Neriel Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 Tani moon to tani moon. Zrobisz trochę droższy, taki wart dzienne wydobycie (6000) i już na 0% na pewno mało kto wleci.Ogólnie przydałoby się minimalny % zrobić jednakowoż to wina graczy, że robią darmowe moony i je tracą "darmowo".
deusx Napisano 26 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 Antybot ulegnie zmianie jutro. Z budynków, badań zniknie całkowicie, podczas ataku na pewno nam się nie włączy, ale będzie w zakładce flota aktywny.Falanga będzie zrobiona na podobnej zasadzie, co po ostatnich zmianach, tylko jeszcze bardziej zagadkowa i agresywniejsza z początku (co będzie skutkowało mniejszą aktywnością w przyszłości).
Neriel Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 (edytowane) No więc ja bym proponował pozmieniać wielkości planet. Od dawna ludzie marudzą, że wszystkie 7 są pozajmowane.Moim zdaniem przesadzają ale nie sprawdziłem jak to wygląda na nowych uni także nie wiem jak jest faktycznie. Obecnie wygląda to tak:1) 2202) 2503) 3004) 3405) 3906) 4207) 4608.) 3909) 34010) 31011) 28012) 25013) 22014) 19015) 160 Ja bym to zmienił tak, by nie było w ogóle bezużytecznych planet. Nie ma co gadać, 160 pól starczy raptem na nanity, roboty, magazyny i stocznię. Nic tam ludziom po niskich temperaturach. Coś takiego na start zaproponuję:1) 2602) 2803) 3204) 3805) 4606) 4807) 4608.) 4009) 36010) 34011) 32012) 30013) 28014) 26015) 250 W takim układzie nawet 15 pozycję można wykorzystać przy zainwestowaniu paru astatów w powiększenie planety.Mamy 3 pozycje zapewniające możliwość wykonania zadania z 450 polami, 3 pozycje z małymi i zimnymi planetami, 3 pozycje z dużymi i chłodnymi planetami oraz 3 pozycje z niewielkimi ciepłymi planetami (jakby się jakieś zastosowanie dla dużej temperatury znalazło).A skoro już mowa o zastosowaniu temperatury to można by coś z tymi elektrowniami zrobić, bo nie sądzę aby ktokolwiek je stawiał... strasznie są nieopłacalne i marnują masę pól. Edytowane 26 Maja 2014 przez Neriel
primal Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 No więc ja bym proponował pozmieniać wielkości planet. Od dawna ludzie marudzą, że wszystkie 7 są pozajmowane.Moim zdaniem przesadzają ale nie sprawdziłem jak to wygląda na nowych uni także nie wiem jak jest faktycznie.Na uni7 niestety ich brak Coś ode mnie małego, mianowicie żeby to menu/lista planet miała 21 pozycji zamiast 20 , nie trzeba będzie scrolować by zobaczyć tą ostatnia planetę Zastanawia mnie jeszcze czy Międzygalaktyczna Sieć Badań Naukowych nie mogła by obejmować tylko te X najwyżej rozwiniętych Laboratoriów przez co te mniejsze można by było rozwijać ale już możliwość badania była by zablokowana Skuzi dodał reakcję 1
deusx Napisano 26 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 Siódemka owszem daje 460 pól, ale szóstka 420 a piątka czy ósemka po 390.Nie zwiększałbym tego aż tak drastycznie, ew zmiany jakie bym wprowadził to coś takiego: z:1) 2202) 2503) 3004) 3405) 3906) 4207) 4608.) 3909) 34010) 31011) 28012) 25013) 22014) 19015) 160 Coś takiego na start zaproponuję:1) 2502) 2703) 3304) 3705) 4106) 4407) 4608.) 4409) 38010) 34011) 30012) 25013) 22014) 19015) 160 i czemu ograniczać się do uniwersum 8, przecież można modyfikację dodać na każde uniwersum, bez ingerencji w obecne planety.
