Iksde_xd Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Witam kupiłem konto poprzez system sms, chciałem sie zalogowac a tu taki bład " Wystąpił błąd. Skontaktuj się z administratorem.Numer błędu: #155, kod błędu: OGamtest@gmail.com " Pisałem do administratora gry poprzez pw bez odzewu, wysłałem maila na OGamtest@gmail.com równiez bez odzewu ja sie pytam czy ktos ponosi jakąkolwiek odpowiedzialność za tą grę jeżeli tak to prosze o zwrot pieniędzy na mój numer com.
deusx Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Na jakim uni, jaki nick poprzedni, jaki nowy, podaj kod sms (na PW), jaki email, data przejęcia ?
Iksde_xd Napisano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 mineło 48h od dokanania zakupu, teraz żądam oddania moich pieniędzy, ze względu do zniechęcenia przez admina. nie pamietam starego nicku jaki był nowy to "JejkuJejku" Uni 5 2 dni temu dokonałem zakupu
deusx Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Konto zostało zweryfikowane, działa poprawnie.Reklamacja została rozpatrzona zgodnie z regulaminem. Ponadto faktycznie na mailu jest wiadomość, która jest niezgodna z jej warunkami, bo nie zawiera żadnych danych.
Iksde_xd Napisano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Panie administratorze z godnie z prawem konsumenta mam prawo zwrócić towar który nie spełnia moich oczekiwań.Po 48h po kupnie napisaniu tego posta, Pan dopiero odpisał na mojego maila, z czego jestem nie zadowolony i mimo wszystko żądam zwrotu pieniędzy które zainwestowałem w kupno owego konta. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej poza siedzibąw ciagu 10 dni od chwili odebrania towaru.Czyli w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru - klient musi pisemnie powiadomić o odstąpieniu od umowy ( wypełnić i wysłać formularz odstąpienia od umowy ).
deusx Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/466417-odstapienie-od-umowy-platnej-sms-premium.html
Iksde_xd Napisano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 (edytowane) Prosze to konto sobie zabrać spowrotem a mi oddać moje ciężko zarobione pieniądze. I nie mam zamiaru się bawić w cytowanie ani dawania linku do forum. Które nic nie wnosi do tej sprawy. Edytowane 20 Lutego 2014 przez Iksde_xd
deusx Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Zanim coś kupisz, to się zastanów czy aby na pewno tego potrzebujesz i czy Cię na to stać.Brakuje pieniędzy na chleb ? Przedstaw mi swój dochód oraz wydatki, prześlę Ci równowartość wydanej kwoty (oczywiście to tylko informacyjnie oraz z chęci pomocy charytatywnej, nie wnosi to nic do reklamacji). Taka reklamacja jest trudna do zrealizowania nawet gdyby miała zastosowanie, ponieważ twój SMS jest rozkładany pomiędzy różne instytucję (operator komórkowy, pośrednik, partner). Zakładając, że każdy ma czas na rozpatrzenie 14 dni, przeleci miesiąc i ten sms rozłoży się na jeszcze więcej czynników, bo teraz i państwo musiałoby zwrócić pieniądze aż do trzech instytucji. Nawet, gdybym oddał Ci tylko "moją działkę", to dostaniesz równe 3,69 zł (z wydanych 11,07 zł)
KAROLWDR Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Panie administratorze z godnie z prawem konsumenta mam prawo zwrócić towar który nie spełnia moich oczekiwań.Po 48h po kupnie napisaniu tego posta, Pan dopiero odpisał na mojego maila, z czego jestem nie zadowolony i mimo wszystko żądam zwrotu pieniędzy które zainwestowałem w kupno owego konta. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej poza siedzibąw ciagu 10 dni od chwili odebrania towaru. Czyli w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru - klient musi pisemnie powiadomić o odstąpieniu od umowy ( wypełnić i wysłać formularz odstąpienia od umowy ). Powalające ... Mała rada, skoro zauważyłeś, że "klient musi pisemnie powiadomić o odstąpieniu od umowy" to zrób to Napisanie postu na forum nie jest pisemną formą odstąpienia od umowy. Druga rada, skoro odstępujesz od umowy zgłoś się do właściciela firmy a nie do jego pracownika Deusx, jak zakładam nie jest właścicielem Tyle w temacie, więcej nie zdziałasz
