Skocz do zawartości

Niszczenie planet - ankieta


deusx

njszczenie planet  

40 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy uwazasz, ze debris ze zniszczonej planety powinien byc duzy

    • Tak
      33
    • Nie
      7


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w zwiazku różnymi propozycjami co do sposobu, zysku i znaczenia pod wzgledem strategicznym opcji niszczenia nieaktywnych planet musze przeprowadzic ankiete.

 

Ankieta dotyczy zysku ze zniszczonej planety.

Wiekszy zysk skusi uzytkownikow do stawiania bojowych flot, celem zniszenia planety. Im wiecej flot na uniwersum tym lepiej dla wszystkich graczy.

Pojawia sie ryzyko jednak niszczenia duzej ilosci farm, mamy tutaj zaplanowany wzor na zasadzie:

Srednia wydobycia z top 100, podzielic przez x (x do uzgodnienia)

Dzieki czemu dobrej farmy tak czy owak nikt nie zniszczy.

Dodatkowo bedzie limit dzienny niszczenia planet.

 

Przepraszam za drobne bledy, temat pisany z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Pojawia sie ryzyko jednak niszczenia duzej ilosci farm, mamy tutaj zaplanowany wzor na zasadzie:
Srednia wydobycia z top 100, podzielic przez x (x do uzgodnienia)

Pojawia sie jeszcze jedno zagrozenie w zastosowaniu tego wzoru. Gracz np.top22 wylacza wydobycie,czyli ustawia na zero. Po czasie staje sie (iI) a wydobycie ma na poziomie prawie zerowym.Wiec system pozwoli zniszczyc jego planety.

Aby temu zapobiec wraz z pojawieniem sie (iI) wydobycie powinno zalaczac sie na 50% bez wzgledu na wczesniejsze wylaczenie wydobycia przez gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzida, a nie jest już tak przypadkiem?

 

Alwego dziękuję, że zaproponowałeś mój pomysł ;)

ale po przemyśleniu pomysł ze średnią wydobycia wydaje mi się jednak trochę lepszy, ponieważ wraz z rozwojem całego uniwersum, system będzie pozwalał na niszczenie kolejnych farm, które już wyszły z użytku codziennego. A takie statystyki deusx chyba może bez problemu zrobić, przynajmniej tak mi sie wydaje ;)

 

ruse zgadzam się, derbis w większości powinien być zależny od ilości budynków na planecie, ale można by też pomyśleć aby w niewielkiej części był zależny od ilości floty / jakiejś nowej technologii którą można by wprowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spieriz z cala pewnoscia tak nie jest, ze wydobycie na 50% maja wszyscy (iI).Jest sporo topowych kont z (iI) ktore nie maja wcale wydobycia i to,ze wylaczyli je zanim stali sie (iI) to jedyne wytlumaczenie.

Jesli to niedopatrzenie to przy okazji tego tematu warto moze to poprawic?

 

 


Alwego dziękuję, że zaproponowałeś mój pomysł ;)

ale po przemyśleniu pomysł ze średnią wydobycia wydaje mi się jednak trochę lepszy, ponieważ wraz z rozwojem całego uniwersum, system będzie pozwalał na niszczenie kolejnych farm

W sytuacji wzoru na srednia wydobycia,moj post powyzej powinien byc szczegolnie wziety pod uwage. Nawet konto top1 po wylaczeniu wydobycia i zakfalifikowaniu sie do (iI) straci wszystkie planety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzida nie spotkalem sie z czyms takim, ale jesli faktycznie tak jest to jest to błąd i deusx musiałby to naprawić. Wtedy wzór ze średnią będzie miał sens. Proponuję również, aby do tej średniej nie wliczać graczy na urlopach oraz idlerków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zrobić niszczenie planety od x ilości magazynów na planecie. Farma która ma wysokie eko z małymi magazynami to nie farma, a wręcz przeciwnie nawet mało rozwinięte eko przy dużych magazynach daje nieprawdopodobny zyski w dłuższym okresie czasu. Aby były floty w grze to powinno być wprowadzone ograniczenie wykupu floty za astaty np możemy wykupić surowców w danym czasie(np rok, pół, miesiąc czy coś) która odpowiada 60% surowców włożonych w konto oczywiście jeśli ktoś ma dużo surowców włożone w konto procent się zmniejsza i alternatywa dla nowych i słabych graczy ze mogą kupić dużo więcej.

Jak już zniszczycie planety to gra i tak będzie stała bo będzie na początku buuum i koniec.

Później wymyślicie stwarzanie planet? Będzie zaatakuj X statków aby powstała planeta i jeszcze może surowce będą same się przywozić. Po za tym jak statki maja zniszczyć planetę to nie  jest logiczne .  Księżyc jest mały ale planety są dość duże.

Zróbcie nowy statek niszczyciel budynków i zbieracza gruzu jakaś technologie do tego np ze możemy niszczyć więcej kopalni na raz  i pozyskiwać więcej surowców z tego czy coś. Polepszy się wtedy flirciarzom bo będą latać na ekowców. Uświadomcie sobie, że jeśli nie kupicie astatów to i tak nie rozwalicie tych większych flot, chyba ze będziecie grać latać i szukać ale jak się wam nie chce to wymyślacie jakieś rozwiązania. Można usunąć żałosne konta i już będzie miejsce.

Edytowane przez Zybi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Lepiej zrobić niszczenie planety od x ilości magazynów na planecie.

magazyny będą również jednym z warunków przy niszczeniu planety (przynajmniej miały być, było o tym mówione w poprzednim temacie).

 

 

 


wprowadzone ograniczenie wykupu floty za astaty

takich propozycji też było już dużo, ale nie ukrywajmy - to nie ma szans przejść.

