Skocz do zawartości

Przegladarki a LAGI  

7 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na jakiej przegladarce masz lagi

    • IE
      0
    • Firefox
    • Opera
      0
    • Chrome
    • Safari
      0
    • Camino
      0
    • K-melon
      0
    • Netscape
      0
    • SpaceTime
      0
    • Wyzo
      0
    • Flock
      0
    • Maxthon
      0
    • Sleipnir
      0
    • Comodo
      0
    • Inna
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Myślę ze to może w jakiś sposób pomóc rozwiązać problem z lagami bynajmniej zbierzemy jakieś dane

 

Odpowiadamy kto ma lagi i na jakich przeglądarkach

 

Jeżeli korzystamy z innej przeglądarki proszę o wpisanie posta z nazwą przeglądarki oraz czy mamy na niej lagi czy tez nie

Edytowane przez NOVATOREK
Napisano

Dziękuje za chęć pomocy, jednak powyższa ankieta nie ma żadnego znaczenia, nie wiem po co robić takie rzeczy bez konsultacji. Ponadto nie wiem czy 10 sekundowy lag nawet co 30 minut można nazwać problemem. Co przeliczenie będzie lag za każdym razem i na to nie ma żadnej rady, serwer sprawdza każde konto pod każdym kątem (flota, obrona, budynki, badania) i to po prostu zabiera moc. Mamy narzędzia i wiedzę na temat optymalizacji, jednak niektórych rzeczy nie da się poprawić (a wyłącznie napisać od nowa). Serwer jest od paru dni stopniowo poprawiany i optymalizowany, ankiety czy informacje od użytkowników są tutaj naprawdę zbędne.

 

Przeliczenia będą wykonywane co godzinę, jednak w minucie oznaczającej numer uniwersów, czyli na u2 przeliczenie będzie o np:

10:02

na u3

10:03

itd.

Napisano (edytowane)

co ty za brednie piszesz niema znaczenie ? czlowieczku daje ci przklad ostatnio novatorek lecial na vihera 3,5 mld panckow mialem sie podstawic a mialem na to 14s czasu i co? no i co sie ptam !? widziales rw ? nie ?? ja tez nie bo wlasnie nadszedl lag spytaj viherka taka sutuacja nie powinna miec miejsca.....przy locie 29s w ukladzie 10s to wiecznosc !

 

 

Ponadto nie wiem czy 10 sekundowy lag nawet co 30 minut można nazwać problemem

Edytowane przez bloodp3t
Napisano

Deusx nie masz racji, dla flociaży ma te 10 sekund wielkie znaczenie:

 

1. Leci flota na atakuj, lag, nie można opóźnić floty, potencjalnie flota ląduje w reckach obrońcy.

2. Leci ktoś do nas na niszcz, człowiek czeka do 5 sekund do dolotu gś, lag przy teleporcie i nie ma moona.

3. Podstawki

4. Wysyłanie floty mając wyliczony czas/przeciwnik na falandze, lag i ma dużo czasu na ucieczkę.

 

Jest więcej tego dałem tylko najlepsze przykłady.

Napisano

 

...bynajmniej zbierzemy jakieś dane

 

Novatorek polecam skorzystać ze słownika języka polskiego.

 

A co do lagów, to "bynajmniej" nie jest to wina browserów a wydajności serwera na którym stoi baza, samej bazy i całej gry która jest już dość archaiczna i trudno a może nawet jest niemożliwe skuteczne jej optymalizowanie.

Deusx, ja rozumiem, że tniesz koszty do maksimum ale twierdzenie, że 10s lag to nie problem to spore nieporozumienie, nie mówiąc już o tym, że 10s to i tak nieźle bo bywają sytuacje kiedy ten lag ma i 30s.

Napisano

Deusx, ja rozumiem, że tniesz koszty do maksimum ale twierdzenie, że 10s lag to nie problem to spore nieporozumienie, nie mówiąc już o tym, że 10s to i tak nieźle bo bywają sytuacje kiedy ten lag ma i 30s.

 

 

A skąd masz dane o cięciach czy archaicznych serwerach, skoro tak piszesz na publicznym forum ? Skąd również dane o archaicznych danych o skrypcie bazy czy archaicznym kodzie wewnętrznym gry?

Piszcie fakty, bo wymyślanie mitów jest co najmniej śmieszne.

 

To, że piszesz 10 sekund może się zdarzyć kilka rzeczy również wiemy i nie trzeba sobie nabijać postów podając przykłady, co przez ten czas może się stać.

 

Sam lag nie zawsze jest winą serwera, i jeżeli występuje już lag to nie każdy ma go w tym samym czasie, serwer wysyła dane w kolejce, więc kiedy ty czekasz wielu innych dostaje dane.

 

 

Jak już wcześniej pisałem, pracuję nad optymalizacją skryptu, monitorowane są parametry serwera, z dnia na dzień powinno być lepiej. Dodam jako otuchę, że testowym serwerze mamy już naprawdę spore postępy i dużo mniej zapytań do bazy lub lepsze ich wykorzystanie.

Napisano

Deusx, nie będę wdawał się w szczegóły bo Ty doskonale zdajesz sobie sprawę z tego skąd ja mogę wiedzieć to czy owo jeśli chodzi o hosting etc. Jeśli nie tniesz kosztów to w dobie kryzysu albo jesteś bardzo bogaty albo już nie ma z czego ciąć bo niższej półki dla hostingu nie ma :) albo... ? ;) a co do kodu to chyba mi nie powiesz że skrypty dla ogam.online napisałeś od podstaw Ty, Neriel i Team ;)

Reasumując, aby nie odbiegać od tematu, myślę że wszyscy czekamy na poprawę sytuacji.

Powodzenia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.