darqs Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 Chodzi o to że jak mam bank i flotę to nawet jak w tej chwili mi moony podejmują przeciwnicy i będą lecieli na moja flotke to ja na 10 s wystawie za wszystko wr i nie ma bata obronie się będzie porządny bunkier i dlatego strach latać dla mnie to oczywiste Dlaczego jak widzicie transportuj na falandze to nie lecicie bo się boicie wtopy Zrobmy jeszcze nanity na moonach i nikt nie bedzie latał będą wr czy inne dziadostwo powstawać w mig przed wlotem
Power. Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 A co z zniesieniem prowizji banku za astaty?Gdy tryt będzie żądził bankiem to mniejszy zarobek z astatów. Jedynie wtedy astaty-surowce-tryt-bankbędzie trzeba więcej kombinować niż teraz by nie wydać więcej zł.
Neriel Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 (edytowane) No pewnie takie obchodzenie konieczności płacenia za wpłaty poprzez przechowywanie surowca dobę i wpłacanie 1x dziennie może nas zaskoczyć i guzik wyjdzie z całego planu To sam już nie wiem Może jako, że wpływ na ilość flot ma to taki jak żaden ograniczmy się do samego resortu. Edytowane 17 Maja 2014 przez Neriel
q4l Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 (edytowane) najlatwiejszym rozwiazaniem jest ograniczyc pojemnosc banku tak jak magazynow bylo juz przedstawione jak dziala i jakie koszty wiecej nie zmiescisz to sie narazaj ze beda cie farmic a zawsze mozesz latac z surka a tryt bedzie mial wiecej zastosowan mozna zmienic zdjecie prowizji od wplaty za np 200 k trytu na 1 dzien i juz kazdy bedzie go potrzebowal Edytowane 17 Maja 2014 przez q4l
MrWhite Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 (edytowane) Panowie bez jaj, zniesienie prowizji kosztuje 8 astatów na miesiąc czyli kilka dni latania na ekspy, nie sądzę aby to utrzymywało serwer, wpłaty jak idą to na surowce i później eko/flota nie ma co sie oszukiwać że bnkier i wydobycie utrzymało by gre Co do zwiększenia ilości flot to proponuje wprowadzić ubezpieczenie na zasadzie resortu.- 1 lvl koszt 10 000 trytu daje nam zwrot 10% wartości floty ale nie więcej niż 1 000 0000 000 deuteru- 2 lvl koszt 20 000 trytu daje nam zwrot 11% wartości floty ale nie więcej niż 2 000 000 000 deuteruItp. Podjęcie ubezpieczenia może jednak nastąpić tylko gdy przegramy bitwę i po wykorzystaniu musimy lvl od początku wbijać czyli mając np. lvl 23 dostajemy zwrot 4 000 000 000 000 ale resort zeruje sięOpcja może być ciekawa i zarazem trudna do wprowadzenia jednak mamy jeszcze czas na testy Edytowane 17 Maja 2014 przez MrWhite
Alwego Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 Panowie bez jaj, zniesienie prowizji kosztuje 8 astatów na miesiąc czyli kilka dni latania na ekspy, nie sądzę aby to utrzymywało serwer, wpłaty jak idą to na surowce i później eko/flota nie ma co sie oszukiwać że bnkier i wydobycie utrzymało by gre Co do zwiększenia ilości flot to proponuje wprowadzić ubezpieczenie na zasadzie resortu.- 1 lvl koszt 10 000 trytu daje nam zwrot 10% wartości floty ale nie więcej niż 1 000 0000 000 deuteru- 2 lvl koszt 20 000 trytu daje nam zwrot 11% wartości floty ale nie więcej niż 2 000 000 000 deuteruItp. Podjęcie ubezpieczenia może jednak nastąpić tylko gdy przegramy bitwę i po wykorzystaniu musimy lvl od początku wbijać czyli mając np. lvl 23 dostajemy zwrot 4 000 000 000 000 ale resort zeruje sięOpcja może być ciekawa i zarazem trudna do wprowadzenia jednak mamy jeszcze czas na testy Nie wiem ile by to było linii kodu (pewnie w ch....olerę), ale śmierdzi mi to kolejnymi możliwościami na pushowanie się :/ Aby zniwelować możliwość postawienia biliona WRek na sekundę przed bitwą można spowolnić budowę, np. do 3.600.000.000 jednostek (obrony, statków) na godzinę, z jednej stoczni (tysiąc jednostek na 1 ms). Postawienie małej floty potrwa te 2-3 godziny, więc z dnia na dzień będzie można zacząć latać, ale podstawki, nikt już nie zrobi (ludzie może zaczną odważniej latać?).
q4l Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 temat byl poruszany w czasie ataku mozna dac akcje ze od np 10 sek od dolotu wrogiej floty czas na wybdowanie sie podwaja masz np 10 sek to obrona sie postawi w 20 sek i tyle co sie wybuduje jest brane
DiabelTasmanski Napisano 17 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 17 Maja 2014 Tryt trytem, bank bankiem. Ale pytanie brzmi: kiedy konkurs na reklamę? Bo czasu coraz mniej...
