Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Co wy na taki pomysł żeby zwiększyć ilość wysyłanych ekspedycji o 2 ?

 

Jak ktoś moze wysyłać teraz 5 ekspedycji , to będzie mógł 10 , zrobiła by sie ciekawsza gra bo większe floty by powstały , większe zyski by były a tak , gra stoi w miejscu....

 

Na u6 robiąc ekspedycje wychodzę dziennie około 15bln deu , co to jest jak na cały dzień wysyłania ekspedycji ? 

 

Ekspedycje robią się nieopłacalne dlatego , że 15bln deu na u6 można sfarmić przez 30minut.... Ekspedycje zajmują cały dzień.

Napisano

 

Co wy na taki pomysł żeby zwiększyć ilość wysyłanych ekspedycji o 2 ?
 
Jak ktoś moze wysyłać teraz 5 ekspedycji , to będzie mógł 10 , zrobiła by sie ciekawsza gra bo większe floty by powstały , większe zyski by były a tak , gra stoi w miejscu....
 
Na u6 robiąc ekspedycje wychodzę dziennie około 15bln deu , co to jest jak na cały dzień wysyłania ekspedycji ? 
 
Ekspedycje robią się nieopłacalne dlatego , że 15bln deu na u6 można sfarmić przez 30minut.... Ekspedycje zajmują cały dzień.

 

 

trochę w tym racji jest jeszcze w dodatku czarne dziury albo że sie traci iles tam procent szperaczy co sie trafia bardzo często... ostatnio na uni3 puscilem 6 ekspedycji po 150kk szper i przy 28lvl ekspedycji trafilem 3 czarne dziury to jest nie powiem do czego nie podobne zeby przy 28lvl trafić 3x czarna dziure i 450kk szper poszlo zarowno szybko jak i przyszlo..... :/ ja bym do twojego pomyslu winiu dodał jeszcze zeby tech eksp zmienic troche w sensie na nizsze lvl z tymi dziurami itp.... bo tak naprawde dojscie do poziomu 0% szans na czarnucha na eksp graczowi ktory zaczyna grac zajmie jakies 2lata rozwiniecie tego... wiec albo zmniejszyc wymagane lvl albo zeby mozna bylo wykupic 3 tech eksp za astaty tak jak inne badania ewentualnie troche skrucic czasy tego badania...

Napisano

pomysł fajny ale to by trzeba jakos powiazac z czasem od kiedy jest uni, na u7 sfarmienie 15 bil to chyba z 10h latania

Napisano (edytowane)

Na u7 jako nowe uni można dodać +1 ekspedycje od 20lvl i +1 od 25lvl tak żeby jak ktoś ma 20lvl mógł wysłać 5 ekspedycji a jak 25 lvl 6 ekspedycji, no i dodatkowo +1 jak wykupi sobie tego ze sklepu. czyli na 25pte mógłby wysyłać 7 ekspedycji 

Edytowane przez Winiu
Napisano

Jako człowiek, któremi dzisiaj pękło 26.000 ekspedycji powiem, że balans ekspedycji jest na odpowiednim poziomie i ruszanie tego było by ryzykowne,

Napisano

Jako człowiek, któremi dzisiaj pękło 26.000 ekspedycji powiem, że balans ekspedycji jest na odpowiednim poziomie i ruszanie tego było by ryzykowne,

Czyli Tobie to odpowiada Alwego ?

Lepiej Ci wysyłać 15godzin ekspedycje niż 30minut farmić?

Zyski takie same....

Napisano

Na uni6

Czytałem pierwszy post, ale co to ma do rzeczy? Co za różnica czy przywiezie 15 bln dziennie czy 30? Zawsze i tak będzie mało. Ja bym jedynie nieśmiało mógł zaproponować minimalne zmniejszenie ceny badania (czasu badania) aby ten legendarny 30 lvl był osiągalny dla szerszego grona a nie tylko KILKU zapaleńców]

 

 

tak Winiu - mnie to odpowiada. Surowce to jeden z efektów ekspedycjji, jeden z największych plusów, ale nie jedyny.

Wysłanie ekspedycji to chwila moment, a z tym farmieniem to jednak trzeba się troche naklikać aby znaleźć dobry cel. I to codziennie trzeba się tak naklikać aby w te 15 minut tak zarobić.

