dejok Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Jakim cudem w 1 rundzie pada 12kk Lm ? przecież plazmy nie mają SD na nic tylko na sondy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarny93 Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Dobrze jest. Plazmy są silniejsze nawet od niszczycieli. Porównaj sobie uzbrojenie plazmy z lm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Informacja od Dropuśia heheh 2kk kosztuje 135mld dexu a 12kk LM kosztuje 15mld dexu Edytowane 26 Grudnia 2012 przez Bumble Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejok Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Ale nie o to chodzi. Wiem że plazmy są dużo mocniejsze ale czemu wszystkie Lmy w pierwsej turze padły jak plazmy tylko 2kk razy walnęły, a przecież nie mają SD? Edytowane 26 Grudnia 2012 przez dejok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumble Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Boo Lmy to tzw. Mięso armatnie i padają od wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejok Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Wiem:P ale powinno na ture padnać max 2kk LM a nie 12kk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOVATOREK Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) A to dlatego że LM ma Punkty strukturalne 4.000 Siła obrony 10 Siła ataku 50 a plazma Punkty strukturalne 100.000 Siła obrony 300 Siła ataku 3.000 Z tego wychodzi ze przy równych techach 1 plazma zdejmie w 1 rundzie 7/8 lm czyli 1kk plazm zdejmie 7/8kk lm a 2kk plazm zdejmie w 1 rundzie 14/16kk lm, robiłem symulacje dla pewnosci razy 10 i zawsze to samo Edytowane 26 Grudnia 2012 przez NOVATOREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość -LEON- Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 ja wam to spróbuję wytłumaczyć: 14.000.000 LM ma osłonę na 5,6kkk a 2.000.000 plazm ma atak na 6kkkwięc LM spadną w pierwszej rundzie natomiast:15.000.000 LM już ma osłonę na 6kkk, czyli tyle samo co uzbrojenie plazmy, więc jest potrzebna kolejna runda Prawdopodobnie (99,9%) jeśli osłona +tarcza LM będzie mniejsza niż siła ataku plazmy, to spadają w pierwszej rundzie.14.630.000 LM osłona +tarcza = 5.998.300 pierwsza runda14.640.000 LM osłona+tarcza = 6.002.400 potrzebna kolejna runda. (siła ataku 2kk plazm to tylko 6.000.000) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Autorowi postu chodzi raczej o to, że skoro plazma strzela raz, to jak jednym strzałem może zdjąć kilka obiektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Taki mamy silnik walk.Nie ma ograniczenia ilością strzałów.Pada tyle statków na ile pozwoli siła ataku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość -LEON- Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Autorowi postu chodzi raczej o to, że skoro plazma strzela raz, to jak jednym strzałem może zdjąć kilka obiektów. prościej więc zadać pytanie - jakim cudem 1 plazma wygrywa z 7 LM skoro jest 6 rund post wyżej jest chyba wyjaśnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejok Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 To w takim razie po jakiego grzyba są SD?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 SD sprawiają, że strzały oddane w statek na jaki są SD zadają x razy więcej obrażeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarny93 Napisano 26 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 A jaki byłby sens gdyby nie było sd? Większość statków była by wtedy nie potrzebna, a tak możemy mniejszym kosztem kogoś zjechać. Np pancki na ow, niszczary na pancki itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.