Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

 

Start: 22.03 godzina: 9:30

 

O co chodzi ?

Uniwersum będzie otwarte tylko 24 godziny, bez przeliczania statystyk. Po 24 godzinach system podlicza statystyki, usuwa wszelką ekonomię (budynki, badania) zawraca floty i zakazuje budowy i wysłania czegokolwiek. Pozostaną tylko floty oraz obrona.

Kto będzie miał najwięcej punktów - wygrywa.

 

Jak zaczynamy?

Każdy gracz dostanie 3 kolonie z księżycem (dla każdej). Każda będzie w innej galaktyce oraz w układach 120 - 180 lub 300 - 360 (losowo). Na każdej kolonii będzie EKO:

Kopalnie M K D - 55/50/60

Magazyny M K D - 15 / 15 / 15

Fabryka robotów - 20

Nanity - 10

Laboratorium - 20

Technologie bojowa / ochronna / opancerzenie - 25 / 25 / 25

Reszta po 15 LVL (poza grawiton, MSBN, exp)

 

Księżyc: 10 lvl stacja, falanga i teleporter

 

Stan banku: 30.000.000.000.000 deuteru.

 

Nagrody:
1 miejsce - astaty o wartości 100 pln

2 miejsce - astaty o wartości 50 pln

3 miejsce - astaty o wartości 20 pln

reszta - 5 astatów

 

Wstęp wolny!

 

Zapisy będą odbywały przed startem, od 18.03 (od 0:00) do 20.03 (do 15:00).

Potrzebujemy dwie chętne osoby, które będą patrolowały uniwersum pod kątem nieuczciwej gry (multi, specjalne podstawki itd. [dostarczamy specjalne narzędzia do monitorowania]) - podania bardzo proszę pisać na PW.

 

 

Kilka słów od siebie:

W tej edycji zostaną wdrożone specjalne zabezpieczenia, m.in.

Wcześniejsza rejestracja ma na celu uniknięcie multi i przekrętów w trakcie trwania uniwersum. Ponadto autorskie pomysły na sprawdzanie multi.

Rabowanie surowców będzie możliwe, jednak zostanie ograniczone do 10% wartości surowca.

Gdy zezłomowana flota będzie należeć do nieaktywnego gracza, rabowanie PZ również będzie ograniczone do 50% wartości surowca.

Jaki czas można uznać na "nieaktywność" to 3 H

Ograniczenie ilości galaktyk do 7.

Gramy indywidualnie, więc ACS będzie zablokowany (misja zatrzymaj będzie dostępna)

Zadania zablokowane

Sojusze zablokowane

Bank będzie umożliwiał tylko WYPŁATY

 

 

Czekam również na wasze sugestię, wszystko podlega zmianie, to wy tam gracie, więc wiecie najlepiej,

Napisano

czyli pkt beda naliczane tylko za flote i obrone? jezeli tak to moze by troche podniesc troche to wydobycie w kopalniach, nieaktywnosc proponuje po uplywie 3 godz 

Napisano

Takie głupie pytanie mam.... Gdzie są te zapisy? :)

 

Najmocniej przepraszam, ciągle myślałem o dniu 19 zamiast 18. W każdym razie rejestracja jest już czynna.

Gość karaluch
Napisano

Nawet nie wiem jak zacząć ten post....

Wczoraj wieczorem, liczyłem, sprawdzałem różne praktyki w jednym celu -  jak grać by wygrać.

Wiedziałem, że na początku będę miał trzy planety z:

Kopalnie M K D - 55/50/60

Magazyny M K D - 15 / 15 / 15

Fabryka robotów - 20

Nanity - 10

Laboratorium - 20

Punktualnie o 9:30, zalogowałem się i rozpocząłem kolonizację pewnej pozycji (znam liczbę pól która jest mi max. potrzebna).

Pierwsza planeta z kolonizowana. Naciskam pogląd. Rzut okiem na temperaturę: odpowiada. Pola planety (280 / 128 ). Myślę już mam coś zbudowane, jak to ? Klikam budynki, rzeczywiście skolonizowana planeta ma te same budynki co planety matki. No ok, skoro tak ma być to nawet lepiej. Nie liczyłem ile pól zajmują te budynki, ale informację "Ilość pól" odczytałem tak: (280 - pola planety / 128 - zajęte pola). Teraz to wygląda tak: jak to przecież od razu widać, że same kopalnie to więcej już 128 pól. zgadzam się z tym. Jednak na początku gry gdy liczy się czas - im szybciej tym osiągniemy liczbę planet, tym wcześniej lepsze wydobycie. Skolonizowałem pozostałą liczbę planet i rozpocząłem grę.

