WomBat Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Witam.. Dzsiaj chciałem przejąć 2 konta i przyszedł mi sms.Błędna treść. SPrawdź pierwsze słowo i numer na który wysyłasz.Wszystko mam dobrze kilka razy sprawdzałem nawet 2 smsy wysłałem i to samo jest..Proszę o zwrotny kod i najlepiej naprawidź ten błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pocikola Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Tu nie pisze się reklamacji dotyczącej przejmowania, Wszelkie sprawy dotyczące sklepu, reklamacjęogamwplata@gmail.com T Pisze jak byk, Tylko nie pisz do nich tak jak tu bo nawet odpowiedzi nie dostaniesz.Jakie konto przejmowałeś, z jakiego nr telefonu itd. Chyba kumasz o co chodzi bo masz juz ponad 18 lat. A jak nie masz i nie kumasz to nie możesz korzystać ze sklepu a przy wysłaniu sms pytasz rodziców. Elo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdek Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Musiałeś pomylić coś ad nie wpisałeś i przepadło niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrWhite Napisano 16 Lutego 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 Musiałeś pomylić coś ad nie wpisałeś i przepadło niestety nic nie przepadło, jest procedura reklamacji i tam można uzyskać pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość karaluch Napisano 16 Lutego 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 tu jest formularz reklamacji http://reklamacje.cashbill.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi