BeRnI Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Sierpnia 2014 Dokładnie zamiast utraty floty jest taka informacja: Radary flot zaczęły głośno wskazywać pozycję 11 X 68 H. Załoga pędząc na wskazane wytyczne była świadkiem hipernowy, ekspedytorom udało się ominąć promień gamma, dzięki czemu bezpieczniewracają na pozycję startową
kubulus Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Sierpnia 2014 Może głupia propozycja, ale więcej możliwości czasu podczas zatrzymywania flot?
-marcel- Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Może głupia propozycja, ale więcej możliwości czasu podczas zatrzymywania flot? Wcale nie taka głupia ta propozycja. Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez -marcel-
kubulus Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Sierpnia 2014 Dokładnie zamiast utraty floty jest taka informacja:Chyba żartujesz... 08-19 11:21:44 +0000 System Raport Ekspedycji - Radary flot zaczęły głośno wskazywać pozycję 11 X 68 H. Załoga pędząc na wskazane wytyczne była świadkiem hipernowy, ekspedytorom udało się ominąć promień gamma, niestety w złą stronę, potężna grawitacja zaczęła ściągać flotę w czarną dziurę, więcej informacji flota nie zdołała przesłać, została ona bezpowrotnie zniszczona.
BeRnI Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Sierpnia 2014 To w takim razie możliwość uniknięcia przez flotę promieni gamma ... 50/50
spieriz Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Sierpnia 2014 dodano 20s przy misji zatrzymaj
zdzisLG Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) nowa opcja w expach czyli trafienie czarnej dziury ale cudem uniknięcie jej.. Radary flot zaczęły głośno wskazywać pozycję 11 X 68 H. Załoga pędząc na wskazane wytyczne była świadkiem hipernowy, ekspedytorom udało się ominąć promień gamma, dzięki czemu bezpieczniewracają na pozycję startową - to prawdziwy cud! Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez zdzisLG
Power. Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 zmniejszenie o 90% szansy na zniszczenie floty przez czarną dziurę zamiast tego flota cudem jej unika
kubulus Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 50% szans na ucieczkę z czarnej dziury
spieriz Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 kometa zastąpiona klonowaniem?
Alwego Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 kometa zastąpiona klonowaniem? Nieeee dostałem dzisiaj kilka komet
BeRnI Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 50% szans na ucieczkę z czarnej dziury Wczoraj napisałem dokładnie to samo To w takim razie możliwość uniknięcia przez flotę promieni gamma ... 50/50
destiny Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 80% na ocelenie floty i 20% na wpadniecie w dziure
MrWhite Napisano 20 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Sierpnia 2014 juz mnie to wszystko meczy, deus pojawia sie i znika, projekty jak niszczenie moonów, wersja mobilna gry, points of interest czy zmiany w systeme banowania zastępowane są kolejnymi bugami jak wyzerowanie resortów na U7, znikające statki ktorymi opoznamy ataki czy niby lagi gry Deusx masz kilka fajnych osób w teame daj im większe możliwości nawet nie dotyczące universów na ktorych gramy, niech Neriel testuje niszczeniem moonów i inne pomysły na uni testowym, jest upierdliwy ale zawsze będziesz miał pełen raport dot nowych opcji, catalys dostanie wsparcie na zbugowanym u8 bo przez to co sie tam dzieje zrezygnowałem z gry, nie wspomnę o banie ktory dostałem w "nagrodę za zgłoszenie błędu", aż się bałem zgłaszać kolejnych.Podejmij działania mające na celu iż serwer nie padnie jak jego klon kilka miesiecy temu...pozdrawiam wytrwałych w grze
deusx Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 21 Sierpnia 2014 Zbugowane uniwersum 8 - pierwsze słyszę, uniwersum działa technicznie bez zarzutu.Fajnie, że wymyślacie nam dodatki, które zmieniają całkowicie obraz gry, jednak później to na naszej głowie jest rozmyślanie o strategicznym znaczeniu dodatku. Bo przez jeden nieprzemyślany element można zniszczyć całą grę!Niszczenie planet ? Miało być, ok, fajnie - tylko zniszczenie planety poza top 500 nie da nam żadnego zysku, bo zabudowa jest mniej warta niż sam lot. Niszczenie większych planet zabierze farmy, a mniejsza ilość na zniszczenie nie przyczynie się do wzrostu flot.Niszczenie moonów ? Działa od kilkunastu miesięcy niezmiennie dobrze!Resorty u7 ? Problem istniał przy przenoszonych kontach, potem wyzerowało się każdemu ze względu na mały błąd przy skrypcie naprawczym. Jednak dotyczyło to tylko wyświetlanie, realnie resorty działały i obecnie są naprawione na każdym koncie.System banowania zawiera od dzisiaj poprawkę, która zdejmie nałożony urlop z banem, gdy czas blokady się skończy!
