Iac Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) 01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 15 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90% - między turami nie powinno minąć więcej niż 24h, inaczej "licznik" się zresetuje.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej 2,5 krotności ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 5%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30, grawitony: 15.12: Czas i koszty badania poniżej.13: Wysłanie z floty z misją niszcz jest możliwe 21 razy w ciągu tygodnia (21 razy w ciągu 168 godzin). Za cenę 3 astatów limit jest podwajany przez tydzień.14: Czas niszczenia planety wynosi 60 sekund za każde pole (nie tylko zabudowane) minus 1 sekunda na każdej minucie za każdy poziom badania Koszty będą rosły *1,2 i zaczynają się od 1 bln deuteru, czas rośnie *1,3 i zaczyna się od 10h: ISBN= 800 Poziom Czas Koszt1 10,00 12 13,00 1,23 16,90 1,444 21,97 1,735 28,56 2,076 42,84 2,497 55,69 2,998 72,40 3,589 94,12 4,3010 122,36 5,1611 159,07 6,1912 206,79 7,4313 268,82 8,9214 349,47 10,7015 454,31 12,8416 590,61 15,4117 767,79 18,4918 998,12 22,1919 1297,56 26,6220 1686,83 31,9521 2192,88 38,3422 2850,74 46,0123 3705,97 55,2124 4817,76 66,2525 6263,09 79,50 Poziom 20 przy labkach 800 = 70 dniPoziom 25 przy labkach 800 = 260 dni poziom 10: tura 1: 50% szans, tura 2: 80% szans, tura 3: 100% szanspoziom 20: tura 1: 70% szans, tura 2 i kolejne: 100% szanspoziom 25: tura 1: 80% szans, tura 2 i kolejne: 100% szans poziom 10: 150% złomu początkowegopoziom 20: 200% złomu początkowegopoziom 25: 225% złomu początkowego planeta 200 pól zabudowanych: wymagane 4 mld ow przy locie przez jedną galę: poziom 10: 2,4 bln kryształupoziom 20: 3,2 bln kryształupoziom 25: 3,6 bln kryształu planeta 300 pól (w ogóle) poziom 10: ok. 4,10 hpoziom 20: ok. 3,20 hpoziom 25: ok. 2,50 h Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Jacme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Proszę zgłaszać uwagi i propozycje, będę zmieniał wtedy pierwszy post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhsnake0 Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Pierwszą uwagą jest wielkość planet. Myślę, że trzeba to uwzględnić i dodać do obliczeń tak aby całość była jeszcze bardziej złożona. Czy jeśli atak w pierwszej turze się n ie uda to OW się rozbijają? ( czy ma pozostać debris? czy moon będzie wtedy się generował?)Co jeśli na planecie jest obrona ?Co jeśli przy planecie jest moon? Czy będzie to przeszkoda ( może warto jest przez rozwaleniem planety, zniszczyć moona? ) Jacme, zrób jakieś wyliczenia odnośnie zysków i strat.Muszę, to też zobaczyć w cyferkach bo pomysł sam w sobie nie może być kopalnią darmowego surowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) Huh, może inni też się wypowiedzą, miałem zamiar tylko inspirować, ale odpowiem na pytania: OW się nie niszczą. Na planecie może być maks. 1 sztuka każdego rodzaju obrony i 0 floty - w przeciwnym wypadku będzie walka. Moon nie ma żadnego znaczenia. Myślę, że ograniczenie nie powinno znikać zupełnie ale zmieniać się np. na takie, że można niszczyć maks. raz na 2 godziny. Przez to nie będzie to kopalnia darmowego surowca. Zyski i straty: na niskich możliwe są straty. Na wyższych poziomach zysk jest pewny, ale może być mały albo duży - zależnie od tego czy planeta zniszczy się w 1, 2 czy 3 fali. Tu przy okazji wyłapałem błąd - złom wynosi 2,5 krotność paliwa. poziomach lot 4 mld do następnej gali kosztuje 804.984.552.000 deuteru - 800 miliardów. Przykład: poziom badania 1: niszczymy planetę w 4 fali i jesteśmy do tyłu. Poziom 20: Niszczymy w 1 albo 2 fali i jesteśmy zawsze trochę do przodu Edytowane 6 Lutego 2015 przez Jacme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.