Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,
chciałbym zapytać czy w związku z tym , że wielu graczy preferuje styl gry jakim jest "bunkrowanie" a możliwości obrony w stosunku do możliwości floty są praktycznie żadne, czy nie można było by wprowadzić nowych systemów obronnych adekwatnych do statków bardziej zaawansowanych technologicznie?

 

wypowiadajcie się i popierajcie

pozdrawiam

Edytowane przez Rysieeek
Napisano

Ty w ogóle wiesz co piszesz ??? Bo albo się przejęzyczyłeś albo   z matmy jesteś gdzieś na początku ewolucji ...Obrona na tych serwerach jest zdecydowanie i  kilka krotnie silniejsza niż stateczki . Zrób prosty test i wybuduj za ta samą kasę obronę i flotę i sprawdź jaki będzie wynik ....

Napisano (edytowane)

Cena jednego 1 OW   to 75 .000 mety  za tyle można wybudować 37,5 wr i wynik wychodzi   

Agresor stracił 0 jednostek.
Obrońca stracił 10.000 jednostek.

 

Jednak jak pomnożymy to x 10

 to 10 OW kontra 375 wr

 

Agresor stracił 600.000 jednostek.
Obrońca stracił 24.000 jednostek.

 

 

Nawet jak damy BOmbowiec co powinien łoić jak trzeba to x 10 jest łopom

10 BOMB kontra 800 wr

 

Agresor stracił 900.000 jednostek.
Obrońca stracił 340.000 jednostek.

 

Teraz Aurorki

 

10 A kontra 12 000 wr

 

Agresor stracił 14.500.000 jednostek.
Obrońca stracił 0 jednostek.

 

 

Gs

 

10 GS--- 85 000 wr

 

Agresor stracił 100.000.000 jednostek.
Obrońca stracił 13.250.000 jednostek.

 

 

Chyba nie trzeba przedstawiać więcej przykładów.

Edytowane przez paciorkowiec
Napisano

A co powiecie na małą nowość, tj. dodanie silnego systemu obronnego (coś jak ow) i słabego statku, ale silnego na tę jednostkę obronną (coś jak pancernik) ? Przydałoby się urozmaicić trochę grę flotą, zawsze można oczywiście w razie niewypału zwrócić surowce za te jednostki i pomyśleć nad czymś innym.

Napisano

Każde urozmaicenie które ma sens jest dobre byle nie stało się barierą nie do przebicia . Kiedyś na jednym serwerze ktoś wymyślił taką powłokę ochronną sztuk raz , że najpierw trzeba było rozwijać się dwa miechy by dojść do stateczka który to przebije , a potem latać jeszcze całym majdanem by się przebić.

Zapomnij wtedy o farmieniu i w ogóle.

Myślę , że najlepszym rozwiązaniem jest wpływ poszczególnych badań na silę rażenia ..laserówka , jonówka , grawitony , plazmówka , ewentualnie energetyczna na ochronę . Wtedy będzie ciekawie . Oczywiście wiem że to trudne do zrealizowania , i potrzeba długich testów by to wprowadzić , ale myślę że to byłby najlepszy czynnik wprowadzający zmiany w silniku gry .

Napisano

Każda wprowadzona przez nas opcja jest porządnie obliczana, niedopuszczamy do patologicznych sytuacji a w razie ich ew. wystąpienia interweniujemy natychmiast. Czyli nie ma się co martwić. Co do rozwinięcia technologii, muszę zobaczyć jak to wygląda w plikach i jeżeli będzie to wykonalne napisze nowy temat.

