Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Neriel, myślałem raczej nad nieco większymi koloniami i mniejszym rozgałęzieniem (zachowując margines na lotki oraz najzimniejsze planety).

 

Co do satelitów - od dawna jestem zdania, że trzeba coś zrobić z energią. Obecnie nie ma ona żadnego znaczenia, tak być nie może.

Napisano (edytowane)

No nie wiem czy to by miało pozytywne czy negatywne skutki.

Trzeba by się nieźle bunkrować by atakowanie satelit nie było opłacalne, bo po niezabunkrowną krysię pewnie by niektórzy wlatywali jak dzieci do cukierni.

 

Na elektrownie na obecnych planetach nie ma miejsca ani surowców. Również nie mam żadnego sensownego pomysłu na tę chwilę co z nimi zrobić.

 

A co do wielkości planet to chyba nie bardzo rozumiem co masz na myśli.

To co ja proponuję ma konkretne cele. Napisz swoją propozycję i sam odpowiedz, co na danej pozycji można by robić - co by sprawiało, że warto by było ją wybrać?

 

Moja propozycja wygląda mniej więcej tak:

Na 1, 2 jest ciepło i ciasno. Na chwilę obecną nie wiadomo co na ciepłych można wymyślić.

Na 3 jest jeszcze ciepło i da się zmieścić.

4 nie jest już tak ciepła oraz niespecjalnie duża, także mało atrakcyjna (potencjalna lotka)

Na 5, 6 i 7 można budować rekordowe poziomy wszelkich budynków i wykonać zadania.

8 i 9 są mało atrakcyjne, także ponownie przypada im rola lotki. Ewentualnie maksymalne ochładzanie trytem sprawi, że ktoś je weźmie ale to kosztuje fortunę.

10, 11 i 12 po powiększeniu kilkoma astatami pozwalają na swobodny rozwój i niskie temperatury po zastosowaniu oziębiania trytem o jakieś 20-40°, czyli jeszcze nie tak drogo.

13 j.w. ale jeszcze ciaśniej i zimniej, także najlepsza pozycja pod eko pod warunkiem zastosowania nieco astatów.

14 i 15 bez konkretnego powiększania astatami nie pomieści wszystkiego co potrzebne na planecie. Kto bogaty, a wolnych 13 nie chce szukać ani ochładzać 10-12 ten tutaj znajdzie coś dla siebie.

 

Podsumowując - kilka ciepłych użytecznych, 3 wielkie (w tym jedna lekko chłodna), 3 chłodne średnie, 1 pod eko - nieco mała i bardzo zimna, 2 małe i zimne na które by trzeba trochę astatów wydać by się zmieścić oraz 3 lotki.

Edytowane przez Neriel
Napisano

Moim zdaniem tak jak już ktoś pisał dobrym rozwiązaniem dającym trochę wolnych planet na dobrych pozycjach było by gdyby kąta np do 1kkk pkt po miesięcznej nieaktywności były automatycznie kasowane, ponieważ nikt ich nie kupi, a i farma żadna, ułatwiło by to troszkę gre

 

[CHYBA ŻE CHODZI O TĄ CYFERKĘ ILE TO KONT JEST ZAREJESTROWANYCH NA UNI BY BYŁA DUŻA] ?!!!

Napisano

Jeszcze zaproponuję takie rozwiązanie jak jakaś autoryzacja urzadzeń ( nie wiem jak to nazwać). Chodzi mi o to, żeby można było dodać dwa urządzenia, bądź gra działałaby na dwoch urządzeniach na raz bez konieczności przelogowywania się. Teraz wygląda to tak, że jeżeli zaloguje sie na komputerze, to wygasa mi sesja na telefonie i odwrotnie, przez co wyskakuje komunikat (sesja nieważna, zaloguj się ponownie). Jest to bardzo uciażliwe dla takich graczy jak ja, używających telefonu do gry, po to aby np. wysłać ekspedycje leżąc na łóżku, czy przed TV, bo muszę przez to kilkanaście razy dziennie logować się na zmianę, niby błacha rzecz, ale bardzo by ułatwiła.

Napisano

kubulus sesja zostala zrobiona wlasnie po to, aby nie bylo dwoch zalogowanych osob jednoczesnie na tym kompie ;D (jesli sie nie myle).

ale mozesz tez sprobowac zalogowac sie na tej samej sesji jednoczesnie, mi tak sie udawalo kiedys na lapku i pc.

 

energię bym zostawił jak jest, bardziej bym pomyślał nad nieużywanymi badaniami

tech. jonowa, plazmowa, laserowa, grawitonów. proponuję 1 poziom = 1% więcej do statków/obrony używających jej.

laser - pancernik + działka w obronie, jonowa to aurory (duza oslona), plazmowa to bombowce i chyba niszczyciele, grawitonow to gś.

Napisano

Nie chodzi mi o to, żeby logować się dwa razy na tym samym urządzeniu, tylko na dwoch roznych na to samo konto. A co do logowań na dwoch roznych kontach na tym samym urządzeniu to też sie przyda, bo wtedy będzie mozna grać na dwoch uniwersach wygodnie.