 

 

 


Później wymyślicie stwarzanie planet?

to już możesz zrobić bardzo tanio kolonizatorem ;D

 

 

 


Zróbcie nowy statek niszczyciel budynków i zbieracza gruzu jakaś technologie do tego np ze możemy niszczyć więcej kopalni na raz i pozyskiwać więcej surowców z tego czy coś.

można by i coś takiego zrobić, tylko że z tym będzie więcej roboty i deusxowi raczej sie nie bedzie chciało, więc byśmy czekali kolejne pół roku na to.

 

 

 


Polepszy się wtedy flirciarzom bo będą latać na ekowców.

takie coś na pewno by nie przeszło. Budynki celowo są niezniszczalne, aby gracze którzy nie mają czasu grać flotą, mogli sobie chociaż poklepać eko i poczekać aż będą mieli czas żeby postawić flotę. Taka opcja by spowodowała bardzo gwałtowną utratę aktywnych graczy na wszystkich uniwersach.

 

 

 


Uświadomcie sobie, że jeśli nie kupicie astatów to i tak nie rozwalicie tych większych flot

http://forum.ogam.online/topic/12118-livemylife-kv-winiu-hejter-ss-vs-shiron20-2163577732/

 

tez sie da ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niszczenie budynków lub planet aktywnych graczy stanowczo niema szans przejść a już na pewno nie jest to tematem rozmowy.

W nocy przedstawię średnią wydobycia z top 100, abyście mieli wyobrażenie jaka to może być suma. Takie rozwiązanie jest lepsze niż sztywno ustawione budynki, ponieważ będzie ono wraz z rozwojem uniwersum samo się dostosowywać.

Ew można spisać średnią kopalni metalu, kryształu i deuteru top 100, na jedno wyjdzie :)

 

Tutaj jedynie chodzi o zniszczenie planety nieaktywnego gracza, który mógłby i tak zostać usunięty z powodu długiej nieaktywności. Jednocześnie da to więcej flot oraz dodatkowe źródło zarobku.

 

Myślę nad dodaniem dodatkowego wzoru, który będzie rozdzielał zysk zależnie od pozycji punktowej gracza. Gracz z mniejszym TOP będzie miał większy zysk niż czołówka, przez co TOP nie będzie aż nadto zwracał uwagi [bo nie chodzi tutaj o TOP graczy] na niszczenie tych planet, a słabsi zaczną bardziej je tworzyć [i o nich właśnie chodzi, aby zachęcić do stawiania flot].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Myślę nad dodaniem dodatkowego wzoru, który będzie rozdzielał zysk zależnie od pozycji punktowej gracza. Gracz z mniejszym TOP będzie miał większy zysk niż czołówka, przez co TOP nie będzie aż nadto zwracał uwagi [bo nie chodzi tutaj o TOP graczy] na niszczenie tych planet, a słabsi zaczną bardziej je tworzyć [i o nich właśnie chodzi, aby zachęcić do stawiania flot].

No właśnie  chodzi o  o to żeby zachęcić słabszych graczy do stawiania flot.  Chyba po  to żeby ci silniejsi mieli na co latać i co złomować.  Przypuszczam, że ci słabsi gracze stracą te swoje floty jeszcze zanim uda im się odpowiednie  do zniszczenia planety wybudować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niszczenie planet będzie jedynie dodatkowym zyskiem dla flociarzy.

 

POWTARZAM PO RAZ KOLEJNY: Postawienie floty zależy przede wszystkim od ilości czasu gracza! Nawet, jak małym nakładem czasu będę mógł zarobić wieeeele surowców poprzez nsizczenei planet, floty i tak nei postawię - bo nawet tego małego nakładu czasu nie mogę wygospodarować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spirez niektóre moje zdania były czysta ironia, a że flotę bez astatów da się rozwalić to każdy wie lecz trzeba grać i to ostro, a są tacy co im się nie chce a chcą mieć.

Jeśli to będzie działać na zasadzie czyszczenia galaktyk z kont poniżej top 1500 które nic nie dają jestem jak najbardziej za.

Można dodać jakieś zadania "czyściciel galaktyki" i odpowiednie profity które wspomogą słabszych graczy. I np: słaby gracz za zniszczenie planety by dostawał bardzo dużo sury, a graczom z topki by się nie opłacało wiec to by pobudziło może tych słabszych do budowy flot i zabawy. Nowy gracz ma problem na początku z badaniami czy kolejka budowania wiec w nagrodę też mogą dostać jakaś technologie o lvl wyżej czy coś oczywiście do pewnego stopnia.

Trzeba pomóc graczom zaistnieć też na starych uniwersach bo co roku nowe z małą ilością graczy nic nie dają.

Ważna jest promocja gry wiec za reflinki dla nowych graczy i za każdego poleconego gracza powinny dawać duże nagrody.

Inna gierka w necie za reflinki ma dużo profitów i ludzie miesięcznie 2500 takich robią więc ktoś zawsze się skusi zarejestrować. Więcej graczy ciekawsza rozgrywka.

W sojuszach powinien być bank sojuszniczy dla wspomagania słabych, nowych graczy. Nie mowa tu o kosmicznej ilości surowca, ale o to aby rozbudować kogoś na db początek. Wtedy sojusz ma jakieś znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deus, a skoro to i tak ma być alpha, to nie można by tego przeprowadzić na zamykanym uni (6 lub 7)? A po pierwszych testach i poprawkach (bo te będą na pewno) wprowadzić na innych w wersji beta?:> 

 

Jak coś się spier...li to zniszczonych planet nie odzyskamy (niby jest backup...), a w przypadku zamykanego uni to pies drapał ew. błędy :-)

Raczej przyjęło się, że wersji testowych nie wprowadza się na serwerze produkcyjnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.