysł :)

Napisano

Urlop ograniczony czekać tylko na kolejne atrakcje, parę proponuję:

-ograniczenie banku

-ograniczenie denontowni

-ograniczenie nieaktywnych graczy przez weryfikacje bankową kont (min wpłata 5zł na start jako potwierdzenie)

-wprowadzenie miesięcznych stawek aktywacyknych (0zł to max 50% wydobycia, 10zł to 100% wydobycis, 20zł to 150%, 30zł to 200%, .. Max 60zł to 500% wydobycia)

-wprowadzenie opłat za flotę (min 15zł to ok jak bez opłaty to co miesiąc 5% ulega zepsuciu bez możliwości naprawy a 20zł to +1% 30zł to +2% z max bonusowym 100zł/mieś +10%)

-możliwość zablokowania ataków przed jednym/wieloma/wszystkimi graczem/graczami za drobny 1000zł (atakujący którzy mogliby z nim wygrać po próbie ataku dostawaliby zwrot kosztów za lot*5, ci którzy by przegrali od razu traciliby flotę bez pz)

 

Mam jeszcze masę podobnych genialnych ponysłów mawet choćby max urlop 3-4dni i do 20-30dni/rok

oczywiście ankieta (najlepiej 5mim trwająca w terminie który będzie znać admin i ~2-5graczy). I przyszłość gry świetlista wręcz będzie...

Napisano

 

 


Urlop ograniczony czekać tylko na kolejne atrakcje, parę proponuję:
-ograniczenie banku
-ograniczenie denontowni

-ograniczenie nieaktywnych graczy przez weryfikacje bankową kont (min wpłata 5zł na start jako potwierdzenie)
-wprowadzenie miesięcznych stawek aktywacyknych (0zł to max 50% wydobycia, 10zł to 100% wydobycis, 20zł to 150%, 30zł to 200%, .. Max 60zł to 500% wydobycia)
-wprowadzenie opłat za flotę (min 15zł to ok jak bez opłaty to co miesiąc 5% ulega zepsuciu bez możliwości naprawy a 20zł to +1% 30zł to +2% z max bonusowym 100zł/mieś +10%)
-możliwość zablokowania ataków przed jednym/wieloma/wszystkimi graczem/graczami za drobny 1000zł (atakujący którzy mogliby z nim wygrać po próbie ataku dostawaliby zwrot kosztów za lot*5, ci którzy by przegrali od razu traciliby flotę bez pz)

Mam jeszcze masę podobnych genialnych ponysłów mawet choćby max urlop 3-4dni i do 20-30dni/rok
oczywiście ankieta (najlepiej 5mim trwająca w terminie który będzie znać admin i ~2-5graczy). I przyszłość gry świetlista wręcz będzie...

 

Całkiem fajne pomysły. Te na zielono popieram.

A ten czerwony i duży to zarąbisty pomysł. Premka w tankach kosztuje 59pln i kupują. Tu też kupią za te plny.

Dawaj następne pomysły

Napisano

Wzrost wydobycia o 500% i +10 slotów expedycji za te dwa mógłbym dać 50zł/mieś choć wolałbym posiadaną ilość slotów expedycjix4 i dodatkowo opcję opłaty za 1/2 roku w promocji za 250zł i rok za 480zł (do tego potrzebna byłaby modyfikacja regulaminu). To byłoby ciekawe autentycznie nowe możliwości :)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.