kOtello Napisano 18 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 18 Maja 2014 Podoba mi się pomysł użycia trytu w kwestii bankowej.Gracz eko, który 'nic nie robi', będzie sobie skupować tryt, tym samym będzie narażony na mimowolną prowizję (jak Neriel wyliczył ok 10%).Natomiast wystarczy wysłać parę ekspedycji aby uzbierać tryt (i nie tylko), tym samym jeszcze zarobić. Pozostaje pytanie, czy lepiej inkasować tryt od pojedynczej wpłaty czy iść bardziej w rozbudowę banku.Nie chcę wprowadzić tutaj wielkich opłat, tym bardziej ograniczeń. Bank powinien zawsze oferować możliwość przechowania surowca za niewielką rekompensatę, a w przypadku aktywnej gry (czyli tryt z ekspedycji) nadal za darmo. Zaznaczę, że pomysł ten nie ma nic wspólnego z flotami, bo nawet usunięcie banku nie spowoduje większej ilości flot. Więcej graczy = więcej flot - zapraszam późnym wieczorem do wątku reklamowego, polecisz, zyskasz Ja juz płacę za zniesienie prowizji w banku astatami a za nie prawdziwymi pieniędzmi. Nie mam zamiaru jescze dopłacać do zabawy.
AisheN Napisano 19 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Maja 2014 Siemka, dawno mnie tu nie było PRZYPOMNĘ 2. można wypłacać bank ile się chce razy ale wypłata po 30 s od zlecenia Co Ci to da? Bo jedyne co tu widzę to praca dla deuxa. Ew. jak się zalogujesz i zoabczysz, że coś na Cb leci ~30 sek do dolotu, to nawet nie masz szans się obronić. Narzekacie, że ludzie boją się latać, bo ktoś postawi xx wr, od tego są opóźnienia z tego co pamiętam. Widzę, że chcecie, żeby loty były 100% a ekowcy dostarczali Wam surówki codzień i w łatwy sposób. Od zawsze wiadomo, że latanie to najbardziej ryzykowny sposób na zarobek, ale jak się trafi w coś dużego, to jest się ustawionym na długi czas. Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem, byłoby wprowadzenie opcji 2 wpłaty i jedna wypłata na 24h.Genialna opcja, sprobuj wybudować coś na 10 planetach na raz, co jest dużo warte Zajmie mi to hmm, 240 h? R.I.P. eko... Jako stary, doświadczony gracz, co do kwestii banku, nie ruszałbym go, nakładanie jakiś prowizji, ograniczeń, że 30 % w banku reszta lata. Człowiek (przynajmniej normalny) nie żyje tylko ogam. Przykładowo ja chcę wrócić do gry, ale będę miał praktyki w wakacje i 70 % surki jak ma mi latać, na wyższym poziomie eko to będzie czysty, prosty i DUŻY zysk dla flotowców. Nie popdajmy w skrajności.Co do trytu średnio mi się podoba, ale się nie wypowiem bo się musiało coś pozmieniać, kiedyś uzbierać tryt w jakiejś sensownej ilości to było bardzo ciężko Pozdrawiam
kubulus Napisano 19 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Maja 2014 Złom z bunkru by się chociaż na jednym uni przydał. Bo zawsze po pewnym czasie jest dużo kont tak zabunkrowanych, że nie opłaca się wlatywać, ludzie Ci chowiają surowce w banku, flote za bunkrem i trzeba nie małego ACSa żeby się przebić. Mogło by być jakieś 30-40% złomu z 30% zniszczonego bunkru.
paciorkowiec Napisano 19 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Maja 2014 Ja bym pomyślał nad wprowadzeniem banku zależnego od floty . Pojemność banku to pojemność floty .. albo jakieś zależne proporcje ..2:1 albo 3:1 StoProCent dodał reakcję 1
AisheN Napisano 19 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 19 Maja 2014 Ja bym pomyślał nad wprowadzeniem banku zależnego od floty . Pojemność banku to pojemność floty .. albo jakieś zależne proporcje ..2:1 albo 3:1A jak ktoś chce grać sobie eko, to musi na siłę stawiać flotę, żeby móc wpłacać? Fajny pomysł ten złom z bunkrów, za moich czasów też ktoś próbował to przepchać, ale ucichło. Może faktycznie warto zrobić na próbę? Tylko, że wtedy tu może być problem, że albo stawiasz mega bunkier albo nic, bo wleci Ci ktoś silny i w plecy się jest
Sosenka Napisano 20 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 A nie może zostać wszystko tak jak jest na uni 7? Spowolniona flota daje dużo jeśli chodzi o graczy którzy dołączają sporo po starcie serwera tak jak ja na uni 7. A jedynie co można zrobic to podczas wystawiania trytu na akcje to dać jakiś % wpłaty bądź prowizje zależna od ilości wystawy. Niech na uni 8 będzie wszystko po staremu, bo inaczej ludzie wroca grac spowrotem na inne unie. A co do sklepu nic bym nie ruszała bo wiele graczy będzie chciało wydac kase i kupić astry, i kaska wpłynie na przedłużenie serwera
deusx Napisano 20 Maja 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 Spowolniona flota na uni 7 dała niestety gorszy rezultat w porównaniu do prędkości poprzednich uni, natomiast reszta pozostaje bez zmian.Co prawda wprowadzamy innowacje, zmiany - jednak zawsze coś kosztem czegoś. Fajnie jest zostać przy tym samym, jednak nowe nie zawsze znaczy gorsze - w tym przypadku zawsze można wrócić do starego.