W 15 minut wyślesz max. 210 ataków co daje średnio 71 mld deuteru z jednego ataku - tu trzeba się naklikać :] I dlatego, że się więcej klika i więcej ryzykuje, zyski powinny być większe.

Napisano (edytowane)

Alwego naklikasz się 15minut a ekspedycje wysyłasz 15h dziennie....

 

Co to za różnica czy przywiezie 15bln czy więcej ? ano taka np że na tym etapie gry kopalnia metalu na lvl 73 kosztuje 107bln deuteru , czyli tydzień latania na ekspedycje , nie sądzisz że to strasznie dużo latania i czasu żeby wybudować 1 budynek ? 

 

Zauważ że całe uni 6 stoi praktycznie w pkt.... wszyscy składają surke w banku ? czy nie mają wystarczająco dużo surowcy żeby coś wybudowac? 

 

Wraz z czasem serwera wszystko drożeje a surowcy coraz mniej , tydzień czekania zęby wybudować 1 budynek x 21 planet = 5 MIESIECY żeby podnieść metal na wszystkich planetach o 1 lvl w górę....

 

Nie każdy tyle będzie grał.... do emerytury....

Edytowane przez Winiu
Napisano (edytowane)

Winiu, nie 15h wysyłania ekspedycji tylko 15 minut wysyłania ekspedycji i 14 godzin 45 minut czekania na powrot...

 

Nawet jak Ci przywiezie i 100 bln dziennie z tej ekspedycji to potem będzie narzekanie, że 80 lvl metalu kosztuje 3000 bln i trzeba znów tygodnia aby na to uzbierać... takie zwiększanie nie miało by końca, bo zawsze znów pojawiałby się problem o którym piszesz.

Irytuje mnie fakt, że na kopalnię zbieram dwa tygodnie z wydobycia i to z geologiem, ale to naturalna kolej rzeczy przy takim stylu gry.

 

Ja nie jestem przeciwny, na dobrą sprawę na takiej zmianie chyba bym zyskał najwięcej, ale nie specjalnie przemawiają do mnie argumenty, z powodów jakie podałem w drugim akapicie.

Edytowane przez Alwego
Napisano

Może gdyby ludzie mieli większą ilość surowca więcej inwestowali by we flote ? 

 

Nie wiem myslę juz na wszystkie sposoby co zrobić żeby urozmaicić tą grę , niedługo zanudzę sie tu na smierć , Niema kogo złomowac ( Wszyscu poza 4 graczami są dla mnie "S") , niema co budowac (wszystko drogie) , ekspedycje przynoszą marne zyski....  a farmić  idlerów ile można, nie na tym gra polega....

Napisano

Ile czasu poświęcacie na grę dziennie, ile godzin spędzacie przy kompie?

Myślę że większość siedzi po 2-3 góra 4 godzinny dziennie i tak uważam że to dużo bo chyba każdy ma jakieś obowiązki, praca rodzina, dzieci czy chociażby nauka.

 

Jeśli siedzę 3 godz dziennie to mogę wysłać max 18 ekspedycji to przy 28 lvl i szczęściu graniczącym w cudem przywiozę dziennie 6.000.000.000.000 dexu o ile nie złapię czarnej dziury, wrócę bez zdobyczy lub przywiozę 502 trytu. A zdarzały się i takie expy gdzie byłem zdziwiony zerową ilością dexu (2 x tryt, 2 x nic, 2 x -30%) czyli jeszcze w plecy.

 

To raczej dla latających na ekspedycje nie jest kura znosząca złote jaja.

Napisano (edytowane)

Winiu - problem braku flot był poruszany już wielokrotnie.

Jakbyś mi zaproponował, że codziennie będzie mi się w magiczny sposob pojawiało na matce 10 mld OW, to ja bym je codziennie w mało magiczny sposób demontował, bo w takich warunkach, grać flotą mi się nie chce.

 

To, że ludzie będą mieli więcej surowców, nie sprawi, że pojawi się więcej flot.

 

 

kOtello - bo do ekspedycji można się troche dostosować. 6 ekspedycji na noc, 6 na wyjście do pracy/szkoły i reszta tak jak piszesz.

 

Jak zwiększy się zyski u mało aktywnych, to bardzo aktywni zaczną po 50 bln dziennie przywozić, kiedyś już było to omawiane.

