WomBat Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 14 Lutego 2014 Witam.. Dzsiaj chciałem przejąć 2 konta i przyszedł mi sms.Błędna treść. SPrawdź pierwsze słowo i numer na który wysyłasz.Wszystko mam dobrze kilka razy sprawdzałem nawet 2 smsy wysłałem i to samo jest..Proszę o zwrotny kod i najlepiej naprawidź ten błąd.
Pocikola Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 14 Lutego 2014 Tu nie pisze się reklamacji dotyczącej przejmowania, Wszelkie sprawy dotyczące sklepu, reklamacjęogamwplata@gmail.com T Pisze jak byk, Tylko nie pisz do nich tak jak tu bo nawet odpowiedzi nie dostaniesz.Jakie konto przejmowałeś, z jakiego nr telefonu itd. Chyba kumasz o co chodzi bo masz juz ponad 18 lat. A jak nie masz i nie kumasz to nie możesz korzystać ze sklepu a przy wysłaniu sms pytasz rodziców. Elo
rdek Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 14 Lutego 2014 Musiałeś pomylić coś ad nie wpisałeś i przepadło niestety
MrWhite Napisano 16 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 16 Lutego 2014 Musiałeś pomylić coś ad nie wpisałeś i przepadło niestety nic nie przepadło, jest procedura reklamacji i tam można uzyskać pomoc.
Gość karaluch Napisano 16 Lutego 2014 Zgłoszenie Napisano 16 Lutego 2014 tu jest formularz reklamacji http://reklamacje.cashbill.pl/
Rekomendowane odpowiedzi