MrWhite Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 (edytowane) Witam,Czas chyba pomyśleć nad modyfikacją gałęzi z zadaniami, zwłaszcza tymi których wykonanie na "nowych" uniach jest niewykonalne lub może je wykonać jedna osoba, dla pozostałych braknie po prostu moonów. Proponuję wprowadzić modyfikację w zakładce flota - zniszcz Obecnie wygląda to tak: 1. Zniszcz 1 księżyc o dowolnej średnicy. 2. Zniszcz księżyc o średnicy co najmniej 4.500. 3. Zniszcz księżyc o średnicy co najmniej 6.000.4. Zniszcz 10 księżyców o średnicy co najmniej 5.000.5. Zniszcz księżyc o średnicy co najmniej 8.000.6. Zniszcz księżyc o średnicy co najmniej 9.000.7. Zniszcz księżyc o maksymalnej średnicy (9.900).8. Zniszcz 500 księżyców o dowolnej średnicy.9. Zniszcz 100 księżyców o średnicy co najmniej 5.000.10. Zniszcz 5 księżyców o maksymalnej średnicy (9.900). moja propozycja poniżej:Zniszcz 1 księżyc o dowolnej średnicy Zniszcz księżyc o średnicy co najmniej 4.000 Zniszcz księżyc o średnicy co najmniej 5.000 Zniszcz 10 księżyców o średnicy co najmniej 5.000 Zniszcz 2 księżyce o średnicy co najmniej 6.000 Zniszcz 3 księżyce o średnicy co najmniej 7.000 Zniszcz 500 księżyców o dowolnej średnicy Zniszcz 4 księżyce o średnicy co najmniej 8.000 Zniszcz 30 księżyców o średnicy co najmniej 5.000 Zniszcz księżyc o maksymalnej średnicy (9.900) Zniszcz 1000 księżyców o dowolnej średnicy Co do wygranej jako iż jest to misja niszcz, proponuje jako nagrody GS zamiast surowców, jeśli temat przejdzie można się zastanowić nad ilością itd. jeśli nie to zostaniemy przy surowcach, byle tylko pozbyć się zadania zniszcz 100 moonów o średnicy 5.000 które z racji braku tych moonów na uniwersach jest po prostu niewykonalne, a nawet jeśli już znajdziemy te 100 moonów to koszta lotu są zbliżone do nagrody za zadania, a jeśli stracimy GS to zadanie może okazać się bardzo kosztowne. Edytowane 27 Lipca 2014 przez MrWhite Alwego dodał reakcję 1 Cytuj
Alwego Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 Moony 5k można niszczyć mając 0% szans na stratę przy wysyłaniu 54 mln GS chyba. Sam taką ilością latam. Nie wiem jak na innych uni, na u5 z tym zadaniem problemu nie ma, bo 'piątek' jest sporo. Problemem natomiast jest 9900, zniszczenie jednego takiego moona jest za wcześniej, a zniszczenie 5 takich moonów.... no może wykonalne, może.... bo takich moonów praktycznie nie ma. Jestem jak najbardziej za zmianami. Cytuj
MrWhite Napisano 27 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 Moony 5k można niszczyć mając 0% szans na stratę przy wysyłaniu 54 mln GS chyba. Sam taką ilością latam. Nie wiem jak na innych uni, na u5 z tym zadaniem problemu nie ma, bo 'piątek' jest sporo. Problemem natomiast jest 9900, zniszczenie jednego takiego moona jest za wcześniej, a zniszczenie 5 takich moonów.... no może wykonalne, może.... bo takich moonów praktycznie nie ma. Jestem jak najbardziej za zmianami. Na 7 przeczesałem 2 gale i znalazłem 6 moonów w przedziale 5-5.7k dla moona 5.7 już potrzeba prawie dwa razy więcej tych GS Cytuj
Neriel Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 (edytowane) Alwego dał fajny pomysł z zadaniami wielokrotnie wykonywanymi, można ten motyw połączyć z nagrodami w postaci GŚ i rozgałęzieniem gałęzi "flota zniszcz" w taki sposób: - księżyce o dowolnej średnicy (jednokrotne wykonanie)--- 1--- 10--- 50--- 250--- 1000- księżyce małe (4500)--- 1--- 25--- 100- księżyce średnie (6000)--- 1--- 10--- 30- księżyce duże (7500)--- 1--- 5--- 15- księżyce ogromne (9000)--- 1--- 3---10- księżyce o maksymalnej średnicy (jednokrotne wykonanie)--- 1--- 3--- 5--- 15--- 25 Jednokrotne wykonanie czyli tak jak było do tej pory.Wielokrotne