spieriz Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 dodałbym jeszcze przycisk "max" przy wysyłaniu rakiet międzyplanetarnych. deusx, tylko że to nic nie zmienia - nikt nie kolonizuje planet cieplejszych niż 7-emki, no chyba że jest nowy i leci od góry na dół w całym układzie.. taka zmiana jaką zaproponowałeś by mi pasowała, ale gdyby była symetrycznie do cieplejszych i zimniejszych planet.
deusx Napisano 26 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 dodałbym jeszcze przycisk "max" przy wysyłaniu rakiet międzyplanetarnych. deusx, tylko że to nic nie zmienia - nikt nie kolonizuje planet cieplejszych niż 7-emki, no chyba że jest nowy i leci od góry na dół w całym układzie.. taka zmiana jaką zaproponowałeś by mi pasowała, ale gdyby była symetrycznie do cieplejszych i zimniejszych planet.A najlepiej, jakby największe były od 15 i zjeżdżały w dół do jedynki. Chcesz więcej deuteru to musisz wziąć pod uwagę większe koszta rozbudowy. Oziębienie planety trytem wcale nie kosztuje znowu kroci.
Fenrir Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 A może przeszłaby idea fabryki nanitów na moonie na max. 3 level? Bo moona stracić piekielnie łatwo, ale odbudowa falangi i telepka do przyzwoitych poziomów to już są miesiące.
Sarius Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 Fenrir widze ma problemy z moonami Wystarczy postawic moon 9,5k i mało kto poleci wiec żadnych nanitów na moonie.
Fenrir Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 Fenrir widze ma problemy z moonami Wystarczy postawic moon 9,5k i mało kto poleci wiec żadnych nanitów na moonie. Nie mam, aczkolwiek wizja czekania tygodniami znowu bo ktoś postanowi ci jednak za wszelką cenę nawet 9,5k ściągnąć, nie jest raczej atrakcyjna.
kubulus Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 (edytowane) A może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego moja propozycja autokasacji bezużytecznych kont jest zła?Po co konta typu:Wyszpiegowane surowce Matka godzina: 17:09:09Metal 8.000.000 Kryształ 8.000.000Deuter 8.000.000 Energia 79.726FlotaObrona Wyrzutnia rakiet 5 Lekkie działo laserowe 4 Konstrukcja Kopalnia metalu 10 Kopalnia kryształu 10 Ekstraktor deuteru 8 Elektrownia słoneczna 14 Fabryka robotów 2 Stocznia 4 Laboratorium badawcze 3 mają zaśmiecać uniwersum ?Takiego konta ani nikt nie kupi za sms, ani nikt nie będzie farmił, po prostu są bo są, zajmując pozycje w galaktyce. Potem dochodzi do sytuacji, że nie ma miejsca na postawienie lotki, bo nieaktywne konto mające 1000 pkt i miejsce na samym dole w rankingu zajmuje połowe pozycji w układzie. Edytowane 26 Maja 2014 przez kubulus spieriz dodał reakcję 1
Fenrir Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 A może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego moja propozycja autokasacji bezużytecznych kont jest zła?Po co konta typu:Wyszpiegowane surowce Matka godzina: 17:09:09Metal 8.000.000 Kryształ 8.000.000Deuter 8.000.000 Energia 79.726FlotaObrona Wyrzutnia rakiet 5 Lekkie działo laserowe 4 Konstrukcja Kopalnia metalu 10 Kopalnia kryształu 10 Ekstraktor deuteru 8 Elektrownia słoneczna 14 Fabryka robotów 2 Stocznia 4 Laboratorium badawcze 3 mają zaśmiecać uniwersum ?Takiego konta ani nikt nie kupi za sms, ani nikt nie będzie farmił, po prostu są bo są, zajmując pozycje w galaktyce. Potem dochodzi do sytuacji, że nie ma miejsca na postawienie lotki, bo nieaktywne konto mające 1000 pkt i miejsce na samym dole w rankingu zajmuje połowe pozycji w układzie. W sumie to powinno zostać zainstalowane na każdym uni, to by niesamowicie życie ułatwiło.
