Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak wiemy na u8 statystyki flot są liczone w liczbie statków a nie w punktach za owe statki. Problem w tym, że słabsi gracze którzy wybudują przykładowo trochę lm wskakują do top 10 z mizerną liczbą pkt za flotę, ale spada im S ponieważ są powiedzmy od razu w top 10 flot. Całkowicie mija się to z celem ochrony słabych graczy, w szczególności gdy ktoś zrobi same gś, będzie miał 4x więcej pkt za te gś niż drugi gracz za lmy, gracz z gś będzie miał S a ten z LMami już nie. Proponuję przywrócić statystyki floty gdzie liczą się punkty za flotę a nie ilość statków. 

Napisano

popieram pomysł.

dodatkowo zauważyłem dziwny błąd, mianowicie czasami podczas farmienia planety nie zabiera nam 50% surowca jak powinno, tylko 30% albo i mniej, nie wiem od czego to zależy.

Napisano

Ochrona słabego gracza bierze pod uwagę TOP ogólny, a jeżeli chodzi o floty to punktację realną. Więc wpadnięcie top 10 flot nie zwolni z nas ochrony, ponieważ top ogólny mamy niższy.

Napisano

A mnie interesuje  w jaki sposób jest ustalane, który gracz jest  dla mnie za słaby a który za dobry.

Mam top 76 i   wędrując po galaktyce zauważyłam, że przy graczach z  miejsc 172,164 jest zaznaczone słaby gracz a przy graczach z niższych pozycji czyli np 196, 215  tych oznaczeń nie ma. To samo się tyczy  dobrych graczy -  miejsce 15 - dobry gracz a mijsca wyższe w statystykach jak 14 czy 6   tych oznaczeń już nie ma.   O co tu chodzi?

Napisano (edytowane)

Ok. Dzięki za odpowiedź. Ale  jeżeli oznaczenia S i D dotyczą tylko różnicy w ilości posiadanej floty a nie ogólnej pozycji gracza  to czy  graczy z tymi oznaczeniami  można farmić? Bo jeżeli nie to jaki ma cel ustalanie w ten sposób, który gracz jest  za słaby a który za dobry dla mnie skoro mogę farmić kogoś z z poz 215 czyli dalekiej od mojej a  nie mogę lecieć na gracza ze zbliżoną ogólną punktacją  do mojej.  To oznaczenie S i D powinno dotyczyć ogólnej  punktacji gracza a nie tylko floty.

Edytowane przez Basik
Napisano

System nie przepuści ataku jeżeli uzna gracza za zbyt słabego. Jeżeli system zezwoli na atak, to albo możesz go wykonać, albo jest to błąd, za który gracz nie odpowiada, tylko administracja.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.