NOVATOREK Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 wprowadzenie nanitow zmieni tylko to ze zamiast odbudowywać je 2-3 tyg będzie to trwało np. tydzień nic to nie zmieni co z tego ze szybko odbudujesz jak i tak w 1 dzień stracisz?? tylko więcej się przy tym na klikasz :)moim zdaniem najlepsze było by zapewnienie lepszej ochrony moonów przed ich utratą mowa tu o większym % na zniszczenie GS lub o tym aby koszt powiększania moono został zredukowany o polowe do np. max średnicy 8k tak jak pisałem wyżej
Feniks Napisano 19 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Już raz pisałem, a co z takimi graczami którzy za asaty stawiają sobie 2,5 mld GS'ow? (są tacy gracze a konkretnie jeden na 100%)Po co mam robić moona 9.900 jak mi zaraz takiego moona zdejmie taki gracz? Napracuje się ,poświecę wiele miesięcy na zgromadzenie surowców + wiele dni na rozbudowę takiego moona, a tu nagle jakiś psychol ładuję sobie w cholerę asatów i po mojej ciężkiej pracy.Uważam że lecąc na księżyc z misją niszcz każdy powinien jednak poczuć jakiś dreszcz niepewności nawet taki gracz lecący z 10 mld GS'ow Swoją drogą żeby zniszczyć moona 9.9k, z 0% na zniszczenie GŚ trzeba by było posiadać niewyobrażalną ilość floty .Są tacy co posiadają Co do nanitów, powiedzmy przykładowo, księzyce nie posiadają własnej atmosfery, wytwarza się ją poprzez rozbudowę stacji księżycowej, jednakże w sztucznie wytworzonej atmosferze nanity nie funkcjonują, jak to mówią, coś za coś.Jak już chcesz być taki naukowy To wiedz iż istnieją księżyce naprawdę we wszechświecie posiadająca własną atmosferę Jak już pisałem moony od 9000 średnicy powinny mieć stały minimalny %, ponizej tak jak jest aktualnie. Edytowane 20 Listopada 2012 przez Feniks
MiG Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 Symulacja z 2.5kkk GSSzansa na zniszczenie moona: 88% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 19% Twoim zdaniem 19% to mało na zniszczenie GS? Ktos dobrze powiedzial ze koszt zrobienia duzego moona jest duzo mniejszy od kosztu jego niszczenia. Nie każdy gracz ładuje astaty, mamy im także utrudnic gre bo Wy tak chcecie, bo Wam kulki padaja itp? Zreszta feniks podaj mi gracza co ma te 10mld gs bo jakos takiego nie znam?! To jest gra, strategiczna i każdy gra wg swojej taktyki, celowe niszczenie moonow (np. bo jest w rekordach, bo ma flote) to rzecz normalna i o to w tej grze chodzi. P.SOsoba co pompuje sie astatami to nawet jakby chciala to i tak by poleciala...
Brodi Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 Wszyscy piszecie że trzeba mieć nie wiadomo ile GŚ a ja dam przykład na mojej osobie. Miałem moona 9900, czyli o maksymalnej średnicy. A tu kiedyś patrzę zniknął i się okazało że strącony za pomocą.... no ilu gwiazdek?? 100 mln GŚ strąciło moona 9900 za pierwszym razem. Prawdopodobieństwo było coś w okolicy 55% na zniszczenie moona i 45% zniszczenie floty. Nie wiem jakim cudem to się udało ale się udało. Chyba, że to nie takie trudne jednak zniszczyć duże moony.
Feniks Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) Twoim zdaniem 19% to mało na zniszczenie GS? Ktos dobrze powiedzial ze koszt zrobienia duzego moona jest duzo mniejszy od kosztu jego niszczenia.Oszem pod warunkiem że taki gracz buduje flote bez asatów (spójrz bullshit U2 i a na U5 ma chyba 3,5 mld GS)Nie każdy gracz ładuje astaty, mamy im także utrudnić grę bo Wy tak chcecie,Jak utrudnić grę? podaj mi 1 gracza który bez asatów ośiągnie więcej niż 1 mld GS'ow i więcej.bo Wam kulki padaj itp?Wam? co znaczy "Wam" dzielisz jakoś graczy? Jesteś operatorem nie możesz być stronniczy, jako jeden z członków administracji gry powinieneś stwierdzić wszystkie za i przeciw omówić to przy waszym okrągłym stole i wprowadzić coś w życie lub nie. Przynajmniej wydawało mi się że administracja taka powinna być w grach, nie mówię że nie jesteście ale dużo wam brakuje do administracji GameForge czy jakoś tak czy innych ale czego ja oczekuje to przecież prywatny server i jak mi się nie podoba mogę nie grać przecież wiec to trzeba przeboleć.Zreszta feniks podaj mi gracza co ma te 10mld gs bo jakoś takiego nie znam?!To jest gra, strategiczna i każdy gra wg swojej taktyki, celowe niszczenie moonow (np. bo jest w rekordach, bo ma flote) to rzecz normalna i o to w tej grze chodzi.A wasza strategią to stawianie floty za asaty Prawda? nie no SUPER STRATEGIA, ta gra przedewszystkim powinna być fair play a nie jest bo jest ustawiona pod tych co lądują w nia kase i to sporą, ale jak juz pisałem To tez muszę przeboleć. Bo jak ktos nie akceptuje takich warunków gry jak wyżej pisałem nie musi w to grać. MiG nie wypowiadasz się obiektywnie,Podaj to podaj tamto,O ile pamiętam kiedyś było 2,5 mld GS teraz sprawdziłem i pokazuje 15 mld GS jak już chcesz być taki dokładny.Mimo wszystko uważam że przy żadnym moonie nie powinno być szansy na utraty floty 0%. Edytowane 20 Listopada 2012 przez Feniks