Alwego Napisano 21 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Sierpnia 2014 A z tym niszczeniem planet to może zrobić coś w stylu dnia farmera? Raz na jakiś czas, jeden dzień, nagrody dla aktywnych. Czy prościej by było po prostu skasować ręcznie te puste planety idlaków? Bo problem miejsca w dalszym ciągu będzie. http://www.iv.pl/images/82095786649105412323.gif
MrWhite Napisano 21 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Sierpnia 2014 Zbugowane uniwersum 8 - pierwsze słyszę, uniwersum działa technicznie bez zarzutu. wymienie tylko kilka błędów ktore zaczęły pojawiać sie na u8 wraz z jego startem, obecnie większość problemów dotyczy również U7- możliwość kupna surowców od początku uni- wykonując atak i opozniając go np. 6 razy po 1 sondzie szpiegowskiej do celu potrafi doleciec tylko jedna sona + flota atakująca pozostałe sondy znikają - błąd również obecnie jest na U7- wykonując ACS np. w 5 osób floty 3 graczy zawróciły na 30s przed dolotem - błąd również jest na U7- wysyłając recyklery z podglądu gali system potrafi wysłać tylko 1 szt pomimo iż zlomu jest np. na 10 000 000 000 recków Fajnie, że wymyślacie nam dodatki, które zmieniają całkowicie obraz gry, jednak później to na naszej głowie jest rozmyślanie o strategicznym znaczeniu dodatku. Bo przez jeden nieprzemyślany element można zniszczyć całą grę!Niszczenie planet ? Miało być, ok, fajnie - tylko zniszczenie planety poza top 500 nie da nam żadnego zysku, bo zabudowa jest mniej warta niż sam lot. Niszczenie większych planet zabierze farmy, a mniejsza ilość na zniszczenie nie przyczynie się do wzrostu flot. Sam obiecałeś odpalenie niszczenia planet "jutro", wobec powyższego uważam że faktycznie nie ma to sensu, i trzeba rozmawiać dalej o ewentulanych pomysłach dot. w/w tematu Resorty u7 ? Problem istniał przy przenoszonych kontach, potem wyzerowało się każdemu ze względu na mały błąd przy skrypcie naprawczym. Jednak dotyczyło to tylko wyświetlanie, realnie resorty działały i obecnie są naprawione na każdym koncie. super że udało się przynajmniej to naprawić System banowania zawiera od dzisiaj poprawkę, która zdejmie nałożony urlop z banem, gdy czas blokady się skończy!
spieriz Napisano 21 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Sierpnia 2014 deusx, nikt nie mówi że wszystkie pomysły mają sens, ale jak już się rozmyśliłeś to chociaż napisz o tym graczom, a nie że wszyscy czekają miesiąc czasu na pomysł który będzie "jutro", a Ty dobrze wiesz że go nigdy nie będzie
deusx Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 21 Sierpnia 2014 Nie chodzi oto, że się rozmyśliliśmy na temat danego pomysłu, tylko szukamy złotego środka na jego wprowadzenie. Uwierzcie mi, że naprawdę nie jest to tak oczywiste jak się wydaje.Na pewno mogę obiecać, że niszczenie planet bądź pokrewna opcja zostanie wprowadzona do końca weekendu, jakie będą parametry bądź szczegóły samej opcji - wszystko jest omawiane.
Power. Napisano 23 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Napisano 23 Sierpnia 2014 deusx to jaki był ten drugi bonus związany z flotą?zgadł ktoś?
deusx Napisano 23 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 23 Sierpnia 2014 Brak czarnych dziur na ekspedycjach był drugim bonusem, jednak ten nie był już premiowany na forum.
Rekomendowane odpowiedzi