Napisano

Można by właśnie uwzględnić poziom technologii jonowej/plazmowej/laserowej w mocy obrony, bo jak dotąd te badania są potrzebne tylko do budowy tej obrony , nawet 1% co jeden poziom już coś zmieni bo jak się ma 30 poziom technologi laserowej to trzeba trochę czasu poświęcić na jego zbudowanie 

Napisano

Można by właśnie uwzględnić poziom technologii jonowej/plazmowej/laserowej w mocy obrony, bo jak dotąd te badania są potrzebne tylko do budowy tej obrony , nawet 1% co jeden poziom już coś zmieni bo jak się ma 30 poziom technologi laserowej to trzeba trochę czasu poświęcić na jego zbudowanie 

 

Pisałem o tym ponad 2 i pół miesiąca temu ale temat umarł. Polecam post http://forum.ogam.online/topic/15230-obrona/page-2?do=findComment&comment=109169

Napisano

Ja chciałbym tylko zauważyć, że porównywanie wartości floty i obrony troche mija się z celem.

Na ogame, czego ogam jest kopią balans gry był taki, że wystarczyla obrona wielokrotnie mniejsza, by agresorowi atak się nie opłacał. Nikomu nie chcialo się wysyłać 1000 OW aby sfarmić kilkunastogodzinne wydobycie, bo koszty lotu się wcale nie zwracały, a bylo ryzyko straty całej floty.

Tutaj ryzyko podstawki jest znikome (czas lotu floty), a loty nawet dużymi flotami są opłacalne (spalanie deuteru w stosunku do wydobycia na farmach)

Na ogame wystarczyło postawić obronę za miesięczne wydobycie i nikt już nie farmil. Tutaj jak postawię obronę za półroczne wydobycie, to i tak wlot w moja planetę będzie opłacalny. Balans został tutaj zaburzony, dlatego korzystniej jest nie budować obrony i czasem dać się farmić, niż budować obronę antyfarmingową, która kosztuje majątek, a i tak nie daje gwarancji ochrony.

Napisano (edytowane)

Deus, proponowałem kiedyś Damoklesa i Działo energetyczne... ale pewnie ciężko będzie teraz znaleźć to na forum xP

 

BTW: Ja na pewno nie płakałem, że floty za dużo palą :P

Edytowane przez Neriel
Napisano (edytowane)

Grafika jaka.. widać że w Paincie? ^^'

 

Ja bym to dopracował deus, ale wiesz jak się robi nowy statek bez systemu walk? Symulator sobie jako taki w Excelu zrobiłem ale niestety nie taki jak nasz, wiec na ślepo tamte dane dałem :P

Nie da rady zrobić czegoś bym mógł wpisywać w okienka dane na serwie testowym i by się staty nowego statku zmieniały? Albo byś dodał od razu całą listę wariantów i najlepszy się wybierze.

Edytowane przez Neriel
Napisano

zrobilibyście jakiś porządny statek do farmingu bez możliwości aby ten statek brał udział w ataku flot przeciwnika, jedynie wtedy gdy jest obrona

 

 

Każde urozmaicenie które ma sens jest dobre byle nie stało się barierą nie do przebicia . Kiedyś na jednym serwerze ktoś wymyślił taką powłokę ochronną sztuk raz , że najpierw trzeba było rozwijać się dwa miechy by dojść do stateczka który to przebije , a potem latać jeszcze całym majdanem by się przebić.

Zapomnij wtedy o farmieniu i w ogóle.

Myślę , że najlepszym rozwiązaniem jest wpływ poszczególnych badań na silę rażenia ..laserówka , jonówka , grawitony , plazmówka , ewentualnie energetyczna na ochronę . Wtedy będzie ciekawie . Oczywiście wiem że to trudne do zrealizowania , i potrzeba długich testów by to wprowadzić , ale myślę że to byłby najlepszy czynnik wprowadzający zmiany w silniku gry .

.

.

bardzo trafne spostrzeżenie, zgadzam się, 1 level to 0,5 % lub 1 lev to 0,3 % do pancerza, ochrony, bojowej i już się robi ciekawie

Napisano

 

 


1 level to 0,5 % lub 1 lev to 0,3 % do pancerza, ochrony, bojowej

 

Od jakiej wartości? Jeśli miała by być to wartość początkowa to jest to ŻADNA zmiana (przelicz to sobie oremi).