Jedyne budynki jakie potrzebuję rozbudować to tylko magazyny....

Co widzę na moich skolonizowanych planetach ?

 

Planeta zabudowana - w tym momencie zrozumiałem co oznacza 280 / 128

 

Więc cała moja strategia i 2 godziny pracy poszły w las... Nawet nie opłaca się usuwać koloni i zakładać nowych - stracę 1/4 czasu na rozgrywkę.

 

Skoro administracja (organizator konkursu/zabawy) decyduje jakie budynki na skolonizowanych planetach nam daje, to niech zrobi nam tak jak na matkach - 300 pól. Na pewno nie jestem sam z tym problemem i jakoś nie wyobrażam sobie latać co godzinę na każdą z planet w celu zabrania surowca, gdyż nie można powiększyć magazynów (czy też budowy na danej planecie obrony/floty) co godzinę......

Gość karaluch
Napisano (edytowane)

ale tutaj chodzi o floty, nie o eko... 

tu chodzi o strategię

 

@edit

i chyba nie  doczytałeś "W ciągu godziny magazyny są pełne"

I jak to sobie wyobrażasz- co godzinę dostawiać po kilkaset stateczków ??

zastanów się co piszesz

Edytowane przez karaluch
Napisano

uni czynne od 9:30 grę zaczęło około 100 gracz z czego 20 juz zrezygnowało, grajcie dalej macie dużą szanse z godziny na godzinę graczy coraz mniej :offtopic:

Gość karaluch
Napisano

Chciałbym jeszcze dodać, że są gracze którzy z automatu dostali 12tą pozycje, gdzie max. można otrzymać 250 pól, a budynki które dostajemy na start zajmują 280.....

Napisano

karaluch, to nieprzewidziany ruch. Teraz nie możemy już nic zmienić, ale w następnej edycji kolonizacja będzie "surowych" planet, nie jak teraz.

Gość karaluch
Napisano

to daj teraz magazyny, bo tak to lipa z tą godziną

Daj każdemu na mety 19 krychy 17 deu 18 ......

możesz to zrobić ?

Napisano

Magazyny są ustawione takie, nie inne i ich zmiana na pewno nie zostanie dokonana podczas trwania speed uni. Ponadto wystarczy post tutaj, nie trzeba powtarzać tego na PW, bo dubluję wiadomości.

Gość karaluch
Napisano (edytowane)

Nie działa zbiór pz - tzn.

Jeżeli jego wartość jest większa niż ładowność recyklerów - zbiera całą ich ładowność

Jeżeli wartość jest mniejsza niż ładowność recków - zbiera tylko 50% PZ

 

@edit

działa, bo tak miało być...... :omg:

Edytowane przez karaluch
Gość karaluch
Napisano (edytowane)

Następnym razem, przy organizacji takiej zabawy, lepiej gdy jakiś operator lub admin, cały czas trzyma rękę na pulsie.....

@edit

przy wyszukiwaniu gracza po nicku pokazują się koordy: 0:xxx:x

Edytowane przez karaluch
Napisano

Trzymamy rękę na pulsie, ale wszelkie wprowadzane zmiany podczas trwania uniwersum wpływają nieznacznie na uczciwość rozgrywki, dlatego nie zmieniamy nic. Pewne rzeczy są jednak nie do przewidzenia, dlatego z edycji na edycję będzie coraz lepiej.

Kordy pokazuje 0:x:x, błąd ten wynika od samego skryptu rejestracji, on wymaga poprawy.

Napisano

niewypal tyle powiem ... rabunek 10% wogole za loty nawet paliwo sie nie zwraca ... pz 50% nawet nie warto farmic ... brak acsow .. fajnie ale ataki nie idzie podlozyc nic i lecimy na slepo gdzie ktos moze za surowiec wybudowac wr i mozemy sie rozbic ... tak bardzo poszedl nerf na flote ze 99% osob same bunkry ma 

Napisano

Deusx Jak gośc jest na koncie i lecę na niego on sie podstawia dochodzi do starcia, (recki oczywiście lecą) i zbieram tylko połowe tego co moge zebrać, chociaż recki mają pojemność w okolicach debrisu, to to jest poprawne czy jakiś błąd ?

 

PS. NIE CHODZI MI O JAKIEKOLWIEK KŁÓTNIE BO I TAK NIE WYGRAM TYLKO O WYJAŚNIENIE BO MOŻE JA ŹLE ROZUMUJĘ :)

 

pzdr

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.