Neriel Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 W takim układzie, deus, nie ma żadnego pożytku z planet:4) 3705) 4106) 4408.) 4409) 380 Planety duże ale nie dość by zrobić zadanie tracą sens istnienia, bo i 280 pól styknie na pełną rozbudowę, także nie ma dla nich zastosowania (skoro mogę mieć chłodniejszą, a i tak dość dużą) i wątpię czy będą się cieszyć zainteresowaniem. Nadal wszyscy będą polować na siódemki i sytuacja się nie zmieni. A tak był by spokój z idlakami Natomiast na ostatnich pozycjach no jak mówiłem - nic nie zbudujemy.Niby pod eko, ze względu na temperaturę ale pól nie starczy. Chyba, że ktoś wykupi maksymalną liczbę pól do planety ale tak można podnieść najwyżej kilka planet albo wydać 100+ zł.A oziębienie planety trytem nie kosztuje fortuny, ale mówimy tu o 20 planetach i wtedy... kosztuje fortunę. Oczywiście po coś to oziębianie jest ale te planety z 3 ostatnich pozycji również powinny.
Fenrir Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 Oziębienie maksymalnie JEDNEJ tylko planety to jest ponad 500k trytu - pomnożyć przez 21, i wychodzi co wychodzi.
Neriel Napisano 26 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 26 Maja 2014 Nie no maksymalnie nikt nie każe. Do -99°C od takich -60°C wystarczy 40, także wyjdzie 175k trytu, jednak nadal jest to cena dość konkretna.Jak już są te zimne planety to by się przydało zrobić z nich użytek, a kto nie chce robić dużego terraformera lub dokupić kilku pól astatami ten niech płaci ochładzaniem.
deusx Napisano 27 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 W takim układzie, deus, nie ma żadnego pożytku z planet:4) 3705) 4106) 4408.) 4409) 380 Planety duże ale nie dość by zrobić zadanie tracą sens istnienia, bo i 280 pól styknie na pełną rozbudowę, także nie ma dla nich zastosowania (skoro mogę mieć chłodniejszą, a i tak dość dużą) i wątpię czy będą się cieszyć zainteresowaniem. Nadal wszyscy będą polować na siódemki i sytuacja się nie zmieni. A tak był by spokój z idlakami Natomiast na ostatnich pozycjach no jak mówiłem - nic nie zbudujemy.Niby pod eko, ze względu na temperaturę ale pól nie starczy. Chyba, że ktoś wykupi maksymalną liczbę pól do planety ale tak można podnieść najwyżej kilka planet albo wydać 100+ zł.A oziębienie planety trytem nie kosztuje fortuny, ale mówimy tu o 20 planetach i wtedy... kosztuje fortunę. Oczywiście po coś to oziębianie jest ale te planety z 3 ostatnich pozycji również powinny.Czym ósemka i szóstka jest gorsza od siódemki ?Nie jest łatwo, nie jest tanio, ale nie na tym gra polega, żeby wszystko co najcenniejsze było podane na tacy.Piątka oferuje 410 pól, dziewiątka 380. Logicznie myśląc 9 a nawet 10 jest najbardziej atrakcyjna. Nie mówiąc o 8.
Neriel Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 (edytowane) Logicznie myśląc 5,6,8 i 9 nie oferują ani niskiej temperatury ani wykonania zadania.Jedynie 10,11 są atrakcyjne, bo da się tam zmieścić i obniżyć temp. trytem. To są JEDYNE atrakcyjne planety (pomijając te oblegane siódemki) i o ile znajdziesz wolne 10-11 to jak twierdzą co niektórzy 7 już się nie znajdzie.Tu nie chodzi o to by było łatwo zrobić zadanie tylko żeby w ogóle było to możliwe. Jak również chciałbym by możliwe było kolonizowanie planet zimnych na pozycjach 13-15, ponieważ jak pisałem nic tam po temperaturze jak się nie zmieścisz bez wydawania 100zł na powiększanie astatami.Pewnie nie sprawdzasz ile kto tego pakietu używa ale z domysłu raczej mało kto. Kilka można spokojnie kupić ale nie 30 pakietów (6zł) na planetę! Podkreślam, że w przypadku 13-15 pozycji chcę tylko wykorzystać marnujące się pozycje. Głównym problemem są pozajmowane 7 pozwalające na wykonanie zadania.Da się zmieścić bez problemu w obecnych ale po co są pozostałe? Lotka wystarczy jedna, może dwie czy trzy, a mamy 1,2,3,4,5,6,8,9,13,14 i 15... Edytowane 27 Maja 2014 przez Neriel
deusx Napisano 27 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Wystarczy tę treść:Skolonizuj planetę o wielkości co najmniej 450 pól. zmienić na 440 lub 400 i zmienić nagrodę na mniejszą, większy problem widzę w tym zadaniu niż w planetach.