Edytowane przez Alwego
Napisano

ludzie to jeszcze wam żle w ciagu tygodnia może juz sobie latać floami i farmić. tu nie można szukać rozwiązani wiecej surki i jeszcze szybsze rozwijanie się abo nowi gracze taki i tak wasz nie dogonią a jesli jescze przyspieszymy to serwer padnie latalem na ugamieli x999 padał w ciagu 4 misięcy bo nie wytrzymała opciarzenia. x200 jest dobra i nie przyspeszajmy.pomyś co ci gracze co graja w prawdziwe ogame przerzywają nie którzy nawet ich dzieci niebeda mieli kopali na 60 poziomi oty mazysz oczy o 100. my tu chybagramy by sie naparzać a nie stwarzać super planaty. padniesz powstani. zniszczą ci flote możesz szybo ją rozbudować dzieki farmie. moim zdaniem trzeba tylko zlkwidować bank zeby graczę pilnowali surek. a jak ktoś nie przypilnują ja trać i tak w kołko. dany gracz bylby raz dzienie przez dłusza chwile żeby zebrać surke anie bunkrować i tworzyć super planety i bić rekordy. na tej grze powina byc najwarzniejsza flota. druga propzycja stworzyć jakiś statek żeby zniszczyć nie którym bunkry bo to przesada żeby dostać się do surki musze mieć 40kk GS. to chyba przesada. jakiś stateczek samobujce brdzo dobry na obronę a słabitki na flote.( zeby ci co mają bunkry mieli i flote) leci gnie a sam zniszczy 10 000 jakis tam dział. w rosodnej cenie i tyle. 

Napisano

 

 


latalem na ugamieli x999 padał w ciagu 4 misięcy bo nie wytrzymała opciarzenia.

 

Bla, bla bla, w d... byłeś i g... widziałeś. Chłopie nie znasz się to się nie wypowiadaj. co ty myślisz że to overclocking procka?

 

Reszty nawet nie komentuje.

Napisano

ekspedycje są dość trudne - trzeba mieć czas, ale zysk jest, zmienianie ich na zasadzie x2 sloty jest sprawą prostą ale czy to coś zmieni?
w innym temacie z kOtello uzgodniliśmy że w grze dobrze by było aby budynki miały ograniczenie leveli, to samo mogłoby dotyczyć badań, a rozwiązaniem nudy - rozwojem uni(bo uni się rozwija wtedy gdy ludzie nie mają maksymalnych 21 planet- 18-19 u flociarzy) -mogłobyć dodanie do ekspedycji możliwości zdobycia dodatkowej planety(bez ograniczeń) na poziomie szansy 0,5%... czy nie lepiej Winiu? niż 2x ekspdycje?
wyobrażasz sobie że masz 40 planet? znajdź flotę? ale jaki kosmos by był.,, mapki byłyby mało precyzyjne... ;) ale schematy na tą gre by padły !

Napisano

no to nie pozostaje nic innego jak 30 PTE rozwijać. poświęcić 2 lata i macie zyski całkiem spore, bo nie dość że 6 slotów na expy (ze sklepem 7), 70% na znalezienie deuteru po 360 mld na slocik to jeszcze czarnych nie ma. a - i + sie teoretycznie wyrównują i tym sposobem latając o 1/3 mniej czyli 10h dziennie zwozi nam na czysto 15kkkk deuteru (tak %% licząc wg poradnika przy 6 slotach podstawy).

 

co do możliwości kupienia sobie 3 lvli PTE w sklepie czy chociażby nawet 1 to trzymam za słowo Deusa że kiedyś sie wypowiedział że nie będzie tego i słowa dotrzyma ;)

Napisano

wg mnie wszystko jest dobrze i nie widzę sensu wprowadzania zmian do ekspedycji, może z wyjątkiem takiej że można by wysyłać większą ilość szperaczy ale też bez przesady.

na 28lvl dziennie wychodzi mi jakieś 12/13bln do przodu - z moim eko daje to 20bln wody dziennie czyli 600 miesięcznie. Jakby to pomnożyć przez rok to jest 7bld deuteru do banku, a wysyłanie ekspów nie zajmuje tak dużo czasu, można to łatwo zrobić na telefonie itd itp. Jak sobie dodać to tego że na starszych uni z każdej gali się zbierze po 100bln deu , nawet jeżeli by ktoś przeczyścił wszystkie układy raz w miesiącu to wychodzi w przybliżeniu 2bld dexa na miesiąc. Mało? a złomowanie jeszcze do tego ? spokojnie można odłożyć 20bld dexa na rok. 

