MrWhite Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 obrona pozostanie pewnie jak jest, za pz z niej są osoby co latają i czują temat, pozostali w tym administracja uważają że stosunek 1 : 7 na korzyść obony jest jak najbardziej na miejscu tyle w temacie.
oremi Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 Witam Tak mi się temat wklepał gdzieś, więc wpadłem zobaczyć co się dzieje, na starych śmieciach...i tak sobie pozwolę podsumować... Temat rzeka... co zmienić?Co by tu wprowadzić na u8...?Pewnie poprzednie pomysły ... można by przeklepać ....te które były poruszane przy odpalaniu u7, u6, ....Dośyć podobne są tu propozycje... brak banku, surki itd Jak widać rozwiązania mimo zmieniających się ludzi i czasów są ciągle dość podobne... nie zależne od "opcji politycznej" I tak będzie jak było... a skoro będzie, nie będę tu grał tak samo jak wiele innych ludzi, których ta gra, zniechęciła dość dobrze. ... a wystarczyło by naprawdę niewiele... jedynie drobne udogodnienia typu kolejki, skracanie badań, skracanie budów - choćby telepków na monach - zwiększanie wydobycia od 10-30% na każdej planecie każdego surowca, szybkie budowanie budynków, szybkie budowanie obrony i w stoczni itd to wszystko wystarcza gdzie indziej i ludzi tłumy... a tu ?pół uni, to mój poprzedni sojusz.. na rękach palców mogę policzyć.. do wszystkich mam telefony, Panie jak tu grać?Szpadel w plecy wsadzać? Pozdrawiam oremi
Neriel Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 Jak ambitni chcą wlatywać na czysto bez strat to sobie policz ile trzeba WR by bez strat załatwić OW. Wtedy też wyjdzie, że WR za słabe.
MrWhite Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 Jak ambitni chcą wlatywać na czysto bez strat to sobie policz ile trzeba WR by bez strat załatwić OW. Wtedy też wyjdzie, że WR za słabe.na czysto na czysto a Ty znów 3 po 3 pier...... 1 biliard deu wystarczy aby zabunkrowac sie na rok insnienia uni i nie ma szans aby jakikolwiek ACS wleciał, chyba że ktoś zainwestuje duża kase... moze o to wam chodzi ;>
kubulus Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 Przydałyby sie jeszcze nanity na moonie, i skrócenie badań, bo osiągnięcie 30 poziomu ekspedycji jest prawie niewykonalne, dysponując nawet dużą ilością trytu
kOtello Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 (edytowane) Przydałyby sie jeszcze nanity na moonie, i skrócenie badań, bo osiągnięcie 30 poziomu ekspedycji jest prawie niewykonalne, dysponując nawet dużą ilością trytu 30 lvl eksedycji to mają tylko najbardziej wytrwali i to tylko na starych uniwersach, bo nikt z u6 ani u7 nie miał wystarczająco dużo czasu na badanie. Fakt pozostaje faktem, pojawia się nowe uni co rok i spora większość przenosi się na nowo otwarte porzucając stare uni. Moim zdaniem do 30 lvl powinno dochodzić się w ciągu max 365 dni inaczej cała zabawa nie jest warta nic, bo i tak z nowym uni zaczynamy grę od zera. Edytowane 21 Maja 2014 przez kOtello
-marcel- Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 Po co w ogóle bank niech ludzie wożą sure lub ją wydają będzie ciekawiej
Neriel Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 O to właśnie chodzi. 30 PTE daje takie zyski, ze musi to być prawie niewykonalne. MrWhite, co w związku z tym?To chyba oczywiste, że jeśli będę wszystko co mam pakować w bunkier to nikt mnie nie ruszy. Tak to właśnie powinno wyglądać.Chciałbyś bunkier, który mimo wszelkich starań można spokojnie przebić? Raczej wątpię. BTW, skoro po roku uzbierasz 1 bld deu na bunkier to jaki problem by 3 osoby zebrały 3 bld deu na flotę i wleciały? Pewnie sam nie masz bunkra ale byś chciał je kosić i tylko dlatego jesteś za jego osłabieniem... Ehhh, jak to żałośnie brzmi, gdy ja używam takich argumentów, co?
