Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem czy ktoś już to proponował ale wydaje mi się, że temat dobry.

 

Moim pomysłem jest stworzenie budynku: kopalnia trytu. Budynek ten znajdowałby się tylko na księżycu. Wielkość wydobycia trytu zależy od opinii graczy ale osobiście uważam, że powinno być stosunkowo małe ale dające dodatkowy zysk. 

 

Możliwość budowy tego budynku dałoby możliwość większego wykorzystywania moona. Trzeba pamiętać, że budowanie budynków jest długie i ryzykowane, bo dziś mamy moona jutro już nie :P więc ten pomysł nie jest ułatwieniem w grze ale w pewien sposób wyzwaniem.

 

Wydobywanie trytu pomogłoby wielu graczom ochładzanie planet co daje dużą różnicę w wydobyciu deu. Osobiście posiadam 21 planet i praktycznie wszystkie znajdują się na pozycji 7. Ochłodzenie do max. temp. będzie mnie kosztować około 30 mln trytu. Ludzie którzy wykonują ekspedycje i mają przynajmniej 26 lvl tego badania wiedzą ile czasu zajmie uzbieranie 30 mln trytu :)

 

Zapewne znajdą się opinie, że po to jest handlarz by kupować tryt. Oczywiście zgadzam się w 100% i też kupuję w dużych ilościach, ale jednak jest to za mało bo pamiętajmy, że tryt ma zastosowanie również do innych rzeczy jak badania czy wielkość spalania floty.

 

Możliwość wydobywania trytu również mogłoby ruszyć trochę handlarza, było by więcej ofert, byłby bardziej konkurencyjne.

 

Co do wydobycia na godzinę to nie zastanawiałem się ale przyjąłbym, że 1 lvl - 100 trytu na godzinę. Pamiętajmy, że na moonie mamy ograniczoną możliwość budowy i także czas budowy każdego budynku nie jest krótki.

 

Czas i cenę budowy kopalni trytu zrobiłbym identyczną jak teleportera. Osiągnięcie 10 poziomu co daje 1000 trytu na godzinę to parę ładnych dni a dodatkowo moona możemy stracić w każdej chwili.

 

Czekam na Wasze opinie i dalsze propozycje 

Napisano

Tryt tylko i wyłącznie będzie zdobywany na ekspedycji.

Zmusza to do posiadania jakieś floty, zmusza do grania, jest element ryzyka/zabawy.

 

Dodanie budynków wydobywających tryt zburzy całą jego ideologię. Co prawda jest giełda, ale tam tryt kosztuje znacznie więcej, niż jakbyśmy mieli go sami pozyskać.

 

Zdecydowanie na nie !

Napisano

przy 10lvl to co najwyzej 1000 trytu ale na dzień :P policz sobie x 20 to masz 20k trytu dziennie praktycznie za nic: ) 

 

Dlatego powiedziałem, że trzeba zastanowić się nad kwestią ilości trytu. Weź pod uwagę, że 20 k trytu to nie jest dużo. Przy 26 lvl ekspedycji masz około 10 k trytu dziennie (przy wykonaniu  około 8 serii po 6). Ja bym jedynie rozważał na temat dodatkowego zastosowania trytu np. w budynkach itd. ale to już osobny temat :)

Napisano

Tryt tylko i wyłącznie będzie zdobywany na ekspedycji.

Zmusza to do posiadania jakieś floty, zmusza do grania, jest element ryzyka/zabawy.

 

Dodanie budynków wydobywających tryt zburzy całą jego ideologię. Co prawda jest giełda, ale tam tryt kosztuje znacznie więcej, niż jakbyśmy mieli go sami pozyskać.

 

Zdecydowanie na nie !

 

Przepraszam, że post za postem. 