 

z urozmaiceniami to raczej w inną stronę ;)

 

a Winiu jak Ty już tyle graczy zezłomowałeś to nic dziwnego że Ci się gra nudna zaczyna robić :P 

Napisano (edytowane)
na tym etapie gry kopalnia metalu na lvl 73 kosztuje 107bln deuteru , czyli tydzień latania na ekspedycje , nie sądzisz że to strasznie dużo latania i czasu żeby wybudować 1 budynek ?

 

 

Winiu, będzie więcej sury, zrobisz ten 73-74 i wrócisz do tego tematu powtarzając się twierdząc,że 75 kosztuje 428bln deu, czyli 2 tyg latania, czy nie sądzimy, że to strasznie dużo.... itp. itd.

 

Moim zdaniem skoro surowce przekraczające dzienne wydobycie z przyzwoitego eko Cię nie zadowalają to zyski z farmienia są za duże, bo kopalnie to podstawowe źródło surowców w grze.

Ile farmy wydobędą tyle dostaniesz, tak więc skoro masz z farmienia tyle surki, że wszystko inne praktycznie nie ma znaczenia to powinniśmy iść w przeciwnym kierunku i ograniczyć zyski z farm, bo w takim układzie eko czy właśnie ekspedycje stają się nieprzydatne.

 

Nawet jeśli gra polega przede wszystkim na lataniu flotą to farming na taką skalę jest skuteczny tylko dla garstki graczy.

Zakładając, że przeskanowałeś tylko część farm to graczy mogących coś jeszcze znaleźć będzie coś koło 5-10.

Nie uwierzę, że tyle surki wyłapujesz skanując sąsiednie 10 układów, pewnie będzie to coś koło 100 układów.

Powiedz, jak tu mają powstać floty, kiedy twoje główne źródło surki pochłania 20% surowców z całego uni?

 

Innym zostaje tylko eko, na które pewnie nawet nie zwracasz uwagi, bo daje 2x mniej niż ekspy które już są niby nieopłacalne. Z czego więc inni maja "żyć"?

Stąd mój wniosek, że farming powinien być znacznie ograniczony. W przeciwnym wypadku musisz się zadowolić flotami 4  jak to sam wcześniej zaznaczyłeś.

 

Naturalnie taki pomysł nie sprawi, że nagle pojawi się 100 nowych flot ale jeśli zostanie jak jest to wątpię aby cokolwiek mogło do tego doprowadzić.

 

 

 

@EDIT

Nawiązując do problemu przedstawionego przez kOtello rozwiązałbym to dając możliwość wysłania ekspedycji na określony czas zwiększając jednocześnie zyski z ekspedycji.

 

Działałoby to na takiej zasadzie, że np. wysłanie ekspedycji na 12h dawałoby tyle co wysyłanie ich 3x na 1h.

Nie zmieni to zatem wiele aktywniejszemu graczowi, bo tylko na noc by wysyłał na tak długo, co w rezultacie doda mu +2h dziennie. Zmiana ta nie powinna dać mu więcej niż 25% surowców.

 

Natomiast jeśli ktoś może wejść tylko rano i wieczorem do gry to wyśle 2 ekspedycje na 12h, które przyniosą zysk równy 6x 1h i zawsze coś tam więcej wpadnie, niż gdyby wysyłał w ten sposób ekspedycje teraz.

Myślę, że gdyby pomysł przemyśleć i dopracować to coś ciekawego by z tego wyszło.

Edytowane przez Neriel
Napisano

MrWhite na logikę zniesiesz bank to flot nie trzeba stawiać żeby surowiec mieć... Ludzie pójdą ostro w bunkry albo co lepsze przestaną rozwijac fabrykę nanitow żeby budynki robiły sie dluzej i będą wlanczac budowle na noc na przechowanie surowca potem anulacja i surowiec wraca...

Napisano

 

 


i tym sposobem latając o 1/3 mniej czyli 10h dziennie

 

Goldi że tak zapytam, a Ty masz jakiś znajomych w realu i rodzinę w domu? Uczysz się czy pracujesz? Doprawdy rozbawiłeś mnie tym tekstem o 10 godzinach latania dziennie. :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.