MOCZAR Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 Chcecie znaleźć zastosowanie dla trytu i zadowolić flociarzy : 1 000 000 trytu dodatkowy slot ekspedycji na 30 dni? Maks. trzy slotywięcej szperek więcej celi drugie:szperki lecą trafiają surke - tryt - oficera wracają na planetę a ja je bum - czemu nie zrobić tak, że moim zyskiem z ataku będzie ten tryt - oficer itp. primal dodał reakcję 1
kubulus Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 Pewnie sam nie masz bunkra ale byś chciał je kosić i tylko dlatego jesteś za jego osłabieniem... Jak chcecie, żeby nowe uni było ciekawsze to osłabienie bunkrów jest dobrym roziwązaniem. Gracze prowadzący taki tryb gry ktory polega na tym żeby się właśnie zabunkrować i kisić surowce i statki na planecie powodują, że uni umiera, staje sioe nudne, bo nie ma flot, nie ma za czym latać, a jak są floty to za bunkrem i nikt nie będzie tam wlatywał.Będzie złom z bunkrów, ludzie zaczną budować bombowce/aurory/gsy i czerpać z tego korzyści, inni zrezygnują z bunkru bo rzeczywiście stanie się to mało opłacalne, ale za to zaczną też inwestować we flotę (poza tymi co władują wszystko w eko).Fakt w obecynym stanie i ja mogę sobie postawić 20kkk bombek i latać po każdym bunkrze, ale po co? żeby strącić komuś satelity i zniszczyć 900kk szperaczy? Bank też wywalić. Zróbcie jedno uni zupełnie inne i wtedy będziecie mogli po jakimś czasie porównać sobie kto miał racje, już 7 jest jednakowych chyba czas na coś innego. Jak problemem są dochody z astatów, bo jednak prowizja przy istnieniu banku jest konieczna do wykupienia to zróbcie droższych oficerów, a nawet dwa razy. Możecie zablokować niektóre opcje, dostępne za darmo teraz i zrobić je za jakąś symboliczną kwotę 5 astatów (mam na myśli np. symulatory). Ogólnie jest za łatwo i tyle. Czekam na krytyke, ale taka prawda.
MrWhite Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 kubulus nie masz na co liczyć temat wałkowany miesiącami i odpowiedz zawsze jedna róbcie ACS w 20 osób.... tylko ze za tymi bunkrami sa albo szperacze albo troche deu co nawet za lot sie nie zwróci.
darqs Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 Dlatego piszę bank powiązany z flotą uni dla lotników nie górników jasno określone niech Górnik kopie na u1-7Zrobcie u 9 za rok dla lotników z bankiem za astaty
Neriel Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) Moim zdaniem takie działanie nie doporowadzi wcale do powstanie flot. Doprowadzi natomiast do braku bunkrów, a flot i tak nikt nie zrobi bo po co - by stracić je godzinę po stworzeniu?Uprzesz się to utrzymasz ale swobodnie żyć i sobie grać flotą nie ma jak. Tu MrWhite ma rację - takie tematy wałkowane są cały czas i cały czas nic w kluczowych kwestiach się nie zmienia. Nawet gdyby miały to być zmiany sprzeczne z moimi radami popierałbym co niektóre by je wprowadzić niż robić w kółko to samo i oczekiwać że samo coś się zmieni.Deus przekonany jest, że to słaba reklama jest winna braku flot... cóż powodzenia mogę życzyć. Być może nic o tym nie wiem ale uważam, że dobra gra nie wymaga reklamy - sama się reklamuje. Edytowane 22 Maja 2014 przez Neriel