Napisano

Zamiast dodawac nowy statek ja bym proonowal zmodyfikowac bombowce, w chwilii obecnej ich zastosowanie na serwerze jest na granicy opłacalności, czego dowodem jest brak ich udziału w starciach widocznych w SJ i ST

Napisano (edytowane)

A co powiesz w kwestii tych technologii?

Gdyby to zastosować to ja bym proponował zupełnie inny system niż jest obecnie, czyli x% podstawowej wartości na poziom. Powód chyba oczywisty - większość się zatrzyma w jakimś przedziale dajmy na to 28-30 lvl, bo dalej to już będą miesiące i się nie będzie opłacało. Zatem różnice po wprowadzeniu tych technologii były by znikome - równie dobrze mogłoby ich nie być. Co komu po 2% dmg?

 

@EDIT

MiG one są kosmicznie opłacalne.. problem w tym, że nie jako trzon floty przeciwko innej flocie. Natomiast na LDL albo Jony nie ma nic lepszego.

 

Jeśli ktoś pakuje całą swoją surkę w bunkier to na pewno nie po to żebyś mu wleciał wydając 2x mniej, a właśnie 2x więcej.

Bunkier który nie jest skuteczny przeciwko flocie to nie bunkier tylko uziemione statki czekające na nieuniknioną egzekucję.

Edytowane przez Neriel
Napisano

Zamiast dodawac nowy statek ja bym proonowal zmodyfikowac bombowce, w chwilii obecnej ich zastosowanie na serwerze jest na granicy opłacalności, czego dowodem jest brak ich udziału w starciach widocznych w SJ i ST

 

Jak sama nazwa wskazuje Bombowiec służy do bombardowania, czyli niszczenia infrastruktury naziemnej co za tym idzie powinien być wykorzystywany w zasadzie wyłącznie do unieszkodliwiania obrony a nie walk flotą przeciwko innej flocie.

Napisano

Jak sama nazwa wskazuje Bombowiec służy do bombardowania, czyli niszczenia infrastruktury naziemnej co za tym idzie powinien być wykorzystywany w zasadzie wyłącznie do unieszkodliwiania obrony a nie walk flotą przeciwko innej flocie.

 

Nie chodziło mi o bombowiec vs flota tylko bombowiec&flota .vs obrona&flota.

Obecnie gdy chce sie przebic przez obrone biore po prostu wiecej OW. Nie jest tak ?

Obecnie jestem chyba jedynym który posiada jakąś tam znaczącą ilość bombowców, ale ich wykorzystanie jest małe, ze względu na to, iż są wolne, wg większości społeczności nadal dużo palą.

Sam gdy chce wleciec w jakis normalny bunkier wysylam wiecej ow albo panckow, bombowce stoja tylko na jakis grubszy lot...

Napisano

Coś kosztem czegoś, Bombowce są stosunkowo najskuteczniejsze do niszczenia obrony za to są wolne i dużo palą. Gdyś chciał te proporcje zmienić to tym samym podważyłbyś zasadność ich istnienia to tak jakbyś stworzył mix OW Niszczyciela Gś i np Aurory i można by ograniczyć się do istnienia tylko jednej jednostki bojowej :). To oczywiście gruba przesada z mojej strony ale tak by to wyglądało ;)

Napisano (edytowane)

kOtello, są sytuacje w których bombowiec nie używa SD i wtedy jest bezużyteczny. Zupełnie jak krążki na OW.

W takiej sytuacji właśnie tylko OW się opłaca robić i bombowiec traci sens istnienia.

Edytowane przez Neriel
Napisano

Neriel, zgadzam się z Tobą ale nie ograniczajmy zasadności istnienia takiej czy innej jednostki bojowej poprzez modyfikacje jej uzbrojenia, to zawsze urozmaica grę jeśli masz większą paletę statków do wyboru. Jeśli już coś ma być zmienione to poprzez dodanie nowej jednostki, czy to latającej czy też obronnej.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.