Iksde_xd Napisano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Zanim coś kupisz, to się zastanów czy aby na pewno tego potrzebujesz i czy Cię na to stać.Brakuje pieniędzy na chleb ? Przedstaw mi swój dochód oraz wydatki, prześlę Ci równowartość wydanej kwoty (oczywiście to tylko informacyjnie oraz z chęci pomocy charytatywnej, nie wnosi to nic do reklamacji). Taka reklamacja jest trudna do zrealizowania nawet gdyby miała zastosowanie, ponieważ twój SMS jest rozkładany pomiędzy różne instytucję (operator komórkowy, pośrednik, partner). Zakładając, że każdy ma czas na rozpatrzenie 14 dni, przeleci miesiąc i ten sms rozłoży się na jeszcze więcej czynników, bo teraz i państwo musiałoby zwrócić pieniądze aż do trzech instytucji. Nawet, gdybym oddał Ci tylko "moją działkę", to dostaniesz równe 3,69 zł (z wydanych 11,07 zł) Po 1 na Pana gre wysłałem sms o wartości 11 pln i takiej kwoty oczekuję gdyz nie jestem zadowolony z usługiPo 2 stać mnie na chleb nie wiem jak Pana. (może jakaś pomoc ? Oczywiście to nic nie wnosi do reklamacji)Po 3 nie jestem z Panem na Ty Według regulaminu forum osoby ktorych nie dotyczy temat nie maja glosu a ich posty maja bys traktowane jako spam tak ?
deusx Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Według regulaminu każdy ma prawo do wypowiedzi, chyba że wewnętrzny regulamin stanowi inaczej (odwołania).Natomiast Pan pisząc double post łamie regulamin, ostrzeżenie słowne. Reasumując zatem moje stanowisko w tej sprawie:przykro mi, że nie jest pan zadowolony, co jest oczywiste, bo jak coś kupuję to ma działać. Tutaj niestety wystąpił błąd, który ma związek z łączeniem uniwersów. Konto zostało poprawione, natomiast tutaj pan wpada pod ogólny regulamin, bo konto zostało zarejestrowane na pana dane, tylko przez błąd nie mógł pan na nim grać. Realnie ono istniało na uniwersum i można było je atakować, wysyłać wiadomości itd. Chociaż to kwestia sporna. Tak czy inaczej, jeżeli byłoby to możliwe, zwrot byłby uznany. Jednak w tym wypadku jest to niemożliwe do zrealizowania z powodów opisanych w powyższych postach.
Iksde_xd Napisano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Widzę kultura Panu administratorowi wróciła.Prosze mi odpowiedzieć na ostatnie pytanie jak to miałem robić "bo konto zostało zarejestrowane na pana, tylko przez błąd nie mógł pan na nim grać. Realnie ono istniało na uniwersum i można było je atakować, wysyłać wiadomości itd." Skoro był bład o treści "Wystąpił błąd. Skontaktuj się z administratorem.Numer błędu: #151, kod błędu: OGamtest@gmail.com" Kontaktowałem się z Panem bez efektownie. i Tu nie chodzi tylko o 11 pln.
Sarius Napisano 20 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 Iksde chyba chodzi o to że w tym krótkim komunikacie nie ma napisane nic o tym jak powinien wyglądać mail do administracji. Więc nie można nie odpwiadac na maila nie zgodnego ze wzorem bo nikt nie poinformował go o tym co powinno być w mailu. Ale możliwe że nie rozumiem.
Iksde_xd Napisano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Lutego 2014 proszę o zamknięcie tematu. Problem został rozwiązany.
Rekomendowane odpowiedzi