czyli licznik zniszczonych moonów danej wielkości zeruje się po naciśnięciu "Sprawdź" na dowolnym zadaniu z danej gałęzi wielkości.A więc wykonanie zadania na zniszczenie np. 5 moonów 7500 nie zeruje żadnego licznika innej wielkości moonów.Jeśli zniszczyliśmy 3 moony i nie możemy doszukać się więcej to odbieramy nagrodę za 3, wolimy poczekać to szukamy więcej i odbieramy później nagrodę za zniszczenie 10. Tylko trzeba by ustalić konkretny przedział (4500-5999, 6000-7499, 7500-8999, 9000-9799), żeby nie było tak, że robię zadanie na gałęzi 7500 i jednocześnie wszystkie niższe.Musi być tak, że jak zniszczę moona 7700 to zaliczy tylko do przedziału 7500-8999. Nagrody jeszcze nie wiem jakie, ale za jednokrotnie wykonalne zadania mogłyby to być surowce, a za wielokrotnie wykonalne GŚ. Edytowane 27 Lipca 2014 przez Neriel Cytuj
MrWhite Napisano 27 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 pomysł powyżej super jednak ja bym naciskał aby za zadania z flot była flota, gracz stanie przed decyzją czy demontować za 40-50% czy próbować coś ugrać, tym samym jest szansa na to że liczba flot wzrośnie. Cytuj
Neriel Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 (edytowane) Aby nowe floty powstały trzeba nakłonić do ich budowy tych którzy tego jeszcze nie robią, a Ty próbujesz do tego przekonać tych którzy i tak już tę flotę postawili. Nie chciałbym zmieniać znowu tematu na prędkość flot ale skoro już twórca tematu zaczął o powstawaniu nowych flot... Problem nie polega na tym, że ludzie nie chcą grać flotą, a na tym, że nie chcą co chwilę jej tracić by co chwilę ją odbudowywać. No dla mnie przynajmniej to jest absurdalny styl gry.Nawet gdybyśmy rozdawali 1kkk GŚ za darmo to kilku flociarzy wytnie w pień całą resztę i ta reszta raczej nie będzie miała ochoty się odbudowywać, nawet jakby było z czego. Także nie kierowałbym się tutaj i w sumie nigdzie indziej myślą "może powstaną nowe floty", ponieważ nawet jeśli powstaną to raz, dwa razy i się odechce tak grać i znowu nie będzie flot. Nie wiem czy gratulować spieriz'owi takiego podejścia, ale patrząc na statystyki flot dowolnego uni wnioskuję, że nieliczni mają ochotę bawić się w ten sposób.Jeśli się mylę to z niecierpliwością oczekuję aż ktoś wyjaśni wszystkim czemu u nas tak mało flot.Na Ogame są i póki nie zaczniemy naśladować tych, którym dobrze idzie to sami będziemy przykładem tych których nie należy naśladować. Edytowane 27 Lipca 2014 przez Neriel Cytuj
spieriz Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 gdyby tutaj była prędkość podobna do oryginału ogame, to nigdy bym tutaj nie przyszedł, jak i bardzo wielu innych graczy, taka jest prawda.bo po co miałbym tutaj przychodzić, skoro niczym by się to nie różniło od zwykłego ogame? a ja myślę, że powodem małej ilości flot może być po prostu mała ilość graczy. Na Ogame raczej też nie wszyscy mieli flotę gdyby graczy na uniwersum byłoby 2000 zamiast 200, to flot by było 150 zamiast 15 Cytuj
Alwego Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 gdyby tutaj była prędkość podobna do oryginału ogame, to nigdy bym tutaj nie przyszedł, jak i bardzo wielu innych graczy, taka jest prawda. Prawda jest też taka, że przyszli by inni. Próbowałem namawiać na rejestrację na ogam, ale bez rezultatu - "dla mnie za szybko". Na rynku są serwery, gdzie prędkość jest znacznie mniejsza, gdzie są floty, więc są ludzie, którzy chcą mniejszych prędkości. Nie wiem, może Deus nie chce otwierać się na nowe rynki bo ten został podzielony - jedna firm,a bierze średnie prędkości, a druga (ogam) bierze te najwyższe prędkości i dzięki temu jedna firma drugiej w drogę nie wchodzi. Dla mnie to jest jedyne wytłumaczenie. Ogame to kurczący się rynek, który najlepsze lata ma już za sobą, dlatego ratunku trzeba szukać w ściąganiu nowych klientów, a Ci, nie są zainteresowani taką prędkością jaką oferuje Deus i idą do konkurencji, Cytuj