StoProCent Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) Moim zdaniem takie działanie nie doporowadzi wcale do powstanie flot. Doprowadzi natomiast do braku bunkrów, a flot i tak nikt nie zrobi bo po co - by stracić je godzinę po stworzeniu?Uprzesz się to utrzymasz ale swobodnie żyć i sobie grać flotą nie ma jak. Tu MrWhite ma rację - takie tematy wałkowane są cały czas i cały czas nic w kluczowych kwestiach się nie zmienia. Nawet gdyby miały to być zmiany sprzeczne z moimi radami popierałbym co niektóre by je wprowadzić niż robić w kółko to samo i oczekiwać że samo coś się zmieni.Deus przekonany jest, że to słaba reklama jest winna braku flot... cóż powodzenia mogę życzyć. Być może nic o tym nie wiem ale uważam, że dobra gra nie wymaga reklamy - sama się reklamuje.Ja powiem nie zgadzam sie do końca z tym co napisałeś ponieważ piszesz ze floty nikt nie podstawi bo straci ja po 1h po stworzeniu ? przecież każdy ma te same opcje w grze i tylko od niego zależy czy utrzyma flotę czy nie? przeważnie spadaja takie floty jak gracz stawia flotę i zostawia na planecie wylogowuje się a potem sie dziwi ze ledwo co postawił już złom . MOże pomyśleć żęby zrobić jednak mocniejsze moony jeszcze bardziej żeby flota była bardziej bezpiecznie i ograniczyć niszczenie mooona do 2mooona na 24h przez 1 gracza a nie tak jak teraz jest ze na 24h 1 gracz może niszczyć 4 mooon w tym kierunku ja bym poszedł żeby jednak było dla tych początkujących graczach łatwiej . A co do tej reklamy to popieram Neriela że dobra gra nie potrzebuje Reklamy . Po prostu trzeba cos zminić a nie tylko pisać i na tym się kończy Edytowane 22 Maja 2014 przez StoProCent
MrWhite Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 Ja powiem nie zgadzam sie do końca z tym co napisałeś ponieważ piszesz ze floty nikt nie podstawi bo straci ja po 1h po stworzeniu ? przecież każdy ma te same opcje w grze i tylko od niego zależy czy utrzyma flotę czy nie? przeważnie spadaja takie floty jak gracz stawia flotę i zostawia na planecie wylogowuje się a potem sie dziwi ze ledwo co postawił już złom . MOże pomyśleć żęby zrobić jednak mocniejsze moony jeszcze bardziej żeby flota była bardziej bezpiecznie i ograniczyć niszczenie mooona do 2mooona na 24h przez 1 gracza a nie tak jak teraz jest ze na 24h 1 gracz może niszczyć 4 mooon w tym kierunku ja bym poszedł żeby jednak było dla tych początkujących graczach łatwiej . A co do tej reklamy to popieram Neriela że dobra gra nie potrzebuje Reklamy . Po prostu trzeba cos zminić a nie tylko pisać i na tym się kończymoony są wystarczająco mocne - te powyżej 5k. jednak nikt ich nie robi bo po co? Co do ograniczenia do 2 moonów to jestem za, tworzenie zgranych sojuszy zacznie mieć sens, liczba flot tez sie powinna zwiększyć bo nie zawsze będzie 10 osób aby zdjąć moony 1 gracza.Dla mnie najlepszy config to albo wprowadzenie debrisu z obrony albo ograniczyć różnice w zależności flota do obrony 1:2 lub 1:3do tego wywalić bank i można grać, prędkość U7 tez mi bardziej odpowiada zresztą po części sie to sprawdziło bo jednak tych flot na U7 jest duzo więcej niz w tym samym czasie na innych uniach.
StoProCent Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 CO do banku to racja że trzeba coś zmienić ale predkość na u 7 moim zdaniem jest za wolna powinna byś tak jak na reszcie Uni ale to najlepiej zrobić głosowanie ale wiesz jedno pisać drugie trzeba coś zaczać działać i wprowadzać nowe pomysł by przeważnie tylko na pisaniu sie kończy .
