kOtello Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Można coś zrobić z satelitami słonecznymi są za mocne W ataku czy w obronie LOL //warn za spam!//deusx
Fenrir Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 A po co w ogóle ruszać satelity? 100k wystarcza na zasilenie naprawdę dużego eko, a koszt ten to jest mniej więcej pół sekundy przy geologu.
Perun Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 W ataku czy w obronie LOLźle się wyraziłem Chodziło mi o energię jako dostarczają, teraz już chyba jasne będzie
Neriel Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Satelity to jednorazowy wydatek. Co za różnica ile kosztują.
Fenrir Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 A nawet jeśli nie jednorazowy, to i tak ich koszt jest śmiesznie niski w stosunku do ilości potrzebnej do zasilenia dobrego eko.
deusx Napisano 27 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Neriel, myślałem raczej nad nieco większymi koloniami i mniejszym rozgałęzieniem (zachowując margines na lotki oraz najzimniejsze planety). Co do satelitów - od dawna jestem zdania, że trzeba coś zrobić z energią. Obecnie nie ma ona żadnego znaczenia, tak być nie może.
kubulus Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Jak osłabicie satelity, to powodzenia w wykonaniu zadania na 450pkt za badania.
Neriel Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 (edytowane) No nie wiem czy to by miało pozytywne czy negatywne skutki.Trzeba by się nieźle bunkrować by atakowanie satelit nie było opłacalne, bo po niezabunkrowną krysię pewnie by niektórzy wlatywali jak dzieci do cukierni. Na elektrownie na obecnych planetach nie ma miejsca ani surowców. Również nie mam żadnego sensownego pomysłu na tę chwilę co z nimi zrobić. A co do wielkości planet to chyba nie bardzo rozumiem co masz na myśli.To co ja proponuję ma konkretne cele. Napisz swoją propozycję i sam odpowiedz, co na danej pozycji można by robić - co by sprawiało, że warto by było ją wybrać? Moja propozycja wygląda mniej więcej tak:Na 1, 2 jest ciepło i ciasno. Na chwilę obecną nie wiadomo co na ciepłych można wymyślić.Na 3 jest jeszcze ciepło i da się zmieścić.4 nie jest już tak ciepła oraz niespecjalnie duża, także mało atrakcyjna (potencjalna lotka)Na 5, 6 i 7 można budować rekordowe poziomy wszelkich budynków i wykonać zadania.8 i 9 są mało atrakcyjne, także ponownie przypada im rola lotki. Ewentualnie maksymalne ochładzanie trytem sprawi, że ktoś je weźmie ale to kosztuje fortunę.10, 11 i 12 po powiększeniu kilkoma astatami pozwalają na swobodny rozwój i niskie temperatury po zastosowaniu oziębiania trytem o jakieś 20-40°, czyli jeszcze nie tak drogo.13 j.w. ale jeszcze ciaśniej i zimniej, także najlepsza pozycja pod eko pod warunkiem zastosowania nieco astatów.14 i 15 bez konkretnego powiększania astatami nie pomieści wszystkiego co potrzebne na planecie. Kto bogaty, a wolnych 13 nie chce szukać ani ochładzać 10-12 ten tutaj znajdzie coś dla siebie. Podsumowując - kilka ciepłych użytecznych, 3 wielkie (w tym jedna lekko chłodna), 3 chłodne średnie, 1 pod eko - nieco mała i bardzo zimna, 2 małe i zimne na które by trzeba trochę astatów wydać by się zmieścić oraz 3 lotki. Edytowane 27 Maja 2014 przez Neriel
kubulus Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 A co ma jedno z drugim ?Badanie grawitonów Jakieś 20 punktów do przodu dzięki taniej energii z satelit
Power. Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 Moim zdaniem tak jak już ktoś pisał dobrym rozwiązaniem dającym trochę wolnych planet na dobrych pozycjach było by gdyby kąta np do 1kkk pkt po miesięcznej nieaktywności były automatycznie kasowane, ponieważ nikt ich nie kupi, a i farma żadna, ułatwiło by to troszkę gre [CHYBA ŻE CHODZI O TĄ CYFERKĘ ILE TO KONT JEST ZAREJESTROWANYCH NA UNI BY BYŁA DUŻA] ?!!!
kubulus Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 Jeszcze zaproponuję takie rozwiązanie jak jakaś autoryzacja urzadzeń ( nie wiem jak to nazwać). Chodzi mi o to, żeby można było dodać dwa urządzenia, bądź gra działałaby na dwoch urządzeniach na raz bez konieczności przelogowywania się. Teraz wygląda to tak, że jeżeli zaloguje sie na komputerze, to wygasa mi sesja na telefonie i odwrotnie, przez co wyskakuje komunikat (sesja nieważna, zaloguj się ponownie). Jest to bardzo uciażliwe dla takich graczy jak ja, używających telefonu do gry, po to aby np. wysłać ekspedycje leżąc na łóżku, czy przed TV, bo muszę przez to kilkanaście razy dziennie logować się na zmianę, niby błacha rzecz, ale bardzo by ułatwiła.
spieriz Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 kubulus sesja zostala zrobiona wlasnie po to, aby nie bylo dwoch zalogowanych osob jednoczesnie na tym kompie (jesli sie nie myle).ale mozesz tez sprobowac zalogowac sie na tej samej sesji jednoczesnie, mi tak sie udawalo kiedys na lapku i pc. energię bym zostawił jak jest, bardziej bym pomyślał nad nieużywanymi badaniamitech. jonowa, plazmowa, laserowa, grawitonów. proponuję 1 poziom = 1% więcej do statków/obrony używających jej.laser - pancernik + działka w obronie, jonowa to aurory (duza oslona), plazmowa to bombowce i chyba niszczyciele, grawitonow to gś.
kubulus Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 Nie chodzi mi o to, żeby logować się dwa razy na tym samym urządzeniu, tylko na dwoch roznych na to samo konto. A co do logowań na dwoch roznych kontach na tym samym urządzeniu to też sie przyda, bo wtedy będzie mozna grać na dwoch uniwersach wygodnie.