Napisano

Na 2 uniach da się tak spokojnie grać. Zabezpieczenie obejmuje jedno uniwersum. Ogólnie pamiętam, że w bocie to obchodziłem, po prostu kopiując nowy nr sesji do bota i z tego nru wysyłałem akcje. Jeżeli deusx nic nie zmieniałeś przypatrzyłbym się temu bo to daaawno było. Co do planet Nerielowa propozycja jest moim zdaniem bardzo dobra. Jak na początku w planetach była zmiana, która wskazywała dobrą drogę zmiany planet tak teraz mamy dobrze przemyślaną (w moim mniemaniu) propozycję. Jeśli już na siłę dać przydatną opcję ciepłym planetom to może uzależnić od nich wydobycie metalu ? Małe szanse na wprowadzenie tego, ale myślę, że warto przedyskutować, niekoniecznie wprowadzić.

Napisano

ale wtedy będzie dylemat czy wydobywać więcej metalu czy deuteru kolonia ciepła czy zimna

a suma sumarum może na jedno wyjść bo mamy handlarza

Napisano

energia nie może pozostać tak jak jest równie dobrze można z niej zrezygnować całkowicie, jeśli już decydujemy sie na powiększenie najzimniejszych i najcieplejszych koloni to powinna zostać wprowadzona zależność posiadanych satelit od poziomu elektrowni tak aby ilość pol stala sie jeszcze bardziej znacząca a temperatura dodatnia stanowiła kompromis w kosztach budowy elektrowni z wydobyciem deuteru.

Napisano

to np można by dość znacznie zmniejszyć ilość prądu z satelity i zrobić tak by każdy kolejny poziom elektrowni słonecznej dodawał np 1-2% więcej energii z satelit i wtedy albo decydujemy się na ciepłą planetę lub szukamy dużej

Napisano

mozna tez zrobic ze kazdy poziom elektrowni  podnosi ilosc satelit i wtedy jest po co budowac elektrownie 

 

nr. elektrownia sloneczna daje 200 satelit na lvl a fuzyjna dajmy na to 400 + deuter ktory pobiera 

Napisano

tylko nie można ograniczać ilości

jak ktoś będzie chciał dużą ilość satelit postawić bo nie będzie miał pól na elektrownie to niech robi bunkier do obrony satelit

Napisano

ale elektrownie zrobisz na 5 lvl bo masz zadanie a pozniej ja burzysz bo szkoda pol na planecie a tak masz ja zeby miec prad

Napisano

rozumiem

mi chodzi o to że satelity musiały by być kilka razy słabsze niż teraz i bez rozbudowy elektrowni dawały by tak mało prądu że trzeba by ich stawiać dość znaczne ilości

Napisano (edytowane)

Dużo kombinujecie z energią, ale w tym kierunku szczerze wątpię aby coś to zmieniło. Zwiększycie cenę poprzez podniesienie ceny budowy bądź poprzez zmniejszenie produkowanej energii, nic to nie da, będzie za drogie - czysty zysk dla potencjalnych agresorów, będzie opłacalne mniej lub bardziej - stawiamy raz jak teraz i z głowy. 

Jeżeli już taki straszny problem z energią to może uzależnić ją od temperatury i naszych elektrowni ? Przykład mojej wizji:

- Usuwamy elektrownie fuzyjną. ( Przecież nikt po wtajemniczeniu się w ten serwer tego nie używa)

- Elektrownia nie produkuje energii a daje jej tylko pojemność jak magazyny.

- Każdy poziom technologii energetycznej dodaje bonus do przechowywania energii 10%. (Czyli tak jak w badaniach bojowych)

- Każdy satelita produkuje produkuje pierwiastek z 1pkt energii + bonus z technologii. (Tutaj moglibyśmy jeszcze dodać jakiś bonus od temperatury)

- Satelity są niezniszczalne przez zwykłe ataki, jedynie przez RMP.

 

Teraz wytłumaczę dlaczego miałyby być niezniszczalne. Potraktujmy te satelity jako wiatraki produkujące energię jakich mamy aktualnie pełno w kraju, elektrownie byśmy rozbudowywali, aby zwiększyć pole do stawiania tych wiatraków. Dodatkowy bonus z tego rozwiązania - dobre farmy. Przecież na rozbudowanej planecie jak zniszczymy teraz satelity to będzie gorsza farma. Jeżeli naprawdę będziemy chcieli zniszczyć satelity wyślemy RMP, które są dość drogie i będą musiały przeciwstawić się przeciwrakietom. Przypuszczam, że do tego rozwiązania koszt sateltów jest odpowiedni, jednak trzeba jeszcze temperaturę uwzględnić.

 

Był mały edit na poprawki logistyczne.

Edytowane przez Skuzi
Napisano (edytowane)

ale elektrownia jako magazyn i  jak masz np 20 lvl elektrowni to mozesz postawic x razy tyle tych wiatrakow i kazdy poziom podnosi x2  wtedy to ma  sens

 

deux co ty na to

Edytowane przez q4l
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.