spieriz Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 ale zmiana zadania nie zmieni faktu, ze te planety są po prostu bezużyteczne.co stoi na przeszkodzie aby zamiast 2 przydatnych (7 i 10) zrobić 4 lub 5 przydatnych? bo nie rozumiem za bardzo tego oporu. :/jak ktoś się zarejestruje miesiąc lub dwa po otwaraciu uniwersum to juz nie ma szans na dobre kolonie.
kOtello Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 spieriz, czy nie czytałeś wcześniejszych argumentów? Ma być trudno i już [sarkazm]
Neriel Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Jeśli zmienisz zadanie na 440 to spadnie trudność jego wykonania i nadal pozostaje sterta bezużytecznych planet Obecnie mamy miejsca na zimne i wystarczająco duże planety dla 500-800 graczy. ( 2 | 3 * 500 * 11 / 20) Poza tym, nie sądzisz, że bardziej pozytywnie będzie wyglądać zwiększenie ilości użytecznych planet niż zmniejszenie nagrody za zadania? (zadania, nie zadanie, bo później jest jeszcze podobne o osiągnięciu 580 pól z terraformerem).
deusx Napisano 27 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 W takim razie wywaliłbym całkowicie to zadanie, a rozmiary kolonii bardzo zbliżył do siebie
Sosenka Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Deusx z całym szacunkiem, ale powiedz mi czemu taki upór z twojej strony? Dużo osób jest za pomysłem Neriela, a zreszta sam Neriel jest programistą i zrobi to co proponuje i nie ma żadnego problemu w tym. Po co usuwać te misje? Może lepiej dodać nowe, żeby zwiększyć radość z misji. A poza tym zwiększenie pól na planetach faktycznie ułatwi grę dołączającym graczom i żywotność serwera się wydłuży pod względem zasiedlania. To jest tylko moje zdanie i nie chciałabym kogoś obrazić.
Neriel Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Programistą jestem głównie z tytułu pomocy takich jak kalkulator czy wzory i statystyki. Wszystko co związane z plikami gry robi raczej deus, ale tutaj akurat to jest wklepanie kilku liczb, zero pisania nowego kodu W każdym razie zastanowiłbym się czy zrobimy coś z elektrownia słoneczną i fuzyjną.Jeśli chcesz bardzo zawęzić rozrzut wielkości to nie będzie mowy o późniejszym dobudowaniu sobie elektrowni jeśli coś im wymyślimy.Także jeśli by je po prostu zostawić (czyli nikt ich nie będzie robić) optymalnie wyglądało by to mniej więcej tak: 1. 2402. 2603. 2804. 3005. 3206. 3407. 3508. 3309. 31010. 30011. 29012. 28013. 27014. 26015. 250 240 jest takim minimum które pomieści wszystko co niezbędne (roboty 10, stocznia 12, bez elektrowni, eko bez żadnych rekordów, magazyny mieszczące max dzienne wydobycie)350 pomieści wszystko na poziomach rekordowych Były kiedyś też pomysły aby coś zrobić z silosem rakietowym. Ogólnie wystarcza 4 poziom, ale cenowo jesteśmy zdolni do rozbudowania go na 25-30.Zatem gdyby jednak robić rezerwę na silos i elektrownię to wyjdzie tak 400-450, dlatego obecny rozmiar największej planety jest OK i pozostawienie go jest bardziej rozsądne.
Perun Napisano 27 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 27 Maja 2014 Można coś zrobić z satelitami słonecznymi są za mocne nie wiem czy tu coś daje technologia energetyczna względem satelitek..Za każdy lvl zwiększała by się ich moc
Rekomendowane odpowiedzi