Gość Braus Napisano 21 Maja 2015 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2015 Problem dotyczy zasady działania antybota, podczas wysyłania floty.Jestem pewien, że to już gdzieś było pisane, ale nie mogę znaleźc a problem zdaje się nadal występuje. Do rzeczy.Wysyłając flotkę w ostatnim ruchu, gdy klikamy "wyślij" flota leci - lub pojawia się nam matematyczne zadanie z antybota. Jednak ten antybot blokuje wysłanie floty.Chodzi o to, żeby flota wyleciała a dopiero wykonanie kolejnych działań z flotką, było uzależnione od naszej reakcji na antybota. Obecne działanie antybota, może skutkowac wieloma negatywnymi skutkami.Dla przykładu - mamy wyliczoną flotkę, chcemy wysłac atak z dokładnością do 2-3s i w momencie wysłania ataku pojawia nam się antybot. Trzeba wpisac wynik i całą procedurę wysyłnia ataku rozpocząc od początku, co daje nawet około 10s. Lub ucieczka przed atakiem - chcemy zwiac a antybot nam wskoczy i nie uciekniemy. Kilka sekund ma znaczenie w tej grze.Proszę o wprowadzenie tej zmiany Cytuj
Alwego Napisano 21 Maja 2015 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2015 Zgodzę się, że antybot to porażka. Nawet jeśli okienko wyskoczy po wysłaniu floty, to utrudni to grę, bo czasem trzeba zrobić kilka rzeczy jedna po drugiej więc antybot i tak sprawi, że zamiast przykładowego zwycięstwa, będziemy mieli porażkę. Cytuj
MrWhite Napisano 21 Maja 2015 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2015 antybot jest agresywy i taki ma być, trzeba tylko wykluczyć go z misji atakuj, stacjonuj i niszcz do tego dać inny współczynnik jego pojawiania sie przy skanowaniu. Byly jakieś przekrety z w/w misjami zwiazanymi z antybotem pomijając czasy uni 2-4 ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.