Sosenka Napisano 20 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 Oczywiście tu masz racje Tylko też nie utrudniajmy znacząco gry każdemu ten prywatny serwer się spodobał właśnie dla tego jaki jest i jaki był Że na tym serwerze można w ciągu dnia zrobić wiele rzeczy typu iść do pracy, odpocząć ze znajomymi i w końcówce dnia znaleźć czas na grę przy drinku, a przy wprowadzeniu zmian jak niektórzy gracze proponują, to by nie stracić każdego dnia całej floty i większości surowców, to na grze byłoby spędzać kilkanaście godzin dziennie... Myślę że ustawienia na serwerach sa idealne , aczkolwiek zmiany odnośnie trytu w dużych ilościach są jak najbardziej właściwe, dla tych Pro Elo Koksów
AisheN Napisano 20 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 deusx a co myślisz o złomie z obrony? coś w granicach powiedzmy 10-20%, bo nie odniosłeś się do tego
q4l Napisano 20 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 zlom z obrony odpada to jz jak ci bunkier zaoraja to ma byc z tego zysk
Alwego Napisano 20 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 Obrona jest po to aby zniechęcać do ataku, a nie zachęcać...
q4l Napisano 20 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 tez jestem tego zdania Alwego twoje zdrowie
primal Napisano 20 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Maja 2014 (edytowane) Witam, gram dopiero kilka dni alenie sądzę, żeby trudniejszy/droższy/ograniczony dostęp do banku miał sprawić, że zainwestuje we flotę która będę musiał pilnować jak sukę w rui... bank z takim ustawieniem jakie ma teraz myślę, że jest ok. Hmm po tym co widzę na u7 wolał bym np. skrypt który usuwał by nie używane planety ( poza 'matkami' ) w odwrotnej kolejności do ich kolonizacji przez co nawet świeża osoba mogła by liczyć na zdobycie jakiejś dużej planety - naprawdę sprawdziłem już prawie 5 galaktyk i na żadną wolną planetę na poz7 nie trafiłem..(albo mam takiego pecha) oczywiście to wszystko po pewnym okresie czasu od ostatniego logowania np. 2-3mc.Co prawda trochę mniejszych i tych większych farm by ubywało ale myślę, że coś takiego faktycznie tworzyło by miejsce dla nowych osób jak i może był by większy ruch flot miedzy graczami a nie gracz->farma, w końcu większość odpowiedzi w tym wątku dotyczy zwiększenia ruchu flot. Edytowane 20 Maja 2014 przez primal
kubulus Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 (edytowane) Przy 10% złomie ze zniszczonego bunkru zysku nie będzie wiele. Trzeba wziąć pod uwagę, że 70% obrony się odbudowuje, a z tego złomu nie ma. Tak więc jeżeli w 1mld wr co kosztuje 2 bln metalu ktoś wleci to strąci nam 300mln wr, czyli za 600mld surowca, z tego 10% to jest 60mld metalu, czyli niewiele.Obecnie wygląda to tak, że wlot w średnią flotę (taką za 500-1,5bln) w bunkier za 3-4bln jest bardzo nieopłacalny nawet dla kogos kto dysponuje bardzo dużą flotą... Myślę też, że dzięki temu więcej osób będzie stawiało flotę, chociażby po to aby wlatywać w bunkry dla jakiegoś tam zysku.Na jedym uniwersum takie coś nie zaszkodzi. Edytowane 21 Maja 2014 przez kubulus
Alwego Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 dżizas co za pomysły.... nie potrafię floty upolować to dajcie mi chociaż bunkry pozłomować wbijcie sobie do łba, że bunkier ma odstraszać od ataku. Który idiota będzie stawiał obronę, wiedząc, że ktoś w nią wleci? Wleci raz, drugi, trzeci, za czwartym razem już na czysto będzie. Codziennie 6 takich ataków i w trzy dni nie ma bunkra, niezależnie od jego wielkości. Nawet małąflotą można wlatywać. 60% złomu z floty, 10% z obrony i mamy zarobek na największych nawet bunkrach. To już lepiej będzie flote stawiać i FSów nie robić. Szybkie działa chociaż będą...
Fenrir Napisano 21 Maja 2014 Zgłoszenie Napisano 21 Maja 2014 Niektórzy chyba zapomnieli, że podstawowym zadaniem obrony jest OBRONA, a budując ją trzeba się liczyć z tym, że mogą ją zezłomować i nią nie uciekniemy. Złom z obrony byłby praktycznie równoważny z kasacją tej zakładki, ewentualnie można by pozostawić WR dla taniego powiększania moona.
Rekomendowane odpowiedzi