Neriel Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 (edytowane) spieriz, chyba żartujesz, że ogam poza prędkością niczym się nie różni od ogame...- bank- darmowy handlarz- ekspy- zadania- tryt- ilość planet- niszczenie moonów- bugi... Gdyby problem był w ilości graczy to by nasze staty wyglądały tak samo jak na ogame, a tam to wygląda tak: 43% aktywnych, 50% idlaków, 23% na urlopachJak to u nas wygląda? Na oko aktywnych 10%, idlaków 90% i urlopów 10% I Al dobrze pisze - was "wielu" przyszło ze względu na prędkość ale no kurde jest was wielu czy nie? Niech sobie zostanie ten speed, niech przychodzą nowi ze względu na niego ale czemu TYLKO taki mamy oferować? Edytowane 27 Lipca 2014 przez Neriel Cytuj
MOCZAR Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 Ja też jestem za experymentamimoże takie uni gdzie flota leci w układzie 5 min lub 15 minco to za problem ?3 - 4 godziny grzebania w czyms tam Cytuj
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 Co do prędkości moim zdaniem na Ogam powinny być różne uni z różnymi prędkościami. I nie tak jak na u7 x50 bo to nic nie zmienia... dalej lata się bardzo szybko, tylko x5-x10 by bylo czuć różnice. Cytuj
paciorkowiec Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 Jak zrobicie prędkość z ogame to po co tu grać , na takiej prędkości gdzie za kasę możecie surowce kupić, staje się to jeszcze bardziej idiotyczne .Problem flot zaczyna się od wprowadzenia surki za kasę , bo za szybko rosną dysproporcje . Ja dziś gram to mam 1000 000 ow czekałem na to 2 miechy , przyszedł drugi kupił ma to samo w dwa dni ( to przykład jakby co), no dobra straciłem tą flotę , i już jej nie odbuduje bo jest za duża różnica przez doładowanie , bo np: ja nie mam kasy na doładowania , albo nie chce jej na to tracić , bo mi szkoda , wolę polatać pofarmić itd. I wtedy doładowani jeden po drugim tracą flotę bo jeden kozak ich wycina w pień ( marshal nie chodzi o ciebie ) i dysproporcja się powiększa . itd itd. Druga połowa tych co nie grają flotą to jest poza grą , i to z powodu właśnie surki za kasę. Jestem pewny że przy mniejszym tęmpie wzrostu flot i braku surki za kasę , co się ze sobą wiąże , ilość latających flotami by wzrosła .Nie mówię że połowa uni zaraz miała by floty . Ale minimum x 2 do faktycznego stanu . Surkę za kasę wszyscy kupują , i nie ma co ściemniać ... tylko że jednego stać za 20 zł a drugiego za 200 zł , i wygląda to tak jak w biegu na 100 m wygra ten co się bardziej nasterydował ... a kto lubi i chce się ścigać z takim na sterydach ...... Cytuj
spieriz Napisano 27 Lipca 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Lipca 2014 no to zamiast robić jak co roku, czyli otwierać kolejne nowe uni na tych samych zasadach na ktorych graja ci sami gracze, to otwórzmy jednocześnie dwa uniwersa, jedno z prędkością x200 a drugie np. x20 czy x10, i po 3 miesiącach się porówna statystyki z obu uniwersów i sprawdzi czy prędkość faktycznie ma aż takie znaczenie. Myślę, że deusx mógłby teraz (koneic lipca) zrobić statystyki z u8 z ostatnich 2 miesięcy, a już niedługo, np we wrześniu utworzyć u9 z mniejszą prędkością, aby nie czekać znowu do czerwca na zmiany.i oczywiscie można by w końcu zrealizować któryś z tematów z działu "pomysły", na niszczenie planet już czekamy, mam nadizeje ze bedzie to bardzo szybko, ale jest tam jeszcze mnóśtwo innych pomysłów ktore mozna by wprowadzić Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.