Neriel Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 SPC, faktom nie zaprzeczysz. Mało kto decyduje się latać i jeśli nie z powodu szybkiej utraty floty to z jakiego innego? To prawda, że zostawiają flotę na planecie ale czy to ich wina, że wystarczy kilka chwil by ją stracić?Moim zdaniem "nikt" nie będzie swojego luźnego stylu życia dostosowywać do gry, martwiąc się co 10 min czy aby na pewno flota jest na FSie. Kto ma czas i chęci by tak się na grze skupiać...Jeśli ma to być gra dla maniaków to nie dziwmy się, że jest ich tak mało. MrWhite, proporcje 1:2, 1:3 aktualnie występują. Stosując OW 3:1, a Bombki na pewno jeszcze lepiej.
deusx Napisano 22 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 Macie bardzo ciekawe koncepcję, każdy ma jakiś tam swój plan. Jednakże jakiś czas temu przeprowadzaliśmy ankiety i zdecydowana większość woli obecny stan gry.Możemy stworzyć podstrukturę OGamu - wszystko wolniejsze (z lewej strony logowanie na wolne unie, z prawej na obecne). Robiąc wolniejsze uni wszystkie parametry ulegną zmianie. Co wy na to?
Neriel Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 To by trochę potrwało chyba...Skoro wszystko będzie wolniejsze to trzeba będzie zmienić także takie elementy jak koszty robienia/niszczenia moonów, bo eko tyle surki nie wydobędzie co na obecnych.Ekspedycje badać się będą pewnie z 10 lat, to i tu wszystko trzeba będzie zmienić.Ogólnie zmniejszając wydobycie po prostu spadną nam liczby i będzie trzeba wszystko do nich dostosować, także nie wydaje mi się by to miało jakiekolwiek znaczenie, a roboty z pewnością sporo.
deusx Napisano 22 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 To by trochę potrwało chyba...Skoro wszystko będzie wolniejsze to trzeba będzie zmienić także takie elementy jak koszty robienia/niszczenia moonów, bo eko tyle surki nie wydobędzie co na obecnych.Ekspedycje badać się będą pewnie z 10 lat, to i tu wszystko trzeba będzie zmienić.Ogólnie zmniejszając wydobycie po prostu spadną nam liczby i będzie trzeba wszystko do nich dostosować, także nie wydaje mi się by to miało jakiekolwiek znaczenie, a roboty z pewnością sporo.Nie chodzi o proporcjonalną zmianę, a o zrobienie osobnego uniwersum, jako osobną grę. Niektóre rzeczy będzie trzeba przeliczyć, nie ma tego aż tak dużo znowu...
Neriel Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 To rozumiem, ale chodzi mi tylko o to, że zmiany w wydobyciu nie spowodują zmian w rozgrywce, a jedynie zmniejszą nam liczby i dodadzą roboty.Chociaż mniejsze liczby też mają swoje zalety
deusx Napisano 22 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 Chyba nie rozumiesz. Jak zmiana wszystkiego na inne może nie wpłynąć na rozgrywkę?
MrWhite Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 prędkość na u7 jest naprawdę ok, można przynajmniej iść do wc zostawiając flotę na te kilka minut, jedynie co bym przyspieszył to GS ale to nieznacznie. Odkopcie stare tematu z U5 czy z U6 ile flot padło bo był lag bo ktoś nie odświeżył podglądu skanując itd. na 7 to już rzadkość. Wiele osób nauczyło sie tutaj operować flota, bo po prosu jest czas na reakcje.Nie popadajmy znowu z skrajności w skrajność z tą prędkością gry
Neriel Napisano 22 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) Normalnie deus, przez mniejszą ilość surowca nie zmienię sposobu w jaki będę grać. Tylko liczby będą mniejsze. Jakbyś w samochodzie miał zmienić sobie spalanie na 10x mniejsze ale i koszty wzrosną 10x, to czy coś się zmieni?Zamiast tankować 10l zatankujesz 1l ale zapłacisz tyle samo, tyle samo przejedziesz, z taką samą prędkością, itd. Czy też zamierzasz na prawdę całkowicie zmienić wszystko, np. więcej dużych planet w układzie, albo niszczenie moonów np. jak ktoś kiedyś proponował min. 15% na utratę GŚ?Bo zrozumiałem, że chcesz TYLKO prędkości zmniejszyć, a resztę zmienić zachowując obecne proporcje. Edytowane 22 Maja 2014 przez Neriel
Rekomendowane odpowiedzi