Skuzi Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 Na 2 uniach da się tak spokojnie grać. Zabezpieczenie obejmuje jedno uniwersum. Ogólnie pamiętam, że w bocie to obchodziłem, po prostu kopiując nowy nr sesji do bota i z tego nru wysyłałem akcje. Jeżeli deusx nic nie zmieniałeś przypatrzyłbym się temu bo to daaawno było. Co do planet Nerielowa propozycja jest moim zdaniem bardzo dobra. Jak na początku w planetach była zmiana, która wskazywała dobrą drogę zmiany planet tak teraz mamy dobrze przemyślaną (w moim mniemaniu) propozycję. Jeśli już na siłę dać przydatną opcję ciepłym planetom to może uzależnić od nich wydobycie metalu ? Małe szanse na wprowadzenie tego, ale myślę, że warto przedyskutować, niekoniecznie wprowadzić.
Fenrir Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 W sumie to nie jest głupi pomysł - skoro niższa temperatura oznacza więcej deuteru, to czemu wyższa nie miałaby oznaczać więcej metalu?
Power. Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 ale wtedy będzie dylemat czy wydobywać więcej metalu czy deuteru kolonia ciepła czy zimnaa suma sumarum może na jedno wyjść bo mamy handlarza
MrWhite Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 energia nie może pozostać tak jak jest równie dobrze można z niej zrezygnować całkowicie, jeśli już decydujemy sie na powiększenie najzimniejszych i najcieplejszych koloni to powinna zostać wprowadzona zależność posiadanych satelit od poziomu elektrowni tak aby ilość pol stala sie jeszcze bardziej znacząca a temperatura dodatnia stanowiła kompromis w kosztach budowy elektrowni z wydobyciem deuteru.
Power. Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 to np można by dość znacznie zmniejszyć ilość prądu z satelity i zrobić tak by każdy kolejny poziom elektrowni słonecznej dodawał np 1-2% więcej energii z satelit i wtedy albo decydujemy się na ciepłą planetę lub szukamy dużej
q4l Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 mozna tez zrobic ze kazdy poziom elektrowni podnosi ilosc satelit i wtedy jest po co budowac elektrownie nr. elektrownia sloneczna daje 200 satelit na lvl a fuzyjna dajmy na to 400 + deuter ktory pobiera
Power. Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 tylko nie można ograniczać ilościjak ktoś będzie chciał dużą ilość satelit postawić bo nie będzie miał pól na elektrownie to niech robi bunkier do obrony satelit
q4l Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 ale elektrownie zrobisz na 5 lvl bo masz zadanie a pozniej ja burzysz bo szkoda pol na planecie a tak masz ja zeby miec prad
Power. Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 rozumiemmi chodzi o to że satelity musiały by być kilka razy słabsze niż teraz i bez rozbudowy elektrowni dawały by tak mało prądu że trzeba by ich stawiać dość znaczne ilości
Skuzi Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 (edytowane) Dużo kombinujecie z energią, ale w tym kierunku szczerze wątpię aby coś to zmieniło. Zwiększycie cenę poprzez podniesienie ceny budowy bądź poprzez zmniejszenie produkowanej energii, nic to nie da, będzie za drogie - czysty zysk dla potencjalnych agresorów, będzie opłacalne mniej lub bardziej - stawiamy raz jak teraz i z głowy. Jeżeli już taki straszny problem z energią to może uzależnić ją od temperatury i naszych elektrowni ? Przykład mojej wizji:- Usuwamy elektrownie fuzyjną. ( Przecież nikt po wtajemniczeniu się w ten serwer tego nie używa)- Elektrownia nie produkuje energii a daje jej tylko pojemność jak magazyny.- Każdy poziom technologii energetycznej dodaje bonus do przechowywania energii 10%. (Czyli tak jak w badaniach bojowych)- Każdy satelita produkuje produkuje pierwiastek z 1pkt energii + bonus z technologii. (Tutaj moglibyśmy jeszcze dodać jakiś bonus od temperatury)- Satelity są niezniszczalne przez zwykłe ataki, jedynie przez RMP. Teraz wytłumaczę dlaczego miałyby być niezniszczalne. Potraktujmy te satelity jako wiatraki produkujące energię jakich mamy aktualnie pełno w kraju, elektrownie byśmy rozbudowywali, aby zwiększyć pole do stawiania tych wiatraków. Dodatkowy bonus z tego rozwiązania - dobre farmy. Przecież na rozbudowanej planecie jak zniszczymy teraz satelity to będzie gorsza farma. Jeżeli naprawdę będziemy chcieli zniszczyć satelity wyślemy RMP, które są dość drogie i będą musiały przeciwstawić się przeciwrakietom. Przypuszczam, że do tego rozwiązania koszt sateltów jest odpowiedni, jednak trzeba jeszcze temperaturę uwzględnić. Był mały edit na poprawki logistyczne. Edytowane 28 Maja 2014 przez Skuzi primal dodał reakcję 1
q4l Napisano 28 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 28 Maja 2014 (edytowane) ale elektrownia jako magazyn i jak masz np 20 lvl elektrowni to mozesz postawic x razy tyle tych wiatrakow i kazdy poziom podnosi x2 wtedy to ma sens deux co ty na to Edytowane 28 Maja 2014 przez q4l
Rekomendowane odpowiedzi