 

Deusx z jednej strony masz rację, ale może dzięki tej opcji ludzie będą bardziej wykorzystywali moony. W tym momencie moony służą tylko do falangi i teleportu. Dla nie których jest to aż. Ale warto też zwrócić uwagę, że gra podzielona jest na 2 rodzaje graczy. Flociarze i ekowcy. Dla flociarzy moon jest bardzo ważny a dla ekowców bez użyteczny, chyba tylko do tego żeby zrobić zadania. Możliwość budowy kopalni mogłoby trochę ożywić ten aspekt gry oraz wiele innych. 

 

Jednym problemem to byłoby podjęcie decyzji na temat wielkości wydobycia 10 lvl - 1000 trytu to tylko propozycja. Możemy przyjąć inną wartość na wcześniej opisanych zasadach. 10 lvl - 500 trytu, albo 10 lvl - 250 trytu. Albo ograniczyć możliwość budowy kopalni tylko do 5, 10 księżyców. 

 

Zdobywanie trytu zmusza do posiadania floty, tak jak wcześniej powiedziałeś i to jest słuszna koncepcja ale może też dać możliwość osobom nie posiadającym floty na samodzielne zdobywanie trytu :) Poza tym, tak jak wcześniej już wspomniałem moona możemy stracić w każdej chwili więc to też jest ryzyko że budowanie kopalni trytu na 10 lvl zajmie nam 30 dni a stracimy ją w 5 minut :)

Napisano (edytowane)

Przepraszam, że post za postem. 

 

Deusx z jednej strony masz rację, ale może dzięki tej opcji ludzie będą bardziej wykorzystywali moony. W tym momencie moony służą tylko do falangi i teleportu. Dla nie których jest to aż. Ale warto też zwrócić uwagę, że gra podzielona jest na 2 rodzaje graczy. Flociarze i ekowcy. Dla flociarzy moon jest bardzo ważny a dla ekowców bez użyteczny, chyba tylko do tego żeby zrobić zadania. Możliwość budowy kopalni mogłoby trochę ożywić ten aspekt gry oraz wiele innych. 

 

Jednym problemem to byłoby podjęcie decyzji na temat wielkości wydobycia 10 lvl - 1000 trytu to tylko propozycja. Możemy przyjąć inną wartość na wcześniej opisanych zasadach. 10 lvl - 500 trytu, albo 10 lvl - 250 trytu. Albo ograniczyć możliwość budowy kopalni tylko do 5, 10 księżyców. 

 

Zdobywanie trytu zmusza do posiadania floty, tak jak wcześniej powiedziałeś i to jest słuszna koncepcja ale może też dać możliwość osobom nie posiadającym floty na samodzielne zdobywanie trytu :) Poza tym, tak jak wcześniej już wspomniałem moona możemy stracić w każdej chwili więc to też jest ryzyko że budowanie kopalni trytu na 10 lvl zajmie nam 30 dni a stracimy ją w 5 minut :)

 

dla ekowców moon służy do wysyłania expów i zdobywania trytu. Ja raczej szukał bym kolejnych sposobów wykorzystania trytu, aby jeszcze zwiększyć jego wartość niż ułatwiał jego zdobywanie. Gra tutaj składa się z wyborów, Ty podjąłeś decyzję o zasiedlaniu 7 aby planeta była większa a temp. dość niska (do -50 chyba można złapać), a teraz chcesz otrzymać małym kosztem temp. do wydobycia deu. Napisze tylko że na u7 jest gracz który zasiedlał swoje planety 2 miesiące aby obniżyć koszt wbicia min temp.

Edytowane przez MrWhite
Napisano

dla ekowców moon służy do wysyłania expów i zdobywania trytu. Ja raczej szukał bym kolejnych sposobów wykorzystania trytu, aby jeszcze zwiększyć jego wartość niż ułatwiał jego zdobywanie. Gra tutaj składa się z wyborów, Ty podjąłeś decyzję o zasiedlaniu 7 aby planeta była większa a temp. dość niska (do -50 chyba można złapać), a teraz chcesz otrzymać małym kosztem temp. do wydobycia deu. Napisze tylko że na u7 jest gracz który zasiedlał swoje planety 2 miesiące aby obniżyć koszt wbicia min temp.