MiG Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 Każdy jest graczem. To, że również jestem operatorem nie oznacza że nie jestem także graczem jak każdy inny i mogę mieć swoje zdanie na dany temat. Nie dziele nikogo na lepszych i gorszych itp, po prostu nie do końca się zrozumieliśmy. Chodzi mi o to, że nieważne kto w jakim jest sojuszu, na jakim uniwersum gra, każdemu można zdjąć moona. Załóżmy zrobie sobie moona 9.9k, rozbuduje ładnie pięknie, ale za pare dni brodi przylatuje i mi go niszczy? Ja mu zdjąłem, on mi zdejmie, jest rywalizacja, taka jest gra. To, że na U6 jest sojusz który ma dość duże floty nie oznacza że są nietykalni, jak to się mówi: "każdą flotę idzie zdjąć". Są osoby co popierają pomysły, jak i są im przeciwko. Mi osobiście jako graczowi nie odpowiadają, więc napisałem Wam, jako stronie która dany pomysł popiera. Chyba mogę wyrazić swoją opinię co o tym myślę, w końcu jest to pomysł który wprowadza zmianę w grze, a nie np. odwołanie od bana... Są osoby co są dobrymi lotnikami i bez dodatków. Nie przeczę że wiele osób się doładowuje i nikomu tego nie bronie, ma to niech wydaje, mi to nie przeszkadza. Myślę, że jak ktoś ma dużo czasu to bez doładowania sobie również poradzi i sporą flotę może wybudować. Myślę sobie, że jednak nie jest ważne kto ile ma floty, za co ją wybudował tylko czy potrafi ją umiejętnie wykorzystać, o to mi chodzi w pojęciu strategia.
Neriel Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 Do zniszczenia max moona wystarczy 20kk GŚ. Wysłane 5x. To, że ktoś wysłał "tylko 100kk" to było jego ryzyko, wyśle tak 3x i straci prawie na pewno i to dużo więcej. Jak zwykle myślicie w 1 stronę - max moona też można za 1 próbą postawić za śmieszną cenę, za którą inni może 8k by nie postawili.
oremi Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 Jak zwykle myślicie w 1 stronę - max moona też można za 1 próbą postawić za śmieszną cenę, za którą inni może 8k by nie postawili. nie rozumiem tego stwierdzenia, za tępy jestem a wracając do tematu, kłócimy się jedynie o czas, nie o kwotę, nie o astaty, a jedynie o czascoś co przyśpieszy robzudowę monów na wyższe levele i tylko tomyślę że postawienie 1 czy 2 levelu nanitów po zrobieniu 20 lev robotów to kompromisowe rozwiązanie, sama rozbudowa mona zyska, gdyż czas skróci się dopiero po gdzieś 8-12 dni, a wyższe levele zostaną budowwane szybciej
Gość -LEON- Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 W sumie nanity na moonie by się przydały.Chociażby dlatego, że w zasadzie wykonanie ostatnich zadań z zabudowa moona jest w praktyce niewykonalne. Ale...Cena za 1lvl nanitów na moonie, przynakmniej taka jak 21lvl na planecie, czyli koszt pierwszego lvl'a na moonie to:Metal: 1.048.576.000.000 Kryształ: 524.288.000.000Deuter: 104.857.600.000 i niech sobie już będą te nanity. Przeciez to ani ziębi ani grzeje a przynajmniej nie będzie sporu i kłótni o to.
Kurosaki-Dono Napisano 20 Listopada 2012 Autor Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 DropShot ma rację... Temat nie jest po to by moony wzmacniać czy osłabiać, tylko o skróceniu czasu budowy (poprzez nanity na przykład - co myśle jest najlepszym rozwiązaniem).
MiG Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 Na nanity co kilka poziomów robotów mogę się zgodzić, choć dodałbym jeszcze dodatkową opłatę do budowy nanitów na moonie - tryt
oremi Napisano 20 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 20 Listopada 2012 tryt? a co to za ułatwienie.. nie dość że padają mony jak muchy(PAC!) to jeszcze tryt do nanitów? a na co? odpowiednio duży lev robotów - 20 level i jeszcze jakaś tam odpowiednia surka za same nanity i już, o jeszcze nanity mogłby zajmować np 3 pola i już ich liczba będzie ograniczona, do tego na upartego dać dłuższy czas nanitów np 1 lev - 4 godziny ale tryt?
Feniks Napisano 22 Listopada 2012 Zgłoszenie Napisano 22 Listopada 2012 Wykasować moony z gry i nie będzie już kłopotu xD
Rekomendowane odpowiedzi