 

Też uważam, że powinno się znaleźć dodatkowe zastosowania dla trytu. Owszem wybrałem pozycję 7. Nie chodzi mi aby otrzymać małym kosztem temp. tylko żeby coś ożywić tą grę i bardziej wykorzystać moony :) "dla ekowców moon służy do wysyłanie expów" wielu ekowców nie bawi się nawet w eskepdycje :P

 

Tak jak wcześniej pisałem ten budynek nie ma być tylko ułatwieniem. I według mnie jest to zależne tylko od wielkości wydobywania trytu. 

 

Żeby bardziej ożywić pomysł proponuję także wprowadzenie możliwości rabunku trytu z księżyca na którym jest wydobywany. Oprócz zabranych surowców agresor będzie mógł także zabrać tryt o ile nie zostanie on wcześniej wpłacony np. do banku. 

Napisano

zdecydowanie jestem przeciwko wprowadzeniu czegokolwiek do zdobywania trytu poza ekspedycjami . 

Tryt jest surowcem luksusowym dlatego nie powinno się go zdobywać w praktyczni darmowy sposób .

wprowadzenie jakiegokolwiek ekstraktora czy generatora trytu za skutkowało by gwałtownym spadkiem wartości tego surowca na giełdzie , co było by skutkiem zwiększenia jego ilości na uniwersum czyli potocznie mówiąc "tryt stał by się powszechny i łatwo dostępny". Kontynuując, skoro cena trytu by spadła a jego ilości były by większe , wszelkie udogodnienia kupowane za tryt były by łatwiej dostępne co skutkowało by pewnie zwiększeniem kosztów ich wykupienia w sklepie.

Jak by ktoś chciał jeszcze podjąć temat astatów to można przytoczyć te same argumenty

Napisano

Zwiększcie wartość trytu po przez jakieś nowe zastosowania. Temat był już poruszany  przez Neriela chyba, ja myślę ze wiele ludzi by dało np 1 mil trytu za demont 100%. Luksusowa akcja za luksusową cenę.

Napisano

A wtrącę swoje 5groszy :) . Myślę że dobrym pomysłem by było aby Tryt miał szersze zastosowanie jak np : Skracanie czasu budowy budynku. Skróciłoby to trochę wykonanie zadań na moonie bo jest to dość monotonne... :)

Napisano

miałem się nie odzywać, ale w aspekcie urozmaicenia gry i wykorzystywania mona do tego aby ekowcy chcieli mieć mony? oni już teraz bez nich żyć nie mogą... ciągły lament,.. "mona mi zabiorą ,zadania nie zrobię, eko będę miał słabę"... normalnie masakra.... a jeszcze do tego kopalnia trytu? żeby ci co zdecydowali się na zasiedlanie 7 mieli możliwość obniżenia temperatury? ar ju krejzi?

nie zrozum mnie źle, to byłby dobry pomysł gdyby nie ekowcy, a graczy dzieli się tu na:
-  ekowców -pozycja w układzie nr 7 oraz
- flociarzy - pozycja w układzie nr 10,
to jest proste jak czytanie ksiązki  lub streszczenia

dlaczego ja mam pokutować ilością pól za to że wybrałem zimną planetę, skoro ty jednym takim pomysłem chcesz zmienić rozkład sił w układach? to jest kwestia wyboru na samym początku tej gry

podpowiem ci, że taniej będzie ci postawić nową kolonie zmieniając pozycję z 7 na 10 i szybko ci sie zwróci, max 2 miechy i będzie wszystko tam stało a punkty te same dopiero gdzieś po 2 latach braknie ci pól(teraformery podrożeją - może to jest ta droga..)

dla mnie osobiście gra eko to totalna głupta - pakować surkę w jedną kopalnie jedynie po to żeby wydobyte przez nią surowce zwróciły mi koszty jej budowy po pół roku.... choć przyznam że podziwiam was za te dąrzenie do doskonałości... ale może warto by było zmienić kierunek na flotę?

no więc właśnie